|

با سری جدید ساید بای ساید های اسنوا آشنا شوید

برند اسنوا انواع لوازم آشپزخانه و یخچال‌های با کیفیت را در ایران تولید می‌کند و یکی از پرفروش‌ترین برندها به‌حساب می‌آید. ساید بای ساید های جدید اسنوا به‌دلیل برخورداری از کیفیت و دوام بالا در میان عموم مردم طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. همچنین درصورت خرابی یخچال‌های سایدبای‌ساید اسنوا قطعات آن به‌راحتی در بازار یافت می‌شوند و تعمیر آن آسان است. مدل‌های مختلف یخچال‌های سایدبای‌ساید این برند با قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد طراحی می‌شوند و هر کدام مزایای مخصوص به خود را دارند.

با سری جدید ساید بای ساید های اسنوا آشنا شوید

چرا سایدبای‌سایدهای جدید اسنوا

یخچال‌های سایدبای‌ساید اسنوا با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند، زبان‌زد عام و خاص هستند. این یخچال‌ها علاوه‌بر برخورداری ازکیفیت و دوام بالا، ظاهری زیبا و امروزی دارند که نظر هر مشتری را به خود جذب می‌کنند. همچنین با توجه به قابلیت‌های این یخچال‌ها، قیمت ساید بای ساید اسنوا نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار مناسب‌تر و معقول‌تر است. به‌طور کلی قابلیت‌ها و مزایای یخچال‌های سایدبای‌ساید اسنوا شامل موارد زیر می‌شود:

  • فضای داخلی ساید بای ساید های جدید اسنوا به سه قسمت دسته‌بندی می‌شود و افراد می‌توانند هر خوراکی را در فضای اختصاصی خود قرار دهند. این قابلیت باعث می‌شود وقتی افراد در یخچال را باز می‌کنند با دنیای درهم و برهم خوراکی‌های مختلف روبه‌رو نشوند. همچنین درب یخچال مدت طولانی برای پیدا کردن خوراکی مورد نظر باز نمی‌ماند.

  • در یخچال‌های سایدبای‌ساید جدید اسنوا درب سوم یخچال با طراحی هوشمندانه مانع از هدر رفتن سرمای درون یخچال و اتلاف انرژی می‌شود و درعین‌حال افراد خیلی راحت به فضای یخچال دسترسی فراهم می‌کنند.

  • با وجود سنسورهای بسیار دقیق اندازه‌گیری دما در مدل‌های جدید یخچال‌های سایدبای‌ساید اسنوا همه خوراکی‌ها به‌ویژه مواد پروتیئنی برای مدت طولانی تازگی خود را حفظ می‌کنند.

معرفی انواع مدل‌های مختلف سایدبای‌سایدهای جدید اسنوا

افراد با بررسی ویژگی‌های ساید بای ساید های جدید اسنوا می‌توانند در هنگام خرید این محصول، گزینه بهتری را انتخاب کنند. برخی از مدل‌های جدید یخچال‌های سایدبای‌ساید اسنوا شامل موارد زیر می‌شوند:

یخچال سایدبای‌ساید اسنوا مدل S8-2261S

یخچال و فریزر سایدبای‌ساید مدل S8-2261S یکی از یخچال‌های جدید برند اسنوا است که با ویژگی‌های مطلوب و قیمت مناسب تولید و عرضه می‌شود. به همین دلیل این مدل یخچال سایدبای‌ساید به‌عنوان بهترین مدل‌ها در بین یخچال‌ اسنوا شناخته شده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

این مدل یخچال سایدبای‌ساید اسنوا یخ‌ساز تمام اتوماتیک، آبسرد کن، صفحه نمایشگر لمسی، فیلتر تصفیه آب، قفل کودک و بوق اخطار در زمان باز ماندن درب یخچال دارد. همچنین یخچال و فریزر سایدبای‌ساید مدل S8-2261S به آب شهر وصل می‌شود. مصرف انرژی این یخچال در سطح پایین و در گرید A+ قرار دارد. این مدل از ساید بای ساید های جدید اسنوا با گنجایش 27 فوت تولید می‌شود. قیمت یخچال اسنوا مدل S8-2261S با توجه به امکاناتی که دارد بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود.

سایدبای‌سایدهای جدید اسنوا

یخچال سایدبای‌ساید اسنوا مدل SN8-3320SS

یخچال و فریزر سایدبای‌ساید مدل SN8-3320SS یکی از بهترین و به‌روزترین مدل‌های یخچال این برند محسوب می‌شود. از ویژگی‌های برجسته این مدل سایدبای‌ساید می‌توان به وجود آبسردکن، صفحه نمایش لمسی، درب سوم مجهز به متال کولینگ، فیلتر ضدبو، کمپرسور اینورتر دیجیتال و یخ‌ساز تمام اتوماتیک متصل به آب شهری اشاره کرد. مصرف انرژی سایدبای‌ساید اسنوا مدل SN8-3320SS در سطح A+ قرار دارد. همچنین، این یخچال از قابلیت گردش هوای سه‌بعدی و سرمایش هوشمند برخوردار است.

یخچال سایدبای‌ساید اسنوا مدل S8-2340GW

یخچال و فریزر سایدبای‌ساید اسنوا، مدل SN8-2340GW یکی از مدل‌های جذاب این برند شناخته می‌شود که 32 فوت گنجایش دارد. بنابراین افراد می‌توانند به‌راحتی هر مواد غذایی را در این یخچال جای دهند. این مدل از ساید بای ساید های جدید اسنوا با دستیگره‌های مخفی تولید شده است که ظاهر آن را بسیار جذاب و خاص می‌کند. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این مدل یخچال وجود میز بار است که دسترسی به انواع نوشیدنی‌ها را برای افراد آسان می‌کند.

سایر امکانات یخچال سایدبای‌ساید اسنوا مدل S8-2340GW شامل 5 طبقه داخلی و دو کشو در یخچال، یخ‌ساز نیمه اتوماتیک، آبسردکن، قفل کودک، کمپرسور جدید High Efficiency و فیلتر ضدبو می‌شود. مصرف انرژی این مدل یخچال پایین و در سطح A+ قرار دارد.

یخچال ساید بای‌ ساید اسنوا مدل SN8-2261GW

یخچال سایدبای‌ساید اسنوا مدل SN8-2261GW با 27 فوت گنجایش و ظاهری زیبا و مدرن تولید می‌شود. کمپرسور این مدل از ساید بای ساید های جدید اسنوا از نوع اینورتر دیجیتال است که طول عمر یخچال را افزایش می‌دهد. این یخچال 4 طبقه و 2 کشو، صفحه نمایش لمسی، قفل کودک، یخ‌ساز تمام اتوماتیک، میز بار، سیستم نو فراست، سیستم سرمایشی هوشمند و دستگیره مخفی دارد. مصرف سطح انرژی این یخچال بسیار پایین است و قیمت آن همانند قیمت محصولات اسنوا نسبت به مدل‌های خارجی مناسب‌تر خواهد بود.

ساید بای‌ ساید اسنوا مدل SN8-2261GW

جمع‌بندی

اغلب مدل‌های ساید بای ساید های جدید اسنوا دارای ظرفیت مناسبی هستند که به افراد این امکان را می‌دهند تا مواد غذایی مختلف را در آن قرار دهند و به‌راحتی به این مواد دسترسی داشته باشند. سایدبای‌سایدهای اسنوا در مصرف انرژی بسیار پایین و ظاهری جذاب و مدرن دارند که نیاز سلیقه‌های مختلف را برآورده می‌کنند. همچنین، قیمت مدل‌های مختلف یخچال‌های این برند بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها