|

بهترین کولر گازی های 2024

بهترین کولر گازی های 2024

خرید کولرگازی به بخشی ضروری از هر خانه مدرن ایرانی تبدیل شده اند. چه گرمای سوزان تابستان باشد و چه رطوبت زیاد در فصل بارانی، کولر گازی ها محیط داخلی راحت و معتدلی را در طول سال فراهم می کنند. اگر به دنبال یک کولر گازی جدید و حرفه ای هستید، ما لیستی از بهترین کولرهای گازی ۲۰۲۴ موجود در بازار ایران را گردآوری کرده ایم.

از آنجایی طرفداران خرید کولرگازی زیاد شده است به همین دلیل مدلهای بسیار زیاد و متنوعی در بازار کشور موجود شده می تواند باعث سردرگمی خیلی از خریداران شده که کدام مدل مناسب ترین می باشد. بنابراین قبل از خرید باید نکاتی مد نظر قرار دهید که بهترین مدل را خریداری کنید، بنابراین برای جلوگیری از سردرگمی این مطلب را مطالعه کنید که امیدواریم برای خرید کولرگازی کمک هرچند کوچکی کرده باشد.

بهترین اسپیلت دیواری تا سال 2024

همه ما با کمپانی ال جی آشنا هستیم و از کیفیت عالی محصولات این شرکت مطلع می باشیم، ال جی این سابقه نیک و کیفیت بالا را هم در کولرگازی های خود نیز بکار گرفته است، پس با خرید کولرگازی ال جی از خرید خود قطعا پشیمان نخواهید شد، اما در بازار کولرگازی چه مدلهای دیگری وجود دارد که میتوان با خیال راحت آنرا خریداری کرد؟

واقعیت این است که کولر گازی ال جی ، گری حتی کریر تفاوت آنچنانی با هم ندارند و هر سه از نظر کیفیت ساخت و کارایی تقریبا در یک سطح هستند و خرید هر کدام تقریبا یک مطلوبیت را ارائه می دهند.

بهترین کولرگازی دیواری تا سال 2024

 

کولر گازی گری  اینورتردار سری پلار با بهرمندی از کمپرسور تروپیکال (T3) و نیز با استفاده از گاز مبرد R410a دارای رده انرژی بسیار خوبی می باشد. این کولر گازی دارای ظرفیت 12،18،24،30 هزار  BTU بوده که برای محیطهای کوچک تا سالن های بزرگ مناسب می باشد. این کولر گازی دارای قابلیت تشخیص دما، عملکرد خودکار و سیستم یخ زدایی هوشمند و نیز دارای قابلیت اتصال به وای فای می باشد.

کولرگازی دیواری سری آرت کول ال جی

22222

کولر گازی ال جی سری ART COOL یکی از کولرهای گازی ۲۰۲۳ با کیفیت این کمپانی کره ای است. این مدل با بهره گیری از فناوری™DUAL Inverter Compressor از توان بسیار بالایی برخوردار بوده و با بهره وری ۴۰% بیشتر نسبت به کولر گازی های معمولی و ۶۰% مصرف انرژی پایین تر جزء کولر گازی های مقرون به صرفه به حساب می آید.

کولر گازی اینورتردار ال جی از قابلیت تصفیه ی هوا به وسیله ی +Plasmaster Ionizer برخوردار است. با داشتن این قابلیت دیگر اجازه به هیچ باکتری و یا ذره ی مضری برای ورود به هوای داخل خانه داده نمیشود. در واقع در این حالت ذرات باکتری و یا سایر عوامل آلوده کننده به وسیله ی یون های فعال احاطه و به صورت کامل خنثی میشوند تا هیچ ضرری برای شما نداشته باشند. این مدل در ظرفیتهای 19 و 26 هزار در فروشگاه موجود میباشد.

بهترین کولرگازی ایستاده تا سال 2024

33333

کولر گازی ایستاده کریر اینورتردار گری دارای قابلیت سرمایش و گرمایش با کمپرسور تروپیکال T3 و استفاده از گاز کم مصرف R410 از سخت جان ترین مدل های موجود در بازار می باشد که برای همه اقلیم های موجود در کشور مناسب می باشد. این مدل در ظرفیت های 60،48 و 36 هزار تولید و عرضه شده است.

بهترین کولرگازی داکت اسپیلت تا سال 2024

این دستگاهها به اسپلیت کانالی نیز معروف هستند و با استفاده از کانال هایی از جنس گالوانیزه، فلکسی بل و یا پلی یورتان هوای گرم یا سرد را به دورن محیط انتقال می دهند. داکت اسپلیت تا حدودی شبیه به کولرهای گازی دیواری است، با این تفاوت که به جای اسپیلت یا پنلی که روی دیوار نصب می شود و روکار است، از یک یونیت داخلی توکار برای تهویه هوا استفاده می شود و از طریق دریچه ریزش هوا، باد تولید شده به محیط می رسد. به کارگیری کانال کشی برای این سیستم تهویه مطبوع موجب افزایش کارایی و استفاده از آن برای چند اتاق به صورت همزمان شده که این ویژگی در واقع یکی از مواردی است که آن را با اسپیلت های دیواری متمایز می‌کند. با خرید داکت اسپلیت برای تمام مصارف مسکونی، اداری و تجاری بهترین  کارایی را دارد. به کارگیری کانال کشی برای این سیستم تهویه مطبوع موجب افزایش کارایی و استفاده از آن برای چند اتاق به صورت همزمان شده که این ویژگی در واقع یکی از مواردی است که آن را با اسپیلت های دیواری متمایز می‌کند و مهم ترین تفاوت کولر گازی با داکت اسپلیت می باشد. وجود کانال‌های تهویه باعث می‌شود که هوای مطبوع (سرد یا گرم) به‌طور یکسان و متوازن در تمام قسمت‌های درون ساختمان توزیع گردد. می توانید از مدل های گری و کریر در ظرفیت های مختلف در وب سایت فروشگاه دیدن فرمایید و اگر هم دنبال مدل های ارزان قیمت تر هستید هایسنس و آکس فروشگاه را زیر نظر داشته باشید.

بهترین کولرگازی قابل حمل تا سال 2024

44444

تهویه مطبوع پرتابل یک واحد مستقل است که می توانید آن را در هر جایی از خانه خود ( فضای ۱۵ تا ۲۵ متر مربع) که پنجره یا درچه ای کوچک به بیرون دارد را می توان قرار بدهید. برخلاف سایر کولرهای گازی، کلیه بخشهای کولرگازی قابل حمل به طور کامل در داخل خانه شما باقی می مانند. کولرگازی قابل حمل با یک شیلنگ و یک کیت پنجره ارائه می شود. این کیت بیشتر پنجره شما را می‌بندد در حالی که فضایی کوچکی برای وارد کردن شلنگ باقی می‌گذارد و اجازه می‌دهد گرما و رطوبت به بیرون تخلیه شود. در این سری هم برندهای گیبسون و گری خوش می درخشند و با خرید هر مدل از این دو برند از کیفیت و راندمان آن شگفت زده خواهید شد.

برای دیدن قیمت کولرگازی و محصولات خانگی اصلی فروشگاه به  سایت فروشگاه بانه۹۰ مراجعه فرمایید و اگر هر سوالی داشتید میتوانید با دوستان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید تا به تمام سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها