|

بهترین راه برای خرید اکانت قانونی ps5 چیست؟

بهترین راه برای خرید اکانت قانونی ps5 چیست؟ | بهترین روش خرید اکانت ظرفیتی ps5 - گامالوپ مرجع خرید اکانت قانونی ps5

خرید اکانت قانونی ps5 به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون هیچ‌گونه محدودیتی، به بازی با دستگاه‌های کنسول بپردازند. این اکانت‌ها دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند و گیمرها بایستی با توجه به نیاز خود، جهت خرید ظرفیت‌های مناسب اقدام کنند. بایستی بدانید که در پی خرید اکانت قانونی ps5، افراد دیگر نگران بن شدن کنسول بازی خود نخواهند بود و همواره قابلیت اضافه کردن بازی‌های مختلف را به دستگاه خود خواهند داشت. البته توجه به این نکته الزامی است که به‌منظور خرید اکانت‌های اصلی کنسول پی‌اس5، گیمرها به پرداخت دلاری هزینه‌ها نیاز دارند و به‌دلیل اعمال تحریم‌های مالی گسترده علیه ایران، امکان پرداخت مستقیم هزینه خرید این‌گونه اکانت‌ها، از کاربران ایرانی سلب شده است. البته برخی از افراد نیز به اشتباه، خرید اکانت‌های هکی ps5 را در دستور کار خود قرار می‌دهند که در ادامه، به عواقب این کار نیز اشاره خواهیم داشت.

بهترین راه برای خرید اکانت قانونی ps5 چیست؟

بهترین راه خرید اکانت قانونی ps5

پیش از هر چیز، بایستی به این سوال پاسخ دهیم که «اکانت قانونی ps5 چیست؟». اکانت‌های رسمی پی‌اس5، نوعی از حساب‌های کاربری هستند که گیمرها می‌توانند با خرید آن‌ها از شرکت سونی، به دانلود انواع بازی‌های ویدئویی و همچنین به قابلیت‌های متنوع برای بازی کردن با کنسول، دسترسی پیدا کنند. مطابق گفته‌های پیشین، کاربران ایرانی برای خرید اکانت‌های رسمی ps5، امکان پرداخت مستقیم به‌صورت دلاری را نخواهند داشت؛ بنابراین، رجوع به شرکت‌های معتبر داخلی ارائه‌دهنده انواع اکانت ظرفیتی ps5، بهترین راه خرید اکانت قانونی ps5 برای کاربران ایرانی به‌شمار می‌رود. این مجموعه‌ها که امکان پرداخت دلاری را خواهند داشت، حساب‌های کاربری رسمی را از شرکت سونی خریداری می‌کنند و در اختیار گیمرهای کشورمان قرار می‌دهند.

مزایای خرید اکانت قانونی ps5

مزایای جذاب و قابل توجه خرید حساب‌های کاربری رسمی برای بازی با کنسول‌های پی‌اس5، بسیاری از افراد را به استفاده از این قابلیت ترغیب کرده است. به‌طور کلی گیمرها با خرید اکانت‌های رسمی شرکتی، می‌توانند از ویژگی‌های زیر بهره‌مند شوند:

  • امکان خرید اکانت در ظرفیت‌های مختلف (بسته به نیاز گیمرها)

  • عدم بن شدن دستگاه کنسول توسط شرکت

  • شخصی‌سازی کلیه فعالیت‌ها

  • امکان فروش اکانت به یک گیمر دیگر (البته این قابلیت برای اکانت ظرفیتی ps5 نوع 1، فعال نخواهد بود)

  • هزینه بسیار کمتر برای تهیه انواع بازی‌ها؛ در مقایسه با هزینه دیسک‌های بازی (حدود یک سوم کمتر!)

  • نگهداری اکانت، هیچ‌گونه دردسری به‌همراه نخواهد داشت.

  • امکان استفاده همیشگی از اکانت رسمی خریداری‌شده؛ به‌جز اکانت‌های ظرفیت 1

جالب است بدانید که افراد با خرید اکانت قانونی ps5 (به غیر از ظرفیت 1)، قابلیت بهره‌گیری از کلیه امکانات آنلاین و به‌روزرسانی‌ها را نیز خواهند داشت.

اکانت قانونی ps5 چیست ؟

تفاوت اکانت هکی و اکانت‌های رسمی ps5

خرید اکانت‌های هکی، یک اشتباه بسیار بزرگ به‌شمار می‌رود؛ زیرا کاربران همواره استرس بن شدن کنسول بازی خود را خواهند داشت و همچنین عواقب دیگری نیز ممکن است در انتظار گیمرها باشد. بسیاری از گیمرهای ناآگاه صرفا به‌دلیل قیمت کمتر، سراغ اکانت‌های هکی می‌روند. بایستی بدانید که اکانت‌های هکی، حساب‌هایی هستند که به‌وسیله هکرها سرقت می‌شوند و با فروش دوباره، در اختیار گیمر دیگری قرار می‌گیرند. استفاده از این اکانت‌های سرقتی به‌جای خرید اکانت قانونی ps5، همواره می‌تواند تهدیدهای زیر را برای کاربران به‌همراه داشته باشد:

  • صاحبان رسمی اکانت‌ها بعد از روشن کردن کنسول بازی خود، می‌توانند از استفاده هم‌زمان کاربر دیگری از اکانت مطلع شوند؛ بنابراین، با تغییر دادن رمز عبور حساب کاربری، امکان سلب کردن دسترسی‌تان به اکانت هکی را خواهند داشت.

  • چنان‌چه صاحب اصلی اکانت، وضعیت اکانت سرقتی خود را به شرکت SONY گزارش دهد، شرکت سونی ممکن است به‌طور موقت، کنسول بازی فرد خریدار اکانت هکری را بن کند.

  • در بسیاری از موارد نیز، پس از گزارش صاحب اصلی اکانت، این احتمال وجود دارد که کنسول بازی شما برای همیشه حذف شود؛ بدین ترتیب دیگر امکان بازی کردن با کنسول PS5 را ندارید.

لازم به‌ذکر است که درصورتی‌که صاحب اصلی حساب کاربری کنسول ps5، دسترسی شما به اکانت هکی خریداری‌شده‌تان را ببندد، برای بازی‌های شما هیچ مشکلی به‌وجود نمی‌آید و فقط قابلیت استفاده از امکانات اکانت را نخواهید داشت.

خرید اکانت قانونی ps5 با ظرفیت‌های مختلف

کاربران همواره می‌توانند با خرید انواع اکانت ظرفیتی ps5، از مزایای متنوع این حساب‌های کاربری بهره‌مند شوند. انواع ظرفیت‌های اکانت پلی استیشن 5 عبارت‌اند از:

  • ظرفیت 1

  • ظرفیت 2

  • ظرفیت نوع 3.

در ادامه به بررسی اجمالی هر یک از ظرفیت‌های مذکور خواهیم پرداخت.

خرید اکانت قانونی ظرفیت 1

هزینه خرید اکانت‌های ظرفیتی نوع 1 پلی استیشن 5، کمتر از سایر ظرفیت‌ها خواهد بود؛ زیرا با خرید این اکانت‌ها، گیمرها از یک‌سو فقط می‌توانند به انجام بازی‌های آفلاین بپردازند و از سوی دیگر، افراد قادر به فروش اکانت‌های رسمی ظرفیت یک کنسول ps5 به دیگر گیمرها نیستند. به‌یاد داشته باشید که استفاده‌کنندگان از این نوع اکانت، در صورت اتصال به اینترنت، ممکن است با مشکل قفل شدن بازی در حال اجرا مواجه شوند. البته در پی ایجاد این مشکل، کنسول بازی‌تان خراب نخواهد شد.

اکانت ظرفیت 2 کنسول پلی استیشن 5

گیمرهای حرفه‌ای همواره سراغ خرید اکانت‌های ظرفیت دو ps5 و ps4 می‌روند؛ زیرا به‌لطف تهیه اکانت‌های ظرفیت 2، افراد می‌توانند از هر 2 گونه بازی‌های آنلاین و آفلاین بهره‌مند شوند. البته با توجه به این ویژگی، هزینه خرید این نوع حساب‌های کاربری، بیشتر از سایر اکانت‌های ظرفیتی خواهد بود. نکته ویژه دیگر، این است که چنان‌چه افراد دیگر به بازی کردن با کنسول خود تمایلی نداشته باشند (یا به تعداد زیادی از دیسک‌های بازی موردنیازشان دسترسی پیدا کنند)، می‌توانند اکانت رسمی و شخصی خود را به فروش برسانند. برای این امر، کافیست یک پیام به مجموعه‌های ارائه‌دهنده اکانت ارسال کنید تا توسط آن‌ها، امکان فروش اکانت‌تان را به یک گیمر دیگر به‌دست بیاورید.

اکانت ظرفیت سه پلی استیشن 5

درصورتی‌که تنها قصد انجام بازی‌های آنلاین را داشته باشید، خرید اکانت قانونی ps5 ظرفیت سه، بهترین اقدام ممکن است. بایستی بدانید که اکثر گیمرهای حرفه‌ای در کنار خرید اکانت‌های ظرفیت 3، تهیه یک DNS قدرت‌مند و خرید اکانت رسمی FC24 را نیز در دستور کار خود قرار می‌دهند. البته افراد پس از دریافت پاسخ مهم‌ترین سوال‌شان در‌رابطه‌با این‌که «اکانت قانونی ps5 چیست؟» و اقدام برای خرید یک DNS باکیفیت، به هماهنگ کردن دی‌ان‌اس با کنسول 4 و 5 در اختیارشان، نیاز خواهند داشت.

گامالوپ مرجع خرید اکانت قانونی ps5

خرید اکانت قانونی PS5 از مراجع معتبر

بهره‌مندی مطمئن از امکانات آنلاین و آفلاین انواع اکانت‌‌های ps5، تنها با رجوع به مراجع معتبر ارائه‌دهنده اکانت‌های قانونی امکان‌پذیر خواهد بود. در همین راستا، مجموعه معتبر گامالوپ (gamaloop.com) که در تمامی روزهای هفته، پشتیبانی شبانه‌روزی قدرت‌مندی را از کاربران گرامی به‌عمل می‌آورد، زمینه خرید اکانت قانونی ps5 و ps4، خرید اکانت‌های رسمی fc 24، انواع کارت هدیه‌ پلی استیشن معمولی و ps پلاس، خرید کنسول بازی، مدل‌های مختلف لوازم جانبی کامپیوتر و ... را برای کلیه افراد فراهم کرده است. البته گیمرهای گرامی به‌منظور کسب اطلاعات تکمیلی از شرایط دریافت انواع خدمات، می‌توانند با مشاوران برجسته مجموعه معتبر گامالوپ تماس حاصل کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها