|

سوال نماینده مجلس از وزیر در خصوص مسمومیت‌های مکرر دانش‌آموزان

امیرآبادی‌فراهانی با بیان اینکه به دنبال علت مسمومیت مکرر دانش آموزان قمی طی ماه‌های اخیر است، از پیگیری این مسئله خبر داد.

سوال نماینده مجلس از وزیر  در خصوص مسمومیت‌های مکرر دانش‌آموزان

احمد امیرآبادی‌فراهانی، نماینده مردم قم در گفت و گو با  شبکه شرق به مسمومیت دوباره دانش‌آموزان قمی و عدم پاسخگویی مسئولان آموزش و پرورش نسبت به پیگیری‌های مکرر و مکتوب این عضو هیئت رئیسه مجلس طی ماه‌های اخیر پرداخت و گفت: سوال خود از وزیر آموزش و پرورش را در این باره ثبت کرده و مقرر شد، این سوال در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با حضور آقای نوری مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

گفتنی است، بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۲ آذرماه  ۵۱ نفر از دانش آموزان هنرستان نور  قم به علت مسومیت راهی بیمارستان شدند و ۹ آذرماه نیز اتفاقی مشابه در این مدرسه برای ۱۸ دانش آموز افتاده بود.

در گزارشی که در خبرگزاری ایسنا منتشر شده است، دانش آموزان ماجرا را چنین توضیح می دهند:"بوی گازی که می‌آمد از صبح خیلی اذیت‌کننده نبود و بعضی جاها اصلا حس نمی‌شد اما تقریباً از ساعت ۱۲ شدید شد و برعکس دفعه قبل که فقط در یک کلاس بود این بار در کل مدرسه پیچیده بود."

بر اساس اخبار رسمی علت مسمویت انتشار گاز بوده است، اما هنوز علت حادثه  کامل مشخص نشده است و پیگیری در سطح مجلس و کمیسیون آموزش ادامه دارد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها