|

5 نکته کلیدی برای رزرو هتل ارزان

رزرو هتل ارزان یکی از دغدغه های مهم مسافران است. ما در فلای تودی ارزانترین قیمت رزرو هتل را برای شما تضمین میکنیم. با ما همراه باشید.

کاهش هزینه های سفر و مدیریت بهتر آن همواره از اصلی‌ترین دغدغه‌ها در زمان برنامه ریزی است. معمولا هزینه‌های اصلی مربوط به محل اقامت و هزینه های رفت و آمد است. در این مطلب سعی داریم بر روی هزینه های اقامت تمرکز کنیم و درباره راه‌های کاهش آن مطالبی را ارائه دهیم.

قطعا برای شما هم پیش آمده که همزمان بخواهید اقامت با کیفیتی داشته باشید و از نظر رفاه و آسایش استانداردهای بالایی را تجربه کنید و در کنار آن قصد کاهش هزینه های اقامت را نیز داشته باشید. در این حالت تنها راهی که دارید رزرو هتل است ولی شاید با خود فکر کنید این روش هزینه بالایی دارد.در این مطلب به نکاتی اشاره می‌کنیم که با رعایت آن‌ها می‌توانید همزمان به هر دو هدفی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد برسید.

سفر در فصول ارزان سال

بسیاری از شهرها و روستاها، مقاصدی چهار فصل به شمار نمی‌آیند و این امکان وجود ندارد که در هر فصلی از سال که بخواهید به آن‌جا سفر کنید یا اینکه در برخی فصول، از جذابیت‌های گردشگری آن‌ها کاسته خواهد شد.

ولی این به معنی آن نیست که در این زمان‌ها هیچ مسافری به این مقاصد نمی‌رود. بلکه تعداد آن‌ها کاهش قابل توجهی خواهد داشت و این موضوع تاثیر قابل توجهی بر روی قیمت هتل‌ها خواهد گذاشت. صاحبان هتل‌ها برای جذب مسافر بیشتر در این فصول، قیمت‌ها را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهند.

با انتخاب زمان سفر بین فصول پر گردشگر و فصول کم رونق، می‌توانید از این کاهش قیمت‌ها بهره ببرید و از این روش، هزینه سفرتان را بهتر مدیریت کنید. برای مثال رزرو هتل استانبول در فصل زمستان به دلیل سرمای هوا و تعداد کمتر مسافران، با هزینه‌های پایین‌تری امکان پذیر است.

images_1665406149.png

رزرو هتل در آخر هفته

در نقطه مقابل نکته‌ای که به آن پرداختیم، زمان‌هایی هم وجود دارند، که به دلیل حضور مسافر بیشتر، قیمت رزرو هتل ها به دلیل درخواست بیشتر، مقدار بالاتری دارد. به دلیل تعطیلات آخر هفته و وجود زمان برای گشت و گذار، تعداد سفرها بیشتر می‌شود بنابراین این روزها زمان مناسبی برای رزرو هتل نیست و با قیمت‌های بالاتری روبرو خواهیم شد.

بر عکس، روزهای میانی هفته برای رزرو هتل بسیار مناسب هستند چرا که تعداد مسافران معمولا کمتر از روزهای آخر هفته است و صاحبان هتل برای اینکه بتوانند اتاق‌های هتل را پر کنند، قیمت‌های پایین‌تری برای آن‌ها در نظر می‌گیرند.این قاعده برای هتل های خارجی نیز پا برجاست با این تفاوت که در رزرو هتل خارجی باید به متفاوت بودن روزهای آخر هفته در ایران و در دیگر کشورها دقت داشته باشید.

رزرو هتل در عید نوروز

ایام عید نوروز نیز از آن زمان‌هایی است که در تمامی مقاصد گردشگری شاهد تعداد زیادی مسافر خواهیم بود و قیمت های رزرو هتل ها حتی بسیار بالاتر از زمان‌های عادی خواهد بود. در حالت کلی هر چه تقاضا برای اتاق‌های هتل بیشتر باشد، قیمت رزرو آن‎‌ها نیز بالاتر می‌رود.

روزهای قبل و بعد از تعطیلات نوروز نیز برای رزرو هتل با قیمت‎‌های پایین‌تر، گزینه مناسبی هستند چرا که معمولا هتل‌ها قبل و بعد از این بازه با کاهش محسوس مسافر روبرو می‌شوند و برای جبران این موضوع با کاهش هزینه‌های اقامت و پیشنهادهای جذاب سعی در جذب هرچه بیشتر مسافران دارند.

این طرح‌های تشویقی می‌تواند شامل استفاده رایگان از امکاناتی خارج از هتل باشد مانند استفاده از پارک‌های آبی و یا شرکت در کنسرت‌ها و همایش‌ها همچنین می‌تواند ارائه خدمات اضافه در داخل هتل را شامل شود.

images_1665406171.png

تخفیف هتل ها در زمان های خاص

گاهی اوقات هتل ها برای مناسبت‌های خاص مانند شب یلدا، تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند. می‌توانید با کمی جست و جو از این تخفیف‌ها با خبر شده و سفر خود را برای این زمان‌ها برنامه ریزی نمایید.

هرچه زودتر و با فاصله بیشتر از زمان آن مناسبت خاص، نسبت به رزرو هتل اقدام کنید، به احتمال زیاد، هزینه کمتری را بابت رزرو هتل پرداخت خواهید کرد. پس به دقت تقویم را مرور کرده و برنامه ریزی دقیقی برای رزرو هتل داشته باشید تا بتوانید از این تخفیف‌های احتمالی نهایت بهره را ببرید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها