|

بهترین برند تولید کننده ابزار داخلی و خارجی که در بازار می توان خرید

برند های مختلفی هستند که ابزار آلات صنعتی و خانگی تولید می کنند. هر کدام از این مارک ها مزیت ها و ویژگی هایی دارند که کار ما را در انتخاب راحت می کند. سوال مهمی که باید به آن جواب داد این است که نیاز کاربر را بر طرف کند. انتخاب بهترین برند تولید کننده ابزار نیازمند این است که ابزاری که انتخاب می کنیم منطبق با استاندارد های جهانی تولید شوند.

بهترین برند تولید کننده ابزار داخلی و خارجی که در بازار می توان خرید

برند برتر تولید کننده ابزار را چگونه پیدا کنیم؟

 

برای درک بهتر این موضوع یک مثال ساده می زنیم. فرض کنید که برند در زمینه تولید اینورتر های جوشکاری فعالیت دارد. پیش از اقدام به تولید و در مرحله تکوین محصول و مهندسی یک محصول منحصر به فرد را طراحی می کند. این برند باید قطعات یدکی با کیفیت را از برترین تامین کننده ها تهیه کند. در زمان تولید باید فرایندهای کنترل و تضمین کیفیت به خوبی انجام شود. محصول تولید شده باید منطبق با شرایط آب و هوایی باشد. از همه مهم تر قیمت مناسب و خدمات پس از فروش و گارانتی مناسبی و بلند مدت هم داشته باشد.

ده برند برتر ابزارآلات جهانی تولید کننده ابزارآلات

در اینجا لیستی از ده برند برتر تولید کننده ابزارآلات جهانی را به همراه تاریخچه مختصری از هر کدام و نکات مثبت و منفی این برندها ارائه می دهیم.

دیوالت (DeWalt)

دیوالت (DeWalt) برند مطرح آمریکایی است که بیش از صد سال در زمینه تولید انواع ابزارآلات صنعتی و خانگی فعالیت می کند. این برند مشهور در زمینه تولید ابزارآلات برقی، شارژی و بادی، ابزارآلات دستی، لوازم جانبی، ابزارآلات باغبانی و ابزار های دستی فعالیت می کند. شهرت اصلی برند دیوالت به خاطر کیفیت بالا و دوام آنها است.

میلواکی (Milwaukee)

برند میلواکی (Milwaukee) یکی دیگر از برند هایی که است که در زمینه تولید ابزار های با کیفیت فعالیت دارد. Milwaukee در سال 1907 در امریکا تاسیس شد. دسته بندی محصولات میلواکی شامل: ابزارآلات برقی، شارژی و بادی، ابزارآلات دستی، لوازم جانبی است. شهرت اصلی برند میلواکی به خاطر قدرتمند بودن ابزار های آن است.

ماکیتا (Makita)

ماکیتا (Makita) را شاید بتوان معروف ترین و شناخته شده ترین برند ژاپن دانست. این برند در سال 1915 تاسیس شد. دسته ‌بندی ابزارآلات ماکیتا را می توان شامل: ابزارآلات برقی، شارژی و بادی، ابزارآلات دستی، لوازم جانبی دانست. این برند مطرح به کیفیت و عملکرد بالا، قیمت مناسب مشهور است.

متابو (Metabo)

محصولات متابو

متابو (Metabo) یکی از برند های شناخته شده آلمانی است که در سال 1924 تاسیس شد. متابو در طول این سالها ابزار های با کیفیتی در دسته های، برقی، شارژی و بادی، دستی، لوازم جانبی تولید کرده است. این برند آلمانی که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد به داشتن ابزارهایی با موتور قدرتمند و ابزار های ارگونومیک شناخته می شود.

بوش (Bosch)

بوش (Bosch) یکی از سرشناس ترین برند های جهانی است که در زمینه تولید ابزارآلات برقی، شارژی و بادی، ابزارآلات اندازه‌گیری، ابزارآلات باغبانی، لوازم جانبی و … فعالیت دارد. Bosch در سال 1886 در آلمان تاسیس شد. شهرت اصلی برند بوش به خاطر نوآوری، تنوع و کیفیت محصولاتش است.

آاگ (AEG)

آاگ (AEG) برندی قدیمی در جهان است که در میان اهل فن بسیار طرفدار دارد. این برند در سال 1891 در آلمان تاسیس شد. ابزار هایی که توسط آاگ تولید می شود شامل دسته بندی، ابزارآلات برقی، شارژی و بادی، ابزارآلات اندازه‌گیری و ... است. کیفیت بالا و سابقه طولانی راز شناخته شدن و شهرت آاگ است.

بلک اند دکر( Decker & Black)

بلک اند دکر(Decker &Black) از جمله برندهای شناخته شده جهانی است که در سال 1910 در آمریکا تاسیس شد. بلک اند دکر در زمینه تولید و توزیع ابزارآلات برقی، شارژی و بادی، ابزارآلات باغبانی و محصولات خانگی سال های زیادی است که فعالیت می کند. این برند به خاطر تولید طیف وسیعی از ابزارها شهرت جهانی دارد.

هیلتی (Hilti)

هیلتی (Hilti) برندی شناخته در جهان است که خیلی ها هنوز چکش تخریب را با این برند می شناسند. هیلتی در سال 1941 تاسیس شد. محصولات این برند ابزارآلات تخصصی لنگر اندازی، تخریب، حفاری و برش، ابزارآلات اندازه‌گیری و ... است. شهرت اصلی هیلتی به خاطر کیفیت و عملکرد فوق‌العاده بالا، مناسب برای کارهای سنگین و حرفه‌ ای است.

کبالت (Kobalt)

کبالت (Kobalt) یک برند امریکایی است که در دسته های مختلف ابزار تولید می کند. این برند در سال 1987 تاسیس شد و تولیدات آن شامل، ابزارآلات برقی، شارژی و بادی، ابزارآلات دستی، لوازم جانبی، ابزارآلات باغبانی است. کبالت به خاطر قیمت مناسب محصولات شناخته می شود.

آروا (Arva)

محصولات آروا

شرکت آروا بزرگترین تولید کننده ابزارآلات صنعتی و خانگی در ایران است که در سال 1377 تاسیس شد. آروا به دلیل بومی سازی صنعت ابزار و واردات دانش و تکنولوژی ساخت ابزار شهرت ملی دارد. این برند با تاسیس بزرگترین کارخانه ساخت ابزار در میان اهل فن طرفداران بسیاری دارد.

کارخانه آروا شامل 7 خط تولیدی است که در آن اینورتر های جوشکاری، دریل شارژی، فرز و مینی فرز، بتن کن، ابزار های دستی و ... زیر نظر مهندسین خبره داخلی تولید می شود. شرکت توزیع ابزار آروا در دسته های مختلف ابزارآلات جوشکاری و برش، ابزارآلات برقی، ابزارآلات شارژی، ابزارآلات بادی و پنوماتیک، ابزارآلات موتوری و ابزار های دستی اقدام به تولید و توزیع در بازار ابزار ایران می کند.

یکی از مزیت ها و ویژگی های برتر در تولید ابزارآلات آروا استفاده از فرایند های کنترل و تضمین کیفیت است. این اقدامات سبب شده تا آروا محصولاتی با کیفیت و منطبق با استاندار های جهانی به دست مشتری برساند. خدمات پس از فروش منحصر به فرد و گارانتی های بلند مدت نشانگر اهمیت دادن آروا به تولیدات برتر و با کیفیت است.

جمع بندی:

 نکته شایان ذکر این است که در داخل کشور و با توجه به تحریم ها، اکثر برند های بالا به جز آروا خدمات ارائه نمی دهند. خدمات پس از فروش و تامین قطعه مصرفی یکی از پیش شرط های لازم در انتخاب بهترین برند تولید کننده ابزار است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها