|

بلوسرور بهترین جایگزین هتزنر برای خرید سرور مجازی خارجی پرسرعت

بلوسرور بهترین جایگزین هتزنر برای خرید سرور مجازی خارجی پرسرعت

بلوسرور بهترین جایگزین خرید از هتزنر

بلوسرور را به عنوان یکی از بهترین جایگزین ‌های خرید مستقیم از دیتاسنتر هتزنر میتوان معرفی کرد. هتزنر به دلیل ارائه سرورهای مجازی ابری و اختصاصی با قیمت مناسب بین کاربران ایرانی محبوب است، اما امکان خرید مستقیم از خود سایت هتزنر بخاطر احراز هویت ممکن نیست، اما در بلوسرور با خرید سرور مجازی خارجی همان vps ابری hetzner را با همان ویژگی ها میتوان تهیه کرد. یکی از دلایلی که خدمات بلوسرور به هتزنر برتری دارد، پشتیبانی قوی و سریع آن است، اگر از Cloud provider ها سرور ابری تهیه شود، ارایه دهندگان سرور مجازی خدمات پشتیبانی نرم افزاری نمیدهند و فقط در حد مشکلات شبکه و خود سرور مسئولیت آنرا به عهده میگیرند، اما در بلوسرور به مشکلات نرم افزاری سرورها و مشکلات نصب برنامه ها و اجرا نشدن برنامه ها پاسخ داده میشود و به کاربران پشتیبانی نرم افزاری ویندوز و لینوکس سرور نیز داده میشود. بلوسرور فروشنده سرورهای دیتاسنتر هتزنر است که قیمت VPS هتزنر را با قیمتی ارزان، اقتصادی و کاملا رقابتی با سایر هاستینگ ها قیمت گذاری کرده است و همه سرورهایی که از دیتاسنتر هتزنر در سایت بلوسرور ارایه میشود دقیقا همان سرورهای ابری است که در خود سایت hetzner.cloud وجود دارد.

 

 

بهترین سرویس دهنده برای خرید VPS خارجی

وقتیکه به دنبال یک سرویس دهنده ارزان برای خرید VPS بلوسرور ،ovh cloud ،hostkey ،aws lightsail یا Contabo هستید، وقتی نمیدانید که چقدر Ram ,Cpu ,Disk نیاز دارید، پس باید به دنبال سرویس دهنده ای مانند بلوسرور و Contabo یا OVH Cloud باشید که اگر سایت شما در حال رشد و افزایش بازدید کننده است، بعدا بتوانید VPS خود را ارتقا دهید. یکی از مزایای اصلی زیر ساخت ‌های ابری هتزنر، قیمت‌گذاری رقابتی آن است. هتزنر قیمت‌ها یی بسیار پایین ‌تر از سایر ارائه ‌دهندگان ابری مانند AWS یا Google Cloud ارائه می‌دهد، که این امر باعث جذب بسیاری از توسعه ‌دهندگان و استارتاپ ‌ها شده است.

 

بهترین سرویس دهنده برای خرید VPS خارجی

 

پردازنده ‌های سرورهای ابری Intel Xeon و AMD EPYC

از مهم ترین نکات در انتخاب بهترین سایت ‌های خرید VPS ابری، توجه به پردازنده ‌ای است که در سرور استفاده میشود. هتزنر و بسیاری از ارائه‌ دهندگان سرورهای ابری مانند بلوسرور از پردازنده‌های قدرتمند Intel Xeon وAMD EPYC استفاده می‌کنند، در این چند سال اخیر پردازنده های AMD EPYC به دلیل مصرف انرژی کمتر و قدرت بیشتر، مورد توجه دیتاسنترها قرار گرفته اند، در ادامه به بررسی و مقایسه این دو نوع پردازنده ای که در hetzner.cloud ارایه میشود میپردازیم :

Intel Xeon: پردازنده ‌های Intel Xeon پردازنده های قدیمی و سنتی برای ارایه سرور بودند. Intel Xeon برای سرورهایی که به عملکرد single thread بالا و پایداری نیاز دارند، یک گزینه عالی محسوب می‌شود و این مدل CPU ها در این دیتاسنتر قیمت ارزانی دارد و برای استفاده های معمولی و غیرسنگین و غیر پردازشی پیشنهاد میشود.

پردازنده ‌های سرورهای ابری Intel Xeon و AMD EPYC

 

AMD EPYC: در چند سال اخیر، پردازنده‌ های AMD EPYC با معماری جدید خود CPU های intel را به چالش کشیده‌اند و رقیب پردازنده های intel برای سرورها شده اند. این پردازنده‌ها با تعداد هسته‌های بیشتر و کارایی بالاتر در پردازش‌های چندنخی (Multithreading) رقیبی برای Intel Xeon هستند و سرورهای جدید معمولا با این نوع CPU ها ارایه میشود. به همین دلیل، بسیاری از سرورهای جدید هتزنر، از جمله سرورهای موجود در بلوسرور، از پردازنده‌های AMD EPYC استفاده میکنند، حتی سرورهایی که دیتاسنتر هتزنر در آمریکا و سنگاپور ارایه میدهد با این CPU ها ارایه میشود.

اگر کاربران نیاز به پردازش ‌های سنگین مانند مجازی‌ سازی گسترده یا کانتینر های Docker دارند، AMD EPYC به دلیل تعداد هسته‌ های بیشتر و عملکرد بالا در پردازش‌ های موازی انتخاب بهتری است. اما اگر نیاز به کارایی بالا در عملیات تک‌ نخی یا قیمت ارزان دارند، Intel Xeon گزینه مناسبی خواهد بود. همچنین سرورهای amd هتزنر در 2 مدل Shared vCPU و Dedicated vCPU هستند که سری shared از نوع AMD EPYC™ 7002 series و سری dedicated از نوع AMD Milan EPYC™ 7003  یا  AMD Genoa EPYC™ 9004 هستند.

 

مزایای سرورهای ابری بلوسرور برای توسعه‌ دهندگان و تریدرها

با توجه به اینکه بلوسرور از زیرساخت‌های هتزنر استفاده می‌کند، کاربران می‌توانند از تمام مزایای پردازنده‌های AMD EPYC و Intel Xeon بهره‌مند شوند.

ارتقا لحظه ای: سرورهای ابری به سایت ها و devops ها و تریدرها این امکان را می‌دهند که با توجه به افزایش ترافیک و resource ها رم و پردازنده، منابع سرور را به راحتی ارتقا دهند. این ویژگی ابری بودن باعث ارتقا لحظه ای سرورها در هر بازه زمانی میشود و کاربران میتوانند بدون اینکه منتظر زمان اتمام سرور باشند، هر زمانکه نیاز بود، از قابلیت ارتقا استفاده کنند.

پایداری و امنیت: یکی از مهم‌ترین مسائل در استفاده از سرورهای ابری، پایداری و امنیت آنها است. سرورهای بلوسرور با بهره‌ گیری از زیرساخت‌ های قدرتمند هتزنر و استفاده از پردازنده‌های قوی، پایداری بالایی را ارائه می‌دهند، همچنین باتوجه به اینکه مدیریت سرورها ابری هتزنر با خود دیتاسنتر هست، تیم فنی دیتاسنتر مشکلات را بررسی و رفع میکند.

پشتیبانی : برخلاف بسیاری از ارائه‌دهندگان سرورهای ابری که فقط به پشتیبانی سخت‌افزاری و شبکه محدود می‌شوند، بلوسرور پشتیبانی نرم ‌افزاری نیز ارائه می‌دهد. این ویژگی برای کاربرانی که ممکن است با مشکلات نرم‌افزاری مواجه شوند یا به نصب و اجرای برنامه‌های خاص نیاز داشته باشند، بسیار ارزشمند است.

اگر بخواهیم جمع بندی کنیم، سرورهای این هاستینگ با ترکیبی از قیمت مناسب، پشتیبانی قوی و زیرساخت‌های مدرن دیتاسنتر hetzner، یکی از بهترین جایگزین‌های خرید مستقیم از هتزنر است و کاربران همکان امکانات سرویس های این دیتاسنتر را میتوانند از بلوسرور تهیه کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها