|

حامی متفاوت کاروان ایران در المپیک پاریس

مسابقات المپیک یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان است که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود. سابقه‌ی این مسابقات به جشن‌های مذهبی در یونان باستان برمی‌گردد که در اواخر قرن ۱۹ میلادی با هدف ترویج دوستی، صلح و تفاهم بین ملت‌ها مجددا احیا شد و تاکنون با حضور هزاران ورزشکار از سراسر جهان ادامه یافته است.

حامی متفاوت کاروان ایران در المپیک پاریس

مسابقات المپیک علاوه بر رقابت‌های ورزشی جذاب، به منظور توسعه و تقویت ورزش‌های مختلف و حمایت از ورزشکاران برگزار می‌شود. این مسابقات با ایجاد فضایی پویا و الهام‌بخش، به ورزشکاران فرصتی برای نمایش استعدادها و تلاش‌های بی‌وقفه خود می‌دهد. المپیک نه تنها یک رویداد ورزشی است، بلکه یک جشن جهانی است که با اتحاد و همبستگی، ملت‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند.

کاروان ایران امسال هم مانند دوره‌های قبل حضوری پررنگ در این رقابت‌ها دارد، ولی با این تفاوت که در این دوره، یک حامی پرانرژی در کنار کاروان اعزامی ایران به المپیک هست. در المپیک ۲۰۲۴ پاریس نوشیدنی انرژی‌زا لایف استار حامی تیم اعزامی ایران هست. به گفته مدیر روابط عمومی برند نوشیدنی انرژی‌زا لایف استار این برند که یکی از بهترین و محبوبترین برندهای نوشیدنی‌ انرژی‌زاست، با شعار «ستاره‌ها تغییر می‌دهند...» به عنوان «حامی رسمی کاروان ایران در مسابقات المپیک پاریس» در کنار ستاره‌های ورزشی کشور عزیزمان حضور خواهد داشت و با تمام توان از ورزشکاران ایرانی حمایت خواهد کرد و امیدوار است با نقش مهمی که در حمایت، تقویت انگیزه و انرژی ورزشکاران ایفا می‌کند شاهد موفقیت و درخشش کاروان المپیک ایران در پاریس باشیم.

مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه از تاریخ ۵ مرداد الی ۲۱ مرداد ماه در شهر پاریس که به عنوان میزبان این دوره‌ از مسابقات المپیک خواهد بود، برگزار می‌گردد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها