|

فریزر صندوقی از کجا بخریم؟ (لیست برندهای معتبر فریزر صندوقی)

اگر فروش مواد غذایی بخشی از کسب و کار شماست پس انتخاب یک مجموعه برودتی معتبر و محصولات با کیفیت می تواند تضمین کننده کیفیت محصولات ارائه شده توسط شما باشد. فریزر صندوقی مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی و لبنیاتی در ابعاد و مدل های مختلف تولید می شود. این محصول دارای سیستم سرمایشی نوفراست می باشد که تنها با ایجاد لایه نازکی از یخ به حفظ و کاهش هدر رفت انرژی کمک می کند.

فریزر صندوقی از کجا بخریم؟ (لیست برندهای معتبر فریزر صندوقی)

 

از ویژگی های این محصول می توان به داشتن بدنه از جنس گالوانیزه رنگ کوره ای و استیل نگیر، عایق بندی تمام تزریق فوم پلی یورتان نیز اشاره کرد. این محصول به صورت فروشگاهی و استاندارد در لیتراژ (250 تا 850) لیتری، خانگی (260 و 330 لیتری ) و فریزر استیل در دو مدل خشک کن و معمولی تولید می شود که می توانید طبق نیاز و محیط فضای فروشگاه گنجایش مناسب را خریداری کرده و استیکر دلخواه خود را روی این محصول درج کنید.

قیمت فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی و به طور کلی محصولات صنعتی بسته به عوامل گوناگون متفاوت است و اصلی ترین عامل در تعیین قیمت آن نوع متریال استفاده شده در تولید محصول است. عواملی هم چون جنس بدنه و نوع عایق بندی محصول، موتور و قدرت موتور، ترموستات و جنس شیشه بر قیمت نهایی محصول تاثیر گذارند. در هنگام خرید محصولات توجه داشته باشید که از مجموعه ای خرید خود را انجام دهید که در شهر محل سکونت شما خدمات پس از فروش ارائه دهد. جهت کسب اطلاع بیشتر از لیست قیمت فریزر صندوقی بدون برفک با کارشناس فروش مجموعه اورست تماس بگیرید. تمامی محصولات تولید شده در این مجموعه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به سراسر کشور از طریق باربری های معتبر ارسال می گردد.

اگر قصد خرید فریزر صندوقی را به صورت غیر حضوری دارید بهترین گزینه خرید از سایت های معتبر فروشگاهی است که گارانتی پس از فروش و خدمات داشته باشند در ادامه این مطلب به معرفی سایت های معتبر فروشگاهی برای خرید محصولات برودتی و سرمایشی پرداخته ایم.

فریزر صندوقی یخچال سازان

صنایع برودتی یخچال سازان از تولید کنندگان انواع فریزر و یخچال صنعتی می باشد که از بروز ترین تکنولوژی و بهترین متریال برای ساخت محصولات خود استفاده می کند. فریزر صندوقی یخچال سازان در مدل های درب شیشه ای، استیل و خانگی تولید و عرضه می شود و نوع درب شیشه این محصول در لیتراژ 200 تا 800 لیتری قابل ساخت و سفارش برای شما مشتریان عزیز است. فریزر استیل طرح قدیم در دو مدل خشک کن و معمولی در مدل های 2 درب، 4 درب و شش درب تولید می شود. این محصول دارای بدنه ای از جنس استیل، عایق بندی تمام تزریق فوم، موتور پر قدرت با ظرفیت مناسب با بدنه می باشد.

همچنین از فریزر خانگی یخچال سازان برای نگهداری انواع مواد غذایی استفاده می شود. این محصول دارای سبد برای تفکیک مواد غذایی و دامنه دمایی تا 22- درجه سانتی گراد می باشد. فریزر خانگی با داشتن بدنه گالوانیزه رنگ کوره ای در دو مدل تک درب و دو درب در لیتراژ 260 و 330 با عایق بندی تمام تزریق فوم و موتور امبراکو یکی از بهترین مناسب ترین گزینه های موجود در بازار برای خرید است.

صنایع برودتی یخچال سازان تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به سراسر کشور ارسال می کند و تنها کافی است برای ثبت سفارش، اطلاع از قیمت و یا استفاده از مشاوره رایگان با واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید.

فریزر صندوقی کینو

فریزر صندوقی کینو در5 مدل با جنس ورق روغنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک و ردیف انرژی A تولید می شود. این محصول دارای سبد از جنس مفتولی با روکش پلی اتیلن می باشد تا به راحتی مواد غذایی را از هم تفکیک کنید و در طی استفاده طولانی مدت به دلیل داشتن پوشش بر روی سبد دچار زنگ زدگی نمی شود. شیشه های استفاده شده در این محصول از نوع تک لایه و تمپر شده می باشد که در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

تمامی محصولات تولیدی این مجموعه دارای سیکل تبرید بهینه و متناسب با شرایط آب و هوایی کشورمان طراحی و تولید شده است. استفاده از فوم عایق پلی اورتان که تماماً توسط دستگاههای اتوماتیک تزریق می شوند و همچنین وجود برچسب انرژی و دارا بودن بیشترین راندمان در بین سایر محصولات از جمله موفقیت های سازمان بوده است.

شما مشتریان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات و مشاوره رایگان، لیست قیمت محصولات و اطلاع از موجودی محصولات با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و محصولات کینو را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تهیه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها