|

آیا آپتودیت رایگان قابل استفاده است؟

آپتودیت یک پایگاه علمی محسوب می‌شود که اطلاعات کاملی را به‌منظور تشخیص بالینی جامع در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران با خرید اکانت uptodate به جدیدترین اطلاعات و یافته‌های پزشکی دسترسی دارند.

آیا آپتودیت رایگان قابل استفاده است؟

آپتودیت یک پایگاه علمی محسوب می‌شود که اطلاعات کاملی را به‌منظور تشخیص بالینی جامع در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. کاربران با خرید اکانت uptodate به جدیدترین اطلاعات و یافته‌های پزشکی دسترسی دارند.

امروزه نسخه اکانت آپتودیت رایگان پزشکی نیز برای کاربران فراهم شده و شما می‌‌توانید بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه‌ای از برخی اطلاعات موجود در منابع آپ تو دیت رایگان استفاده کنید. سایت آپتودیت سافت در‌حال‌حاضر خدمات ارزنده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با uptodate رایگان به خدمات بی‌شماری نیز دسترسی داشته باشید.

up to date رایگان به کاربران کمک می‌کند تا از خدمات این منبع کامل پزشکی به‌صورت رایگان استفاده کنند و از اطلاعات موجود در این پایگاه علمی بهره‌مند شوند. البته که استفاده از آپتودیت رایگان مستلزم خرید اکانت آپتودیت اصلی است.

آپتودیت رایگان

مزایای نرم افزار آپتودیت

Uptodate که امروزه با نام مخفف UTD نیز شناخته می شود به عنوان پایگاه و مرجع علمی و مبتنی بر شواهد در دسترس کاربران قرار می گیرد. آپتودیت را می‌توان برنامه‌ای نوین و کاربردی دانست که خرید اکانت آپ تو دیت به پزشکان کمک می‌کند تا در زمینه درمان و مراقبت از بیماران تصمیمات و اقدامات بهتری را انجام دهند.

خرید اکانت Uptodate و استفاده از این پایگاه علمی میزان و درصد اشتباه را تا حد بسیاری کاهش می‌دهد و شرایط دسترسی به بیش‌از 1200 موضوع را برای کاربران خود فراهم می‌سازد.

عمده مباحث و تخصص‌هایی مانند قلب و عروق، نورولوژی، انکولوژی و اطفال در این پایگاه علمی پوشش داده می‌شوند. آپ تو دیت معمولاً به‌صورت اپلیکیشن بر روی تلفن‌های همراه و در قالب یک پلتفرم مبتنی بر وب در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

شما برای دسترسی به آپ تو دیت رایگان نیازی به خرید اکانت ندارید و به‌صورت رایگان به امکانات و خدمات این منبع پزشکی در مدت زمان اشتراک‌تان دسترسی دارید. در واقع استفاده از این منبع به شما کمک می‌کند تا از آخرین تغییرات بالینی مطلع شوید زیرا هر بخش آپ تو دیت، اطلاعات مخصوص‌به‌خود را ارائه می‌دهد.

دسترسی رایگان به uptpdate

ویژپی های آپتودیت رایگان

دسترسی به اکانت رایگان آپتودیت نیازمند خرید اکانت اصلی است و شما با خرید اکانت اصلی از سایر مزایا به‌ویژه اکانت رایگان آپتودیت بهره‌مند می‌شوید. سایت آپتودیت سافت در چندین سال اخیر علاوه‌بر فروش و تنوع در اکانت‌های آپ تو دیت، ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

سایت آپتودیت سافت به ازای خرید هر 5 اکانت به صورت یکجا و یا تمدید 5 ساله‌ی متوالی، یک اکانت آپودیت رایگان ارائه میدهد؛ همچنین به ازای خرید هر 10 اکانت به صورت یکجا 2 اکانت به صورت رایگان و در ازای خرید 100 اکانت به صورت یکجا 25 اکانت رایگان دریافت خواهید کرد. در زیر به طور خلاصه ذکر شده است:

  • خرید 5 اکانت به صورت یکجا، 1 اکانت رایگان
  • خرید 10 اکانت به صورت یکجا، 2 اکانت رایگان
  • خرید 100 اکانت به صورت یکجا، 25 اکانت رایگان

ارائه این خدمات توسط سایت آپتودیت سافت موجب شده تا این پایگاه علمی محبوبیت فراوانی در میان کاربران به دست بیاورد. اگر قصد خرید اکانت برای دسترسی به اکانت رایگان آپتودیت را دارید با کلیک بر روی لینک‌های ذیل اقدام به خرید و دریافت اکانت اصلی آپتودیت کنید.

محدودیت های استفاده از آپتودیت رایگان

در دسترسی به محتواهای اصلی آپ تو دیت شما با محدودیت چندانی مواجه نیستید و قابلیت سرچ و مرور تاپیک‌ها کاملاً رایگان است. ناگفته نماند که کاربران در آپتودیت رایگان در زمینه استفاده شخصی مانند ساخت کاربری و ذخیره‌سازی محدود هستند.

همچنین مدت زمان استفاده از اکانت رایگان آپ تو دیت محدود است و هر کاربر تنها می‌تواند یک بار از اکانت رایگان استفاده کند.

نتیجه‌گیری

در اکانت آپتودیت رایگان که سایت سافت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، کاربران قادر به استفاده از مهم‌ترین بخش‌ها و اطلاعات موجود در آپتودیت هستند. همانطور که متوجه شدید استفاده از اکانت رایگان آپتودیت مستلزم خرید اکانت اصلی است.

در سایت اپتودیت سافت کاربران با خرید چندین اکانت اصلی، یک اکانت رایگان هدیه می‌گیرند و این ویژگی موجب شده تا سایت آپتودیت سافت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد. شما می‌توانید برای خرید اکانت‌های اصلی آپتودیت و بهره‌مندی از اکانت رایگان بر روی لینک‌های ذیل کلیک کنید و یا با کارشناسان ما در سایت آپتودیت سافت تماس بگیرید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها