|

تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین بهترین راهکار برای آموزش فشرده زبان انگلیسی

در این مقاله در رابطه با تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین، مزایای تدریس انلاین زبان و قیمت کلاس ها، نحوه انتخاب معلم خصوصی زبان خوب و مجرب و ... توضیح داده شده است. اگر می خواهید زبان انگلیسی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید ..... اگر قصد دارید برای امتحان زبان انگلیسی، زبان کنکور، آزمون آیلتس و تافل یا هر آزمون دیگری در کمترین زمان آماده شوید .... در هر صورت، استفاده از تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یکی از بهترین راهکارها است.

مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین برای آموزش زبان در زمان کم

در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین استاد مطالب را متناسب با سطح سواد و دانسته های شما و هدفی که دارید انتخاب می کند. بنابراین کلاس ها شخصی سازی شده است و بهترین بازدهی را خواهد داشت. استاد و تعداد جلسات را هم خودتان انتخاب می کنید و در نتیجه اگر هر موردی منجر به کاهش بازدهی کلاس ها شود آن را حذف می کنید. برای یادگیری زبان انگلیسی و موفقیت در هر آزمون و امتحانی کلاس های خصوصی بهترین نتیجه را می دهد.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تهران و کل ایران چقدر است؟

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل مختلفی از جمله تعداد جلسات، سطح کلاس ها، تجربه استاد زبان انگلیسی و .... بستگی دارد. کلاس انلاین به نسبت کلاس حضوری هزینه کمتری دارد و با افزایش تعداد جلسات قیمت هر جلسه می تواند کمتر شود. در سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس زبان انگلیسی آنلاین و حضوری فعال هستند. برای مشاهده لیست معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین اینجا کلیک کنید. در سایت ایران مدرس رزومه کاری اساتید زبان، قیمت کلاس ها و شماره تماس مستقیم مدرسین هم ارائه شده است.

چگونه یک معلم خصوصی زبان خوب و با تجربه را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد، در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس بهترین مدرسین زبان تهران و کل ایران حضور دارند. با استادی کلاس داشته باشید که تجربه بالایی دارد و از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است. داشتن مدرک آیلتس، تافل، TTC و ... هم می تواند نشان دهنده این باشد که استاد زبان انتخابی شما معلم خوبی است و می توانید با خیال راحت تری ایشان را انتخاب نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر این فیلم را ببینید: چگونگی انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی با بهترین قیمت

توصیه هایی برای افزایش بازدهی کلاس های خصوصی مجازی زبان انگلیسی

برای گرفتن بهترین نتیجه از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مرحله اول باید با یک معلم خوب و با تجربه کلاس داشته باشید. در سایت IranModares.com اساتید بسیار فوق العاده ای حضور دارند. یک معلم بی تجربه و کم سواد وقت شما را تلف خواهد کرد. بنابراین در انتخاب معلم خصوصی خودتان دقت نمائید. نکته دیگری که باید مد نظر داشته باشید این است که در کنار شرکت در کلاس های مجازی زبان خودتان هم مطالعه کنید و مرور نمائید. سعی کنید برای هر جلسه کلاس زبان به همان اندازه وقت کلاس برای مرور وقت در نظر بگیرید. هدف خودتان از شرکت در کلاس را به استاد بگوئید تا ایشان مطالب تدریسی را متناسب با آن انتخاب نماید. به عنوان مثال، اگر می خواهید در آزمون آیلتس نمره 7 یا بالاتر از آن را بگیرید، با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان این نمره را گرفته باشد.

مقایسه بازدهی و قیمت تدریس خصوصی در منزل با کلاس اینترنتی زبان انگلیسی

واضح است که قیمت کلاس های خصوصی مجازی زبان انگلیسی به نسبت کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود کمتر است. اساتید مجرب برای کلاس های آنلاین و اینترنتی خودشان از 20 تا 50 درصد تخفیف به نسبت کلاس های حضوری در نظر می گیرند. به عنوان مثال، فرض کنید یکی از بهترین مدرین زبان انگلیسی برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل مبلغ 500 هزار تومان را پیشنهاد می دهد. این استاد برای کلاس آنلاین احتمالا با مبلغ 400 یا حتی 300 هزار تومان هم کلاس زبان را برگزار می نماید. بنابراین کلاس زبان انگلیسی آنلاین به نسبت کلاس حضوری به صرفه تر است. در ضمن کلاس آنلاین انعطاف بیشتری دارد و در هر زمان و مکانی قابل برگزاری است. در رابطه با بازدهی کلاس های حضوری به نسبت کلاس انلاین می توان گفت که حدودا بازدهی کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل 20 درصد از کلاس های آنلاین بیشتر است.

منبع: سایت تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان و سایر دروس با بهترین نرخ

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها