|

تشکیل پرونده قضایی برای سقوط بالگرد وزیر ورزش/ هیات دولت برای وزیر ورزش جایگزین انتخاب می‌کند/ سجادی به هوش آمد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برای حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در شهرستان بافت پرونده قضایی تشکیل شده است.

تشکیل پرونده قضایی برای سقوط بالگرد وزیر ورزش/ هیات دولت برای وزیر ورزش جایگزین انتخاب می‌کند/ سجادی به هوش آمد

به گزارش شبکه شرق، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز گفت: با توجه به سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و همراهان وی در روز پنجشنبه چهارم اسفندماه در شهر بافت، پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شده است.

وی افزود: این پرونده به‌صورت فوق‌العاده و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

حمیدی تصریح کرد: هلی‌کوپتر هلال احمر کرمان حامل وزیر ورزش و جوانان و جمعی از همراهان ایشان در سفر به شهرستان بافت حین نشستن در یک ورزشگاه سقوط کرد و این حادثه تعدادی مصدوم (سرنشین و کادر پروازی) و یک کشته برجای گذاشت.

وی تصریح کرد: دستورات قضایی لازم به مراجع ذیربط صادر و مقامات قضایی نیز در محل بروز حادثه حضور یافته‌اند و بررسی‌های لازم در این رابطه انجام شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده مربوطه در بازپرسی ویژه به‌صورت فوق‌العاده تحت نظارت دادستان مرکز استان در حال پیگیری است، ادامه داد: این پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار گرفته است و در حال حاضر مسئولان فنی با تشکیل تیم کارشناسی مشغول بررسی علت وقوع حادثه هستند .

بالگرد هلال احمر حامل وزیر ورزش و همراهان عصر پنجشنبه گذشته چهارم اسفندماه در لحظه فرود دچار سانحه شد که مشاور وزیر به علت شدت جراحات وارده جان باخت و ۱۸ نفر نیز زخمی شدند.

حمید سجادی که پس از سانحه بالگرد در بافت کرمان در خواب مصنوعی به سر می‌برد، حالا با بهبودی شرایطش به هوش آمده و از سطح هوشیاری خوبی برخوردار است.

 

انتخاب جایگزین برای وزیر ورزش

همچنین هیأت دولت قرار است به یکی از معاونان وزیر ورزش و جوانان تا زمان بازگشت او اختیارات دهد. گفته شده سطح هوشیاری وزیر به ۱۴ رسیده‌است. 

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز  با بیان اینکه جعبه سیاه بالگرد حادثه بافت باز شده است و در حال انجام مقدمات برای انتقال به تهران است دیروز گفت: این کار فنی توسط تیم های تخصصی اعزامی از مرکز در حال انجام است.

 

 

 

 

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها