|

راهنمای جامع وقت سفارت در سفر با تور استانبول و آنکارا

این روزها به ‌واسطه‌ نزدیکی کشور ترکیه به ایران، این کشور تاریخی و مدرن جزو اولین انتخاب های هر مسافر ایرانی برای سفر شده است و مهمتر اینکه جزو اولین انتخاب بسیاری از افراد برای اخذ ویزای کشورهای اروپایی است.

راهنمای جامع وقت سفارت در سفر با تور استانبول و آنکارا

این روزها به ‌واسطه‌ نزدیکی کشور ترکیه به ایران، این کشور تاریخی و مدرن جزو اولین انتخاب های هر مسافر ایرانی برای سفر شده است و مهمتر اینکه جزو اولین انتخاب بسیاری از افراد برای اخذ ویزای کشورهای اروپایی است. اینکه مهم است بدانید که سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارد و همین موضوع باعث شده است تا فرآیند سفر به این کشور بسیار ساده ‌تر از حد معمول باشد. سفارت بعضی از کشورها مثل کانادا، آمریکا و... در ایران نیست که برای اموری همچون دریافت ویزای توریستی، کاری، تحصیلی و امور کنسولی و مواردی از این قبیل می ‌توانید با تور استانبول یا تور آنکارا همراه آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان شوید. در ادامه اطلاعات بیشتری در اختیار شما کاربران عزیزخواهیم گذاشت تا قبل از اقدام برای خرید تور این 2 شهر ترکیه تمامی اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید.  

در چه شهرهایی می شود وقت سفارت کانادا گرفت؟

 

گرفتن وقت سفارت کانادا در شهرهای آنکارا، استانبول و ابوظبی یکسان و بر اساس قوانین رسمی کانادا می باشد؛ اما انتخاب هر یک از این شهرها برای ایرانی ها می تواند مزایا و معایب متفاوتی داشته باشد. برای مثال با مراجعه به مرکز آنکارا، فرد می تواند از امتیاز پیکاپ ویزا نیز بهره ‌مند شود و این در صورتی است که پیکاپ ویزا در شهر استانبول امکان پذیر نخواهد بود. اما در عوض ایرانی ها می توانند راحت تر به استانبول سفر کنند (به دلیل وجود پرواز روزانه برای استانبول) و لذا پایین بودن قیمت تور استانبول از اصلی ترین دلایل انتخاب این مقصد برای کارهای اداری مهاجرت و تعیین وقت سفارت های مختلف می باشد. همچنین پیکاپ ویزا در ابوظبی نیز برای شما امکان پذیر است، اما هزینه اقامت در این شهر نسبتا بالا برای شما تمام می شود.

2

 

وقت سفارت کانادا در استانبول

همانطور که گفته شد با توجه به اینکه ورود به ترکیه برای ایرانیان نیاز به ویزا ندارد، برای رفتن به استانبول دچار دردسرهای اخذ ویزا هم نخواهید شد. ضمنا اینکه بلیط هواپیما استانبول هم نسبت به خیلی از پروازهای خارجی دیگر ارزان ‌تر تمام می شود و پروازهای متنوع و زیادی هم بین تهران و استانبول به صورت روزانه انجام می ‌شود. بنابراین شما می ‌توانید بلیط هواپیما استانبول را هم با مشورت همکاران ما در نامی گشت ایرانیان براحتی تهیه کنید. در مجموع آژانس نامی گشت طوری برای شما برنامه‌ ریزی می کنند که در کمتر از یک روز استانبول بروید و برگردید. به این ترتیب می ‌توان در پاسخ به سؤال افرادی که می ‌پرسند که وقت سفارت کانادا چقدر زمان می برد؟ باید بگوییم اگر از مرکز وک استانبول استفاده کنید، کمتر از یک روز. البته در کشور ترکیه می ‌توانید برای انجام انگشت نگاری به شهر آنکارا هم مراجعه کنید که در ادامه به ان هم می پردازیم. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با کارشناسان مجموعه مسافرتی نامی گشت تماس بگیرید.

1

وقت سفارت کانادا در آنکارا

از آنجایی که سفارت کانادا در تهران تعطیل شده است، امکان دریافت وقت سفارت کانادا در تهران برای متقاضیان وجود ندارد. بنابراین ناچار هستیم که از یکی از کشورهای همسایه در این خصوص کمک بگیریم و وقت سفارت را در مقصدی غیر از ایران و تهران دریافت کنیم. چه مقصدی بهتر از آنکارا؟ هم نزدیک است و هم پروازهای زیادی به این مقصد هر روز انجام می ‌شود. آنکارا یکی از شهرهای ترکیه است که سفارت کانادا در آن فعالیت دارد و شما می ‌توانید وقت سفارت کانادا در آنکارا دریافت کنید. اما یک لحظه صبر کنید؛ قبل از توضیح ادامه مطلب این نکته را به شما یادآوری کنیم که منظورمان از سفارت کانادا در آنکارا همان دفاتر VAC است که به عنوان کارگزاری سفارت کانادا در شهر آنکارا امور مربوط به ویزای کانادا را پیگیری می ‌کند. شما برای دریافت وقت سفارت کانادا در آنکارا دو راه دارید: حضوری و آنلاین. حالا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور آنکارا سفارت کانادا با مشاوران با تجربه نامی گشت تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه کنند.

 

نتیجه گیری نهایی

خدمات ویزا آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان شامل اخذ ویزای کانادا، اخذ ویزای شنگن، اخذ ویزای انگلستان، تکمیل فرم درخواست ویزای کانادا، شنگن و انگلیس، وقت سفارت کانادا، انگلیس و کشورهای شنگن، ارائه مشاوره جهت تهیه مدارک، ارائه توصیه های لازم در روز وقت سفارت جهت انگشت نگاری و مصاحبه، پیگیری اخذ ویزا و پیکاپ ویزای کانادا، شنگن و انگلیس از کشورهای ترکیه، امارات و... می باشد. شما متقاضیان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط، مدارک و تعرفه ها و همچنین مشاوره رایگان در خصوص امور خدمات ویزا با کارشناسان مجرب آژانس نامی گشت تماس بگیرید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها