|

کارشناسی خودرو همراه‌مکانیک به کرج و اصفهان رسید

کارشناسی خودرو همراه‌مکانیک به کرج و اصفهان رسید

اگر ساکن کرج یا اصفهان هستید و برای خرید خودروی کارکرده یا فروش و قیمت‌‌گذاری خودروی خود به خدمات کارشناسی خودرو حرفه‌ای نیاز دارید، دیگر نیازی نیست به پایتخت مراجعه کرده یا کل شهر خود را زیر پا بگذارید. همراه مکانیک به‌عنوان بنیان‌گذار کارشناسی خودرو در ایران و معتبرترین مرکز کارشناسی خودرو حرفه‌ای، به‌تازگی خدمات خود را در شهر شما هم ارائه می‌دهد.

خدمات کارشناسی خودرو کرج و البته کارشناسی خودرو اصفهان همراه مکانیک، در محل موردنظر شما ارائه می‌شود و علاوه‌بر این، ضمانت سفت و سختی هم دارد که خیال شما را از همه جهات راحت می‌کند. در ادامه، به شما می‌گوییم که این خدمات چه مزایایی دارد و چرا همراه مکانیک اولین و آخرین جایی است که برای کارشناسی خودرو با آن تماس می‌گیرید.

 

 

6 مزیت کارشناسی خودرو همراه‌مکانیک

"کارشناسی خودرو در معامله خودروهای دست‌دوم و کارکرده برای جلوگیری از ضرر مالی ضروری است؛ زیرا آمارها نشان می‌دهد که حدود 72 درصد خودروهای دست‌دوم دارای حداقل یک ایراد فنی یا بدنه هستند. کارشناس خودرو یک فرد متخصص و باتجربه است که وظیفه او بررسی سلامت تمامی بخش‌های یک خودرو از جمله بدنه، بخش فنی، موتور، گیربکس و جلوبندی، آپشن‌ها و تجهیزات جانبی است. اگر کارشناسی ماشین به‌صورت دقیق و کامل انجام شود، ارزش واقعی خودرو را مشخص خواهد کرد. غیر از مدل خودرو، تعداد و نوع آپشن‌های آن نیز از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت کارشناسی خودرو یا به عبارتی هزینه کارشناسی خودرو محسوب می‌شود."

 

 

با یک‌بار کارشناسی به نتیجه می‌رسید

در حال حاضر کمتر کسی بدون کارشناسی، خودروی کارکرده می‌خرد یا می‌فروشد و اگر پای صحبت آن‌هایی که در این زمینه تجربه دارند بنشینید، احتمالاً به شما می‌گویند که بعد از چند بار کارشناسی با خریدار یا فروشنده به توافق رسیده‌اند. گاهی اوقات هم پیش می‌آید که برخی از مشکلات اساسی خودرو مثل تعویض قطعات بدنه، جوشکاری شاسی و... در کارشناسی دیده نمی‌شود و خریداری که بعداً در مقام فروشنده قرار می‌گیرد، به خاطر کشف این مشکلات در کارشناسی بعدی حسابی ضرر می‌کند.

کارشناسی خودرو همراه مکانیک دقیق و اصولی است و با استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز انجام می‌شود. درصورتی‌که کارشناس به وجود مشکلات اساسی در شاسی خودرو شک کند، خودرو حتما روی چال سرویس می‌رود و تمامی بخش‌های موشکافانه بازرسی می‌شود.

همراه مکانیک از سال 92 تاکنون در حوزه کارشناسی حرفه‌ای خودرو فعال است و کارشناسی دقیق ده‌ها هزار خودرو در سال باعث شده که این پلتفرم بانک جامعی از مشکلات خودروهای مختلف در اختیار داشته باشد. این بانک اطلاعاتی به شما کمک می‌کند تا قید خرید خودروهای کارکرده با بیشترین آمار مشکلات فنی و بدنه را بزنید.

 

 

به شما تضمین واقعی داده می‌شود

اطمینان از دقیق بودن فرایند کارشناسی خودرو باعث شده که همراه مکانیک تا سقف 400 میلیون تومان ضمانت در نظر بگیرد. این ضمانت در گزارش کارشناسی درج می‌شود و درصورتی‌که تا 7 روز بعد مشکل فنی یا بدنه جدیدی در خودرو پیدا شود که در گزارش همراه مکانیک به آن اشاره نشده، می‌توانید ضرر و زیان ناشی از آن را از همراه مکانیک بگیرید.

تضمین کارشناسی همراه مکانیک از تمامی سرویس‌های مشابه بالاتر است و این درحالی است که برخی از مراکز کارشناسی خودرو یا اصلاً تضمین کارشناسی ارائه نمی‌دهند یا به عدد دقیق آن اشاره نمی‌کنند.

 

 

قیمت واقعی خودرو را متوجه می‌شوید

بعد از کارشناسی خودرو در صورت تمایل می‌توانید از خدمات تعیین قیمت هم استفاده کنید. فرایند تعیین قیمت در همراه مکانیک بر اساس گزارش دقیق کارشناسی، قیمت‌های روز و معاملات واقعی بازار انجام می‌شود و به همین دلیل خریداران واقعی قیمت‌های تعیین شده توسط همراه مکانیک را می‌پذیرند.

در سال 1402، کارشناسان همراه مکانیک با کارشناسی دقیق خود توانستند جلوی ضرر 274 میلیاردی خریداران خودرو را بگیرند. از میان 60 هزار خودروی کارشناسی شده توسط همراه مکانیک در سال 1402، مشخص شد که وضعیت فنی و بدنه تعدادی از آن‌ها با ادعای مالک مطابقت ندارد و خودروهای موردنظر آنقدری که مالکان آن‌ها ادعا می‌کنند، نمی‌ارزد. عدد بالا، مجموع ضرری است که خریداران این خودروها در صورت عدم آگاهی از مشکلات آن‌ها باید متقبل می‌شدند.

 

 

 

 

قولنامه را بدون شک و شبهه امضا می‌کنید

خدمات حقوقی همراه مکانیک هم سرویس مفید دیگری است که می‌توانید بعد از کارشناسی خودرو درخواست استفاده از آن را بدهید. این خدمات شامل تنظیم قولنامه‌ای قانونی می‌شود که تمامی موارد حقوقی در آن رعایت می‌شود و جلوی هر گونه کلاهبرداری و ضرر و زیان‌های ناشی از عدم آگاهی از مسائل حقوقی خریدوفروش خودرو را می‌گیرد.

 

 

انجام کارشناسی خودرو در محل

شما همواره می‌توانید از خدمات کارشناسی خودرو در محل همراه مکانیک استفاده کنید (از امروز ساکنین کرج و اصفهان نیز از این امکان بهره‌مند خواهند بود). فقط دقت داشته باشید که محل موردنظر شما باید دارای نور کافی و ترجیحاً مسقف باشد. همچنین پیش از بازدید باید خودرو را کاملاً تمیز کنید و چیزی در صندوق‌عقب آن نگذارید.

 

 

خریدوفروش خودرو کارشناسی شده با همراه مکانیک

به جز خدمات کارشناسی، همراه مکانیک خدمات خرید و فروش خودرو را نیز در کرج و اصفهان ارائه می‌دهد. اگر فروشنده باشید، می‌توانید بعد از اتمام کارشناسی، فرایند فروش خودروی خود را به همراه مکانیک بسپارید. این شرکت تمامی فرایند درج آگهی، پاسخ به تلفن، پیدا کردن خریدار واقعی، هماهنگی برای بازدید و تنظیم مبایعه را برعهده می‌گیرند و به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت و نگرانی برای امنیت معامله، خودروی خود را بفروشید.

اگر هم خریدار هستید، می‌توانید به نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده همراه مکانیک مراجعه کنید و از سمت راست صفحه، فیلتر مربوط به شهر خود را روشن کنید تا آگهی‌های مربوطه نمایش داده شوند. بعد از بررسی دقیق آگهی‌ها و خواندن گزارش‌های کارشناسی، با کمتر از 3 بازدید خودروی موردنظر خود را با تضمین کارشناسی 850 میلیونی می‌خرید.

برای خرید خودرو کرج https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?city=karaj کلیک کنید.

برای خرید خودرو اصفهان https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/?city=isfahan کلیک کنید.

 

 

نحوه درخواست کارشناسی خودرو در کرج و اصفهان

برای استفاده از خدمات کارشناسی خودرو همراه مکانیک در شهر خود، کافی است به صفحه کارشناسی خودرو در سایت همراه مکانیک مراجعه کنید و فرم ابتدای صفحه را پر کنید. اگر هم به اینترنت دسترسی ندارید، می‌توانید با شماره 02167632999 (همه‌روزه از 8 تا 20) تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها