|

کولر گازی گری اصل از کجا بخریم؟ (لیست نمایندگی های فروش)

ممکن است هنگام خرید کولر گازی گری سوالاتی از قبیل کدام ظرفیت کولر گازی گری برای متراژ مورد نظر من مناسب است؟ و یا برای خرید کولر گازی اورجینال باید به کجا مراجعه نماییم؟ ذهن شما را به خود درگیر کند. برای یافتن پاسخ سوالات خود، بهتر است ابتدا اطلاعات لازم درباره کولر گازی گری بدست آورده و سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. ما برای پاسخ به سوالات شما تصمیم گرفتیم مطلبی تحت عنوان راهنمای خرید کولر گازی گری برای شما تهیه نماییم تا شما با مطالعه آن بتوانید بهترین محصول موردنظر خود را انتخاب نمایید.

کولر گازی گری اصل از کجا بخریم؟ (لیست نمایندگی های فروش)

کولر گازی گری را از کجا بخریم؟

 

برای اطمینان پیدا کردن از اصل و اورجینال بودن کولر گازی گری مورد نظر خود، باید این محصول را از نمایندگی‌های رسمی این برند در ایران تهیه نمایید. فروشگاه‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، نمایندگی‌های معتبر برند گری بوده و تمامی محصولات خود را با گارانتی بی‌قید و شرط 24 ماهه و خدمات پس از فروش 120 ماهه در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهند. این نمایندگی‌ها شامل موارد زیر هستند:

فروشگاه گری ‌لند، نمایندگی کولر گازی گری در تهران

مجموعه گری‌لند با داشتن 15 سال سابقه درخشان در زمینه واردات و فروش انواع سیستم‌های برودتی و حرارتی، با عنوان معتبرترین نمایندگی کولر گازی گری در ایران شناخته می‌شود. این مجموعه امکان خرید غیر حضوری محصولات را برای مشتریان فراهم کرده و محصول خریداری شده را در کمتر از 72 ساعت به سراسر ایران ارسال می‌کند و شما می‌توانید کولر گازی خود را درب منزل تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش می‌توانید به آدرس سایت https://gree-land.com/ مراجعه کرده و یا با شماره‌های 09904285003 و 09904285004 تماس بگیرید. جهت مشاهده و خرید کولر گازی گری 30000 کلیک کنید.

فروشگاه زیکو کالا

زیکو کالا از نمایندگی‌های معتبر کولر گازی برند گری در ایران است که شما می‌توانید با خاطری آسوده محصولات اورجینال این برند را با مناسب‌ترین قیمت از این مجموعه

خریداری نمایید. یکی از مزایا مهم خرید کولر گازی از زیکو کالا این است که در کمترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت. برای ثبت سفارش از طریق سایت می‌توانید به آدرس https://zikokala.com/ مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09904285001، 09904285002 و 09183785082 تماس بگیرید.

فروشگاه اسپلیت لند

فروشگاه اسپلیت لند از سال 1380 فعالیت خود را با راه‌اندازی مرکز فروش و واردات انواع برندهای مطرح کولرگازی در دنیا آغاز کرده و تمامی انواع کولرهای گازی دیواری، اسپلیت و ایستاده از برند گری را با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با خرید از این مجموعه از خدمات پس از فروش شامل تعمیر، تعویض، نگهداری و سرویس کولر گازی گری به مدت 120 ماه بهره‌مند شوید. با مراجعه به آدرس سایت https://kalasarma.com/ می‌توانید تمامی محصولات این فروشگاه را مشاهده کرده و برای ثبت سفارش با شماره‌های 09904940042 و 09904940043 تماس بگیرید.

فروشگاه مکس اسپلیت

یکی از فروشندگان معتبر برند گری در ایران شرکت مکس اسپلیت است که محصولات اصل و اورجینال این برند را با بهترین قیمت به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با خاطری آسوده هر یک از انواع مدل‌های کولر گازی گری را از این نمایندگی رسمی خریداری نموده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. شما می‌توانید از طریق سایت فروشگاه به آدرس https://maxsplit.com/ مراجعه نموده و با شماره‌های 09901131458 و 09901131459 با کارشناسان در تماس باشید.

راهنمای خرید کولر گازی گری

خرید کولر گازی به ظاهر امری آسان به نظر می‌رسد اما اگر اطلاعات لازم و کافی درباره انواع مدل‌های کولر گازی گری و مشخصات فنی آن‌ها نداشته باشید، نمی‌توانید میان مدل‌های متنوع آن بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب نمایید. هنگام خرید کولر گازی باید چندین نکته را در نظر بگیرید که این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

1. نوع کمپرسور کولر گازی گری و کاربرد آن‌ها

کمپرسور یکی از مهم‌ترین اجزا کولر گازی به شمار می‌رود که می‌تواند بر میزان مصرف انرژی، راندمان دستگاه و نحوه عملکرد آن تاثیر بسزایی داشته باشد. به طور کلی از 3 نوع کمپرسور در انواع کولر گازی استفاده می‌شود که جدول زیر را برای آشنایی شما این کمپرسورها، کاربردها و ویژگی‌های هر یک از آن‌ها تهیه نموده‌ایم.

 

نوع کمپرسور

کاربردها

ویژگی‌ها

پیستونی

تکنولوژی قدیمی، امکان استفاده در مناطق معتدل و حاره‌ای

پرمصرف‌تر از سایر اقسام، طول عمر بالا، تولید نویز و صدای بیشتر

روتاری

تکنولوژی به‌روز، استفاده در مناطق معتدل و مناطق گرم و سوزان

دارای قابلیت اینورتر، مصرف انرژی پایین، دارای مبرد دوستدار محیط زیست، دامنه ظرفیتی وسیع، دیسبل صدای کمتر

اسکرال

کاربرد در مناطق معتدل و حاره‌ای

استفاده برای ظرفیت‌های بالای 2.5 تن تبرید (36000)، دارای قابلیت اینورتر، استهلاک کمتر

 

2. ظرفیت‌های کولر گازی گری و متراژ مناسب هر یک از آن‌ها

ظرفیت هر کولر گازی با واحد BTU/h بیان می‌شود که برای تعریف مقدار انرژی گرمایی یک سیستم برودتی یا حرارتی است. کولرهای گازی مختلف از جمله کولر گازی گری، ظرفیت‌های بسیار متنوعی دارند که باید هر یک از این ظرفیت‌ها را برای متراژهای مشخصی استفاده نمود. در صورتی که از یک کولر گازی با ظرفیت کمتر از ظرفیت مناسب برای متراژ مورد نظر استفاده شود، برای تغییر دمای محیط بیش از حد نرمال کار کرده و دچار خرابی و آسیب می‌شود. زمانی که ظرفیت کولر گازی از ظرفیت مناسب برای متراژ بیشتر باشد، موجب برفک زدن و یخ زدگی اجزا داخلی کولر گازی می‌شود. با توجه به این موضوع، بهتر است که ظرفیت کولر گازی گری مورد نظر خود را متناسب با جدول زیر انتخاب نمایید.

 

ظرفیت دستگاه (BTU/h)

حدود تقریبی متراژ (متر مربع مساحت کف)

9000

تا 15

12000

15 تا 22

18000

22 تا 37

24000

37 تا 55

30000

55 تا 70

 

3. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از فاکتورهای مهمی که باید هنگام خرید هر وسیله الکتریکی از جمله کولر گازی به آن توجه نمایید، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است. برای آنکه بتوانید از این خدمات بهره‌مند شده و از خرید خود اطمینان حاصل کنید، بهتر است کولر گازی مورد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر و مطمئن تهیه نمایید. در ادامه به شما چند فروشگاه معتبر برای خرید کولر گازی گری را به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها