|

همه چیز راجع به جدول بتی

امروزه از بتن به منظور ساخت سازه‌های مختلفی استفاده می‌شود که می‌توانیم از بین آن‌ها به جدول بتنی اشاره کنیم. این سازه به خصوص یک نوع محصول پیش ساخته به شمار می‌آید که عموماً در مواردی همچون بهبود فضای شهری به کار گرفته می‌شود. جداول بتنی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و حتی از جهت اندازه نیز تفاوت‌هایی با هم دارند. به کارگیری جدول‌های بتنی ساده است و همین امر آ‌ن‌‌ها را به یک انتخاب بسیار خوب تبدیل می‌کند.

همه چیز راجع به جدول بتی

جدول بتنی چیست؟

جدول‌های بتنی دارای کاربردهای متعددی هستند. این امر آن‌ها را به یک محصول بتنی بسیار محبوب تبدیل می‌کند. چنانچه به دنبال تقسیم یک محوطه مشخص هستید، این نوع جدول‌ها گزینه قابل قبولی برای شما هستند. جالب است بدانید که به کارگیری جداول بتنی در سکوهای سوخت نیز به یک امر ضروری تبدیل شده است. تنها کافی است چندین جدول را در کنار هم قرار دهید تا بتوانید مسیر مشخصی را برای عبور و مرور وسایل نقلیه ایجاد کنید. این در حالی است که انجام همین هدف با سایر سازه‌های بتنی امکان‌پذیر نیست.

جداول بتنی در کنار جاده‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این حالت، جدول یک عضو از سیستم زهکشی برشمرده می‌شود. تفاوت سایز در جداول بتنی نقش مهمی در این رابطه دارد. ساختار مستحکم آن‌ها، این محصولات را در برابر برخورد مداوم با وسایل نقلیه مقاوم می‌کند.

جداول بتنی در مقابل آب نیز هیچ ضعفی از خود نشان نمی‌دهند. بنابراین امکان استفاده از آن‌‌ها جهت ساخت مواردی همچون سیستم‌های انتقال آب و فاضلاب وجود دارد. البته این امر باید با نهایت دقت صورت بگیرد تا عبور آب از فواصل بین جداول ممکن نباشد. کاربرد مهم دیگری که برای جداول بتنی در نظر گرفته می‌شود، بهبود زیبایی فضاهای شهری است.

اگر سری به پارک‌ها بزنید انبوهی از جداول بتنی را مشاهده خواهید کرد که به اشکال مختلفی در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند. این جداول را می‌توان به صورت دلخواه رنگ‌آمیزی کرد تا زیبایی آن‌ها افزایش یابد. حتی می‌توان در قالب‌های آنان اشکال مختلفی را به وجود آورد تا در نهایت بر روی جداول نیز طرح‌های جذابی دیده شود. بنابر مواردی که گفته شد باید بیان کنیم جدول بتنی در حوزه‌های متعددی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و باید آن را در لیست پرفروش‌ترین سازه‌های بتنی قرار داد.

جدول بتنی

قیمت جدول بتنی چقدر است؟

وقتی صحبت از قیمت جداول بتنی به میان می‌آید، لازم است به چندین عامل یا فاکتور مختلف اشاره کنیم که هر یک از آن‌ها می‌توانند نتیجه مهمی در این زمینه داشته باشند. اولین مورد که احتمالاً ذهن شما را به خود مشغول کرده است، اندازه کلی جداول است. منطقی است که هرچه اندازه جداول بتنی بیشتر باشد، هزینه مربوط به تولید آن‌‌ها افزایش پیدا کند. بنابراین، جداول بتنی با ابعاد بزرگ‌تر همواره از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

موضوع بعدی، ضخامت جداول بتنی است. این محصولات همواره در یک ضخامت به خصوص تولید نمی‌شوند. نوع کاربرد جدول می‌تواند ضخامت موردنیاز ما را تعیین کند. به هر روی باید به یاد داشته باشیم که قیمت جدول بتنی تحت تأثیر ضخامت آن‌ها است و این موضوع باید جدی گرفته شود. رابطه بین ضخامت و قیمت جداول بتنی را می‌توان یک رابطه مستقیم دانست.

طرح جداول بتنی یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم برای تعیین قیمت آن‌ها است. در حالت کلی باید گفت که جداول دارای طراحی پیچیده‌تر گران‌تر خواهند بود. قالب‌بندی این محصولات نیاز به دقت بیشتری دارد و حتی پس از پایان روند تولید باید بر روی جزئیات آن‌ها کار شود تا در نهایت با یک محصول قابل خرید و فروش مواجه شویم. این امور نیازمند استفاده از نیروی انسانی است که خود هزینه پایانی را افزایش می‌دهد.

 قیمت سیمان که به عنوان ماده اصلی جهت ساخت جداول بتنی محسوب می‌شود یکی دیگر از فاکتورهای تأثیرگذار بر این موضوع است. جالب است بدانید که قیمت سیمان خود به عوامل متعددی وابسته است. با افزایش قیمت این محصول، تولیدکنندگان جدول بتنی چاره‌ای به جز افزایش نرخ خود ندارند. در هر صورت باید به این نکته اشاره کنیم که جداول بتنی نسبت به همتایان خود قیمت بسیار خوبی دارند به نحوی که تقریباً تمامی خریداران قادر به تهیه کردن آن‌ها هستند.

قیمت جدول بتنی 50 * 50  

جداول بتنی پنجاه در پنجاه یکی از پرفروش سازه‌های عمرانی است که در موضوعات گوناگونی به کار گرفته می‌شود. محبوبیت آن به حدی است که همواره شاهد سطح تقاضای بالایی برای این نوع جدول بتنی هستیم. طبیعی است که اکثر کاربران به دنبال یافتن قیمت جداول بتنی پنجاه در پنجاه باشند.

هما‌طور که احتمالاً حدس زده‌اید، قیمت جداول بتنی پنجاه در پنجاه نیز بر اساس پارامترهایی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم بستگی دارد. مواردی همچون ضخامت، اندازه، مدل، نوع، جزئیات و قیمت سیمان در این زمینه تأثیرگذار هستند و نمی‌توان هیچ یک از آن‌ّا را نادیده گرفت.

هزینه‌ای که باید برای تهیه جداول بتنی در ابعاد بزرگ‌تر باید پرداخت شود نیز کاملاً مناسب است و اغلب کاربران توانایی پرداخت قیمت تعیین شده برای این دسته از جداول را دارند. بنابراین اگر به دنبال تهیه چنین سازه‌هایی هستید و هنوز تصمیم خود را نگرفته‌اید، می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که قیمت جداول بتنی نسبت به کاربرد و اهمیت آن‌ها واقعاً مناسب به نظر می‌رسد و همین موضوع تقاضا را برای تهیه آن‌ها افزایش داده است.

جدول بتنی

جدول سیمانی را بشناسید

موضوع دیگری که نمی‌توانیم به سادگی از کنار آن بگذریم، جدول سیمانی است. این محصولات نیز از زیبایی بی‌نظیری بهره می‌برند که می‌تواند امری مهم برای افزایش جذاب فضاهای داخلی و بیرونی مورد استفاده قرار بگیرد. جداول سیمانی عموماً در مدل واش بتن تولید و عرضه می‌شوند.

جدول سیمانی واش بتن شامل سنگ دانه‌های ریزی است که طرح آن‌ها به خوبی در درون پنل ارائه شده قابل مشاهده است. تنوع رنگ این جداول بسیار زیاد است به صورتی که برای هر سلیقه‌ای می‌توان یک جدول سیمانی جذاب و قابل قبول را خریداری کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها