|

خرید نهال با سود دهی بالا

اگر قصد احداث باغ دارید، در این مقاله سعی داریم دو مورد از بهترین و پر سود ترین نهال هایی که شما می توانید با کاشت آنها و پرورش صحیح و اصولی، به سود دهی بسیار خوبی دست پیدا کنید را برای شما معرفی کنیم، تا انتهای مقاله با ما باشید.

خرید نهال با سود دهی بالا

 

 

نهال گردو ژنوتیپ برتر

نهال گردو ژنوتیپ یکی از ارقام گردو است که بسیار پر طرفدار است. دلیل اینکه این رقم نهال گردو از سایر نهال های گردو متمایز گشته، پر بار بودن نهال و زود بازده بودن آن است. به طوری که از همان سال اول کاشت باردهی آن شروع می شود و پس از 4 سالگی نهال، باردهی اقتصادی آن آغاز می شود.

پوست چوبی این رقم نهال گردو نیمه کاغذی است و مغز گردو آن درشت، سفید و روغنی است و بیشترین وزن هر گردو، به مغز آن اختصاص داده می شود.

از دیگر مزایای نهال گردو ژنوتیپ، مقاومت بالای آن در برابر آفات و بیماری ها است.

نهال گردو ژنوتیپ خود گرده افشان است و این مورد نیز از مزایای دیگر این نهال گردو بشمار میرود.

درختان گردو ژنوتیپ بیش از 75 سال عمر مفید و اقتصادی دارند و در صورت پرورش صحیح و اصولی، می توانند بالای 100 سال نیز برای شما باردهی اقتصادی به همراه داشته باشند.

نهال گردو ژنوتیپ از ارقام دیر گل است و به همین دلیل، گل های آن از سرمای بهاره در امان هستند. بنابراین میتوانیم بگوییم که این نهال گردو، بهترین رقم برای کاشت در مناطق سردسیری و معتدل است.

آبیاری این رقم نهال گردو بدین شکل است که در روز های گرم تابستان، بایستی هر 10 روز یکبار و در روز های فصل پاییز یا بهار، هر 15 الی 20 روز یکبار باید این نهال گردو را آبیاری نمایید.

اگر قصد خرید نهال گردو را دارید، توصیه میکنیم نهال گردو ژنوتیپ را از نهالستان سیمین نهال، بدون واسطه و مستقیم خریداری نمایید.

نهال بادام کاغذی 

از دیگر نهال های پر سود که با کاشت آن میتوانید به سود بسیار خوبی دست پیدا کنید، نهال بادام کاغذی است. نهال بادام کاغذی زود گل است و برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب است. چرا که گل های این رقم نهال بادام در سرمای بهاره از بین میروند.

اگر قصد کاشت  پرورش نهال بادام در مناطق سردسیری را دارید، بهترین رقم برای شما نهال بادام دیر گل آذر میباشد که از بهترین نهال های بادام  است.

نهال بادام کاغذی از 2 سالگی باردهی خود را شروع می کند و پس از 4 سالگی باردهی آن اقتصادی می شود. درختان بادام کاغذی می توانند 40 الی 45 سال باردهی اقتصادی برای شما به همراه داشته باشند.

از مزین های درختان بادام کاغذی این است که پوست چوبی آنها کاملا کاغذی و به راحتی قابلیت جدا شدن از مغز را دارد.

نهال بادام کاغذی را باید در سال اول کاشت، در فصل تابستان هر 10 روز یکبار آبیاری نمایید و پس از فصل تابستان، هر 15 روز یکبار آبیاری کنید. از اواسط فصل پاییز، هر 30 روز یکبار این نهال نیاز به آبیاری دارد.

از دیگر مزایای نهال بادام کاغذی، مقاومت بالای این نهال در برابر آفات و بیماری ها است. شما عزیزان میتوانید توضیحات تکمیلی در مورد نهال بادام کاغذی را از طریق سایت سیمین نهال مورد بررسی قرار دهید و در صورت رضایت، اقدام به خرید نهال بادام نمایید.

سخن آخر 

مغز گردو و مغز بادام، دو مورد از پر طرفدار ترین خشکبار ها هستند که در بازار های داخلی قابلیت فروش بسیار بالایی دارند و از قیمت خوبی نیز برخوردار هستند. همچنین این خشکبار ها قابلیت صادرات به کشور های دیگر را دارند و شما میتوانید در صورت صلاح دید، محصولات خود را به کشور های دیگر صادر نمایید.

یکی از مزایای خشکبار ها این است که هر شخصی با هر سلیقه ای میتواند از این خشکبار ها مصرف کند. به طوری که هم به صورت خاک، هم به صورت تفت داده شده در بعضی مواقع به صورت طعم دار نیز از این خشکبار ها در بازار به وفور یافت می شود.

با توجه به مسائلی که در باره آنها با هم صحبت کردیم، نهال گردو می تواند برای شما بسیار سود خوبی داشته باشد. همچنین نهال بادام نیز از پر سود ترین نهال ها در صنعت کشاورزی است ولی این برداشت سود از این رقم نهال ها دارای قواعد خاصی است.

با وجود اینکه ما دو مورد از بهترین نهال ها را برای شما معرفی کردیم، شما باید نهالی را انتخاب کنید تا بتوانید تمام نیاز های آن نهال را بر آورده سازید.

توجه به اقلیم آب و هوایی، نیاز به آبیاری، سازگاری نهال با خاک منطقه، نوع پرورش و ... تمامی اینها تک به تک میتوانند بر روی باردهی و کیفیت محصولات درختان شما تاثیر مستقیمی داشته باشد.

با توجه به مسائل ذکر شده، ابتدا باید نهال های گردو و بادام را از طریق سایت سیمین نهال، مورد بررسی قرار دهید و در نهایت اقدام به خرید نهال متناسب با اقلیم خود نمایید.

خرید نهال

مهم ترین دغدغه هر فرد، خرید محصول با کیفیت است و برای خرید محصولات با کیفیت، باید مراکز و سایت های معتبر را انتخاب کرد.

سیمین نهال دشت سبز به شماره ثبت 3926، در خدمت عموم مشتریان قرار دارد تا نهال های سالم با باردهی بسیار مطلوب را از طریق سایت ما خریداری کنند و اقدام به کاشت و پرورش آنها نمایند تا در آینده محصولات با کیفیت از این درختان برداشت کنند.

مزایای خرید از سیمین نهال، خرید بدون واسطه و مستقیم از نهالستان، قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده نهال ها است که شما با خیال راحت می توانید نهال های خود را خرید کنید.

شما عزیزان جهت خرید نهال، کافیست وارد سایت ما شوید، محصولات خود را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت اقدام به خرید نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، نهال های خریداری شده توسط شما برای شما عزیزان ارسال شود و در هر کجای کشور عزیزمان که هستید، سفارشات خود را به همراه هدیه ویژه از طرف مجموعه سیمین نهال، با بهترین و اصولی ترین بسته بندی دریافت کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها