|

زبان مردم فیلیپین چیست؟

زبان مردم فیلیپین چیست؟

فیلیپین خانه سواحل بکر و آفتابی با جزایر متعدد خیال‌انگیز و مقصد سفری است که هرکسی باید آن را ببیند. تفریحات آبی و لذت‌بردن از کشوری که بیش‌از 7000 جزیره شگفت‌انگیز دارد در کنار مناظر سبز و آسمان همیشه آبی، معماری زیبا و مردم خونگرم و مهربان این کشور بخشی از زیبایی هستند که در این سفر خواهید دید. برای سفر به فیلیپین به ویزای فیلیپین و اطلاعاتی از زبان مردم، دیدنی‌ها و بهترین فصل سفر نیاز دارید. نکاتی که ما در این مقاله بررسی می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

مردم فیلیپین و زبانی که حرف می‌زنند

مردم فیلیپین دو زبان رسمی فیلیپینی و انگلیسی را دارند که با آن صحبت می‌کنند. جالب است بدانید در این کشور بیش‌از ۱۸۰ زبان مختلف و گویش شنیده می‌شود. زبان‌های متداول مردم این کشور یک لیست بلندبالای جالب توجه است که از آن می‌شود به این موارد اشاره کرد؛ تاگالیایی، سمبوئی، ایلوکانو، جیمیاسی یا ایلونگو و زبان‌ها و اسامی دیگری که در این کشور وجود دارد.

مردم این کشور عمدتا تبار مالایی دارند. اجداد این مردم معمولا چینی، اسپانیایی و گاهی آمریکایی هستند؛ حتی بسیاری از مردم فیلیپین نام‌های اسپانیایی دارند. اگر برای شما هم جالب است که چرا اسامی اسپانیایی را در فیلیپین زیاد می‌شنوید باید گفت که این اسامی به‌ دلیل یک حکم اسپانیایی در قرن نوزدهم که مردم این کشور را ملزم به‌ انتخاب این اسامی کرده است، انتخاب شدند.

دین اکثریت فیلیپینی‌ها کاتولیک رومی است و سهم کاتولیک‌ها چیزی در حدود 80 درصد مردم کشور است. همچنین در این کشور مذاهب دیگری مانند پروتستان، مسلمانان، هندو و سایر فرقه‌های مسیحی هم دیده می‌شوند.

دیدنی‌های فیلیپین که در این سفر نباید از دست دهید

اگر ویزای فیلیپین را گرفتید، چمدان‌ها را بستید و عازم یک سفر هیجان‌انگیز به این کشور زیبا هستید، به لیست دیدنی‌هایی که در ادامه می‌بینید، توجه کنید.

غواصی و تفریحات آبی در پالاوان

پالاوان شهرستانی است که آن را در قالب یک جزیره خواهید دید. امتداد این جزیره زیبا از میندرو تا بورنئو به‌جایی میان چین جنوبی و مناطق سولو می‌رسد. بعضی نقاط پالاوان بهشت غواصی و تفریحات آبی است؛ همچنین در این‌جا می‌توانید به‌تماشای کشتی‌های ژاپنی غرق شده از جنگ‌جهانی دوم بروید. جاذبه دیگر این جزیره "ال نیدو" است که در میان صخره‌های بلند آهکی و خلیج زیبای باکوئیت مسحور شده و هر بیننده‌ای را مجذوب زیبایی‌های خود می‌کند.

ماسه‌های سفید سواحل بوراکای

در این سفر زمانی را برای قدم‌زدن در سواحل ماسه‌ای درخشان و سپید بوراکای و تماشای قایق‌های رنگی مشهور آن بگذارید. مناظر خیال‌انگیز این جزیره را ببینید و اگر به عکاسی علاقه‌مند هستید، عکس‌های جذاب و دیدنی بگیرید. بوراکای بهشت مسافران ماجراجو است تا از همه‌جای جهان به این سواحل منحصربه‌فرد سفر کنند و به گشت‌و‌گذار، خرید و تفریحات متفاوت بپردازند. اگر به ماجراجویی بیشتری علاقه دارید، از بوراکای و ساحل سفید مرکزی آن کمی دورتر شوید تا بهشت خیال‌انگیز فیلیپین را بیشتر کشف کنید.

رشته کوه‌ها و مناظر پرشکوه میندورو

میندورو جزیره‌ای با دو بخش شرقی و غربی است که با رشته کوه‌های بلند و باشکوهی از هم جدا شده‌اند. رشته کوه‌هایی که مناظر تکرارنشدنی‌ را شکل می‌دهند. در قسمت شمالی میندورو که منطقه‌ای دور افتاده‌تر است، خانه‌های قبایل مانگایان را خواهید یافت. در این منطقه به پوئرتو گالرا منطقه گردشگری محبوب و پرطرفدار میندورو بروید و از تماشای غروب آفتاب در سواحل درخشان آن لذت ببرید.

 

 

 

بهترین زمان سفر به فیلیپین

دمای هوا در کشور فیلیپین در طول سال، بین ۲۰ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد است و رطوبت هوای آن گاهی به ۹۰ درصد هم می‌رسد. فیلیپین در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و مانند بسیاری از کشورهای آن منطقه، اقلیم گرمسیری دریایی دارد و باران‌های موسمی را در طول سال تجربه می‌کند. این بارش‌ها به‌خصوص در بخش‌های غربی فیلیپین و در ماه‌های اردیبهشت تا مهر دیده می‌شوند. بنابراین اگر به بارندگی علاقه ندارید، بهتر است در ماه‌های آبان تا فروردین به ‌شرق کشور فیلیپین سفر کنید که در این ماه‌ها کاملا خشک و مطبوع است. همچنین باید بدانید که فیلیپین در دیگر ماه‌های سال، آب‌وهوایی خشک و مطبوع دارد و تابش نور ملایم خورشید بر سطح جزایر زیبای آن قلب هر مسافر و ماجراجویی را تسخیر می‌کند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی فیلیپین و سفر به این کشور

برای سفر به فیلیپین باید ویزای توریستی دریافت کنید. بهترین و سریع‌ترین روش دریافت این ویزا کمک‌گرفتن از یک آژانس مسافرتی معتبر است تا مراحل دریافت ویزا با صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما انجام دهد. مهم‌ترین قسمت دریافت ویزای توریستی آماده‌کردن مدارک لازم است. در ادامه می‌توانید لیست مدارک لازم برای درخواست ویزای توریستی این کشور را مشاهده کنید. یادتان باشد که نقص مدارک می‌تواند به ریجکت درخواست شما منجر شود.

  • اصل گذرنامه متقاضی با حداقل اعتبار شش‌ماه

  • کپی صفحات دوم و سوم گذرنامه یا پاسپورت متقاضی

  • اسکن ویزاهای قبلی که از کشور فیلیپین گرفتید، درصورت موجود بودن

  • واچر رزرو قطعی هتل که دقیقا بر مبنای برنامه سفر شما باشد

  • ترجمه رسمی مدارک سوابق کاری، گواهی اشتغال به‌کار و تحصیل، جواز کار و...

  • گواهی تمکن مالی به مبلغ بالای 3000 دلار برای هر نفر که به زبان انگلیسی و با مهر و امضای رسمی بانک باشد

  • دو قطعه عکس 4*3 سانتی‌متر و بیومتریک جدید که از روبه‌رو باشد و مشخصات اعلام‌شده توسط سفارت این کشور را داشته باشد.

 

 

بهترین شرایط سفر به فیلیپین با فلای تودی

برای برنامه‌ریزی یک سفر هیجان‌انگیز به این مقصد سفر خاص و منحصربه‌فرد، همین‌حالا به وب‌سایت فلای تودی سر بزنید. فلای تودی از درخواست ویزای فیلیپین تا بهترین خدمات سفر، از پرواز با بهترین خطوط هوایی و ارزان‌ترین قیمت‌ها تا رزرو بهترین هتل‌های فیلیپین در کنار شماست تا سفر کنید و لذت ببرید. فلای تودی بهترین آژانس سفرهای داخلی و خارجی است که کمک می‌کند با هر بودجه‌ای سفرهای شگفت‌انگیز و ماجراجویانه دلخواهتان را انتخاب کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها