|

همه چیز درباره نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن

همه چیز درباره نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن

 

اگر شما نیز از کاربران محصولات هایک ویژن هستید، حتما از لزوم شناخت نمایندگی‌های معتبر این شرکت چینی قدیمی و معروف در ایران آگاهید. هایک ویژن لند یکی از بهترین و مورد اعتمادترین نمایندگی‌های شرکت هایک ویژن است که می‌توانید با آسودگی خاطر هرکدام از محصولات متنوع این کمپانی بزرگ را از طریق آن و به آسانی تهیه کنید. این نمایندگی هایک ویژن، تمامی محصولات هایک ویژن که در زمینه نظارت تصویری و امنیتی هستند را با ضمانت 24 ماهه به مشتریان عرضه می‌کند.

محصولات هایک ویژن طیف گسترده و کاملی از انواع دوربین‌های مداربسته، وسایل و دستگاه‌های ضبط دیجیتال (DVR/NVR) و تجهیزات شبکه را شامل می‌شوند. این شرکت هرکدام از انواع محصولات گفته‌ شده را در انواع متنوع و با آپشن‌های متفاوت تولید کرده است و به‌ جرأت می‌توان گفت هر وسیله‌ای در زمینه دوربین‌های مداربسته نیاز داشته باشید، می‌توانید آن را از هایک ویژن لند تهیه کنید.

 

چرا باید از هایک ویژن لند خرید کنیم؟

یکی از ویژگی‌های ممتاز هایک ویژن لند در مقایسه با دیگر نمایندگی‌های هایک ویژن، دریافت گواهی افتا از سازمان فناوری اطلاعات ایران توسط این نمایندگی معتبر است. این مجموعه بزرگ، نمایندگی رسمی محصولات هایک ویژن در ایران است که با تیمی مجرب و متخصص در تمامی ساعات شبانه روز و در تمام روزهای هفته، خدمات فروش، نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی فنی را با ضمانت و گارانتی 24 ماهه به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

هایک ویژن لند تنها نمایندگی هایک ویژن در ایران است که توانسته دو سرتیفیکیت HCSE و HCSP را از این کمپانی دریافت کند. شرکت پردازشگران ویرا صنعت فعالیت خود را از زمستان ۱۳۹۵ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۹ با تغییر نام برند خود به هایک ویژن لند کار خود را به عنوان نماینده محصولات هایک ویژن ادامه داده است. از آن سال تا کنون، این شرکت بزرگ از اصلی ترین نمایندگی‌های هایک ویژن در زمینه عرضه طیف گسترده‌ای از محصولات این شرکت به شمار می‌رود و همواره برای بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به مشتریان خود می‌کوشد.

هرآنچه که شما از یک نمایندگی خوب در زمینه خرید و به کارگیری محصولات شرکت هایک ویژن انتظار دارید، در هایک ویژن لند برایتان فراهم شده است. کارشناسان و مشاورین متخصص این نمایندگی فعال و معتبر در هر ساعتی آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به مشتریان هستند و تمامی اطلاعات مورد نیاز را قبل از اقدام به خرید، در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در هر ساعتی از شبانه روز، شما می‌توانید با کارشناسان فروش و پشتیبانی به صورت تماس تلفنی (در ساعات اداری) و چت آنلاین (سایر زمان‌ها) در ارتباط باشید.

سایت هایک ویژن لند حاوی اطلاعاتی جامع درباره تمامی محصولات هایک ویژن در ایران است که شما می‌توانید ویژگی‌های کالای مورد نیاز خود را با جزئیات کامل در این وب‌سایت مطالعه و بررسی کنید. این سایت امکان مشاهده و مقایسه و در نتیجه، انتخاب مناسب‌ترین محصول را برای شما فراهم می‌کند. شما با بررسی قیمت محصولات می‌توانید بهترین خرید را انجام دهید.

دفتر مرکزی هایک ویژن، هانگژو چین

آشنایی با شرکت هایک ویژن

این کمپانی بزرگ چینی کار خود را از سال ۲۰۰۱ میلادی در زمینه سیستم‌های امنیتی و نظارتی آغاز کرد و در مدت‌زمانی کوتاه، به جایگاهی ویژه در این صنعت دست یافت. هایک ویژن در زمینه ساخت انواع دوربین‌های مداربسته فعالیت دارد و به جرأت می‌توان گفت هایک ویژن به عنوان معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین تولید کننده انواع سیستم‌های امنیتی و دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود.

برند هایک ویژن با داشتن بیش از ۶۶ نمایندگی فعال در سراسر دنیا مانند هایک ویژن لند، یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های جهان در حوزه دوربین‌های مداربسته را تشکیل داده‌ است. این شرکت همواره در پاسخ گویی به نیازهای مشتریان و نمایندگی‌های خود موفق و پیش‌تاز بوده است.

این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین تولید‌کننده‌های سیستم‌های حفاظتی در جهان محسوب می‌شود که تخصص اصلی آن در ساخت محصولاتی مانند دوربین‌های مداربسته و ضبط کننده‌های ویدئویی DVR/NVR است. هایک ویژن بخش وسیعی از سهم بازار سیستم‌های نظارتی و تجهیزات حفاظتی را در اختیار دارد و شعار آن همواره فراهم آوردن امکان دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب بوده که طی ۲۳ سال اخیر، در این زمینه به خوبی و بسیار موفق عمل کرده است.  یکی از مزیت‌های محصولات هایک ویژن این است که از آن‌ها هم در پروژه‌های کوچک (منازل شخصی، واحدهای اداری و تجاری کوچک) و پروژه‌های در مقیاس بزرگ (کارخانه‌ها و تولیدی‌های بزرگ، پالایشگاه‌ها و صنایع عظیم) استفاده می‌شود.

انواع محصولات هایک ویژن

انواع محصولات هایک ویژن

به طور‌ کلی، هایک ویژن علاوه بر انواع دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ضبط، دیگر محصولاتی مانند انواع لنز، سوئیچ شبکه، دستگاه‌های اثر انگشت، ماژول‌های امنیتی خاص، منبع تغذیه و... را نیز تولید و عرضه می‌کند.  هایک ویژن لند نیز به عنوان یکی از بهترین نمایندگی‌های هایک ویژن، تمامی محصولات تولیدی توسط این برند را با بهترین شرایط به مشتریان خود عرضه می‌کند.

هایک ویژن لند چه امکاناتی برای مشتریان فراهم می‌کند؟

با توجه به پرفروش بودن محصولات هایک ویژن در ایران، در سال‌های اخیر شرکت‌های زیادی اقدام به تولید و عرضه محصولات تقلبی هایک ویژن کرده‌اند و تشخیص کالاهای تقلبی از اصل بسیار دشوار است. محصولات تقلبی به هیچ وجه دارای کیفیت و استانداردهای لازم نیستند و با چند بار استفاده، کارایی خود را از دست می‌دهند. به همین علت، لازم است که برای خرید محصولات هایک ویژن و اطمینان از اصل بودن کالای خریداری شده، محصول مورد‌نظر خود را از نمایندگی هایک ویژن مانند هایک ویژن لند سفارش دهید. هایک ویژن لند نمایندگی کاملا قانونی و معتبر محصولات هایک ویژن در ایران است و شما می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی کالاهای اصل هایک ویژن را با گارانتی 24 ماهه از هایک ویژن لند خریداری کنید.

جمع‌بندی

هایک ویژن لند به عنوان بهترین نمایندگی هایک ویژن در ایران و به طور متمرکز در استان تهران، طی سال‌ها فعالیت خود در زمینه ارائه انواع محصولات هایک ویژن، همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته است. این نمایندگی محصولات هایک ویژن، سعی بر این دارد که برای مشتریان خود بهترین و مناسب‌ترین قیمت، بالاترین کیفیت و کامل‌ترین خدمات پس‌از فروش را فراهم کند. از این رو، می‌توانید با خیال راحت از این نمایندگی معتبر خرید کنید و تجربه خریدی امن و مطمئنی داشته باشید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها