|

روش خرید زمین متاورس شیبا

روش خرید زمین متاورس شیبا

در سال‌های اخیر به خصوص پس از تغییر نام شرکت فیسبوک به «متا»، توجهات زیادی به جهان دیجیتالی یا همان متاورس جلب شده است. اگرچه تب و تاب متاورس نسبت به بولران سال 2021 کاهش یافته اما بسیاری معتقدند خواه ناخواه، این جهان، روزی محقق خواهد شد. در حال حاضر، پروژه‌های زیادی روی متاورس متمرکز هستند و جهان‌های دیجیتالی خود را عرضه کرده‌اند. یکی از این پروژه‌ها شیباورس (Sibaverse)، دنیای مجازی میم کوین شیباست که پس از راه‌اندازی سر و صدای زیادی به پا کرده و طرفداران زیادی دارد. به نظر می‌رسد با رشد قیمت شیبا در این سال‌ها، حالا زمین‌های متاورسی شیباورس نیز در رادار معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

شیباورس چیست؟

شیباورس یک پروژه متاورسی است که توسط جامعه شیبا اینو، دومین میم کوین بزرگ بازار ایجاد شده است. این پروژه به دنبال ساخت یک دنیای مجازی در بستر بلاکچین است؛ جایی که هولدرهای شیبا بتوانند به خرید و فروش زمین‌های متاورسی بپردازند، با یکدیگر تعامل کنند، جلسات آنلاین برگزار کنند و در یک کلام به صورت دیجیتالی زندگی کنند.

مشابه با سایر پروژه‌های متاورسی مبتنی بر بلاکچین، در بطن شیباورس توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFTها قرار دارند و آیتم‌های مختلف در این جهان دیجیتالی در قالب این توکن‌ها قابل خرید و فروش هستند.

شیباورس به دنبال آن است تا یک جامعه دیجیتالی قوی و پویا را برای هولدرهای شیبا اینو ایجاد کند و فرصت‌های جدیدی برای کسب درآمد و تعامل اجتماعی بوجود آورد. علاوه بر این، شیباورس، بخش مهمی از اکوسیستم شیبا محسوب می‌شود و کاربردهای این ارز دیجیتال را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

شیباورس چه ویژگی‌هایی دارد؟

شیباورس ویژگی‌های مهمی دارد که آن را متمایز می‌کند. این جهان دیجیتالی، از ۱۰۰/۵۹۵ قطعه زمین تشکیل شده که در قالب NFT درآمده‌اند و کاربران می‌توانند آنها را خرید و فروش کنند. علاوه بر این، این متاورس بستری برای بازی‌های مختلف است و کاربران می‌توانند با شرکت در آنها به کسب درآمد بپردازند.

مشابه با سایر پروژه‌های متاورسی، امکان برگزاری رویدادهای اجتماعی مختلف، از ایونت‌ها گرفته تا کنفرانس‌های گوناگون در شیباورس وجود دارد.

خریداران زمین‌های متاورسی شیبا می‌توانند املاک دیجیتالی خود را شخصی‌سازی کرده و با قراردادن آیتم‌های مختلف در آن، ارزش زمین خریداری‌شده خود را افزایش دهند. این زمین‌ها با توجه به موقعیت آنها در متاورس شیبا هرکدام قیمت‌های مختلفی دارند. در این متاورس زمین‌ها در ۴ منطقه مختلف عرضه شده‌اند که عبارتند از:

  • منطقه رشد

  • منطقه دفاعی

  • منطقه فناوری

  • منطقه ارزها

زمین‌ها در هرکدام از این بخش‌ها نیز به ۴ گروه مختلف خز نقره‌ای (Silver Fur)، دم طلایی (Gold Tail)، پنجه پلاتینی (Paltinum Paw) و دندان الماسی (Diamond Teeth) تقسیم شده‌اند که گروه آخر قیمت بالاتری دارند و کمیاب‌ترند. تحلیل شیبا اینو نشان داده که این پروژه مستعد رشد است، به همین خاطر، زمین‌های متاورسی آن نیز می‌توانند در آینده رشد خوبی را تجربه کنند.

روش خرید زمین متاورس شیبا

روش خرید زمین متاورس شیبا

برای خرید زمین‌های شیبا کافی‌ست یک کیف پول متامسک و مقداری اتریوم در آن داشته باشید. به این منظور باید وارد سایت www.shibthemetaverse.io شوید و در نهایت زمین مورد نظر خود را خریداری کنید. مراحل خرید زمین در متاورس شیبا به شرح زیر است:

خرید اتریوم و انتقال آن به کیف پول شخصی

اولین مرحله برای خرید زمین در متاورس شیبا، خرید اتریوم و انتقال آن به کیف پول شخصی‌تان است. به این منظور شما باید به صرافی ارز دیجیتال والکس بروید و پس از ثبت‌نام و احراز هویت، حساب خود را به صورت ریالی شارژ کنید. در نهایت باید از والکس اتریوم بخرید و آن را به کیف پول شخصی خود منتقل کنید.

مراجعه به شیباورس و اتصال کیف پول

در گام بعدی، باید به وب‌سایت www.shibthemetaverse.io بروید و کیف پول متامسک خود را متصل کنید. برای این کار کافی است در بالای وب‌سایت روی گزینه Connect Wallet کلیک کنید.

مشاهده نقشه زمین‌های شیبا

مشاهده نقشه زمین‌های شیبا

در این مرحله بر Visit the land map کلیک کنید تا نقشه زمین‌های متاورسی شیباورس به شما نمایش داده شود و بتوانید زمین‌های موجود را مشاهده کنید. در این بخش امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس قیمت، منطقه و غیره وجود دارد.

در صورتی که یک زمین برای مینت کردن در دسترس باشد، گزینه Mint به شما نمایش داده می‌شود.

خرید زمین

در نهایت پس از انتخاب زمین مورد نظر خود، روی MINT WITH ETH کلیک کنید و تراکنش مورد نظر را در کیف پول خود تایید نمایید. در صورتی که زمینی که شما انتخاب کردید، پیش از این توسط فرد دیگری مینت شده باشد، پس از کلیک بر روی گزینه مینت، مستقیما به پلتفرم اوپن‌سی هدایت می‌شوید و در آنجا می‌توانید پیشنهاد خرید خود را ارائه کنید.

چرا باید در متاورس شیبا زمین بخریم؟

خرید زمین در متاورس شیبا، صرف نظر از جذابیت‌های بصری و امکان تعامل در یک دنیای مجازی، دلایل دیگری نیز دارد که می‌تواند برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال جذاب باشد:

  • سرمایه‌گذاری: قیمت زمین‌های متاورسی نیز مثل املاک واقعی با گذشت زمان افزایش می‌یابد و می‌توان با چشم سرمایه‌گذاری به آن نگاه کرد.

  • پیوستن به جامعه شیبا: با خرید زمین‌های متاورسی شما به جامعه بزرگ طرفداران شیبا اینو ملحق می‌شوید.

  • امکان کسب درآمد: خریداران زمین‌های متاورسی شیبا می‌توانند از طریق اجاره، فروش زمین‌ها یا شرکت در بازی‌ها و اینونت‌های مختلف، درآمد کسب کنند.

شیباورس و فرصت عالی سرمایه‌گذاری

زمین‌های متاورسی شیبا به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از اکوسیستم رو به رشد شیبا اینو، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در یک جامعه مجازی پویا را فراهم می‌کنند. با خرید زمین در متاورس شیبا، شما نه تنها مالک یک قطعه زمین مجازی می‌شوید، بلکه به عضوی از یک جامعه بزرگ تبدیل شده و می‌توانید در فعالیت‌های مختلفی مانند ساخت و ساز، بازی و تعامل با سایر کاربران شرکت کنید. پتانسیل افزایش ارزش زمین‌ها، امکان کسب درآمد از طریق اجاره یا فروش، و همچنین حمایت از یک پروژه نوآورانه، از جمله دلایلی هستند که خرید زمین در متاورس شیبا را برای بسیاری جذاب می‌کند.

البته این زمین‌ها مشابه با هر نوع سرمایه‌گذاری دیگری، ریسک‌های خاص خود را به همراه دارند و پیش از خرید باید به دقت آنها را بررسی کرد. شما می‌توانید برای خرید شیبا یا اتریوم با حداقل کارمزد از صرافی ارز دیجیتال والکس استفاده کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها