|

فرمانده کل انتظامی کشور:

افراد بدپوشش، زنان و دختران میهن ما هستند/ هوشمند عمل می‌کنیم

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رویکرد پلیس در خصوص حجاب گفت: قلیل افراد بدپوشش زنان و دختران میهن ما هستند که ممکن است غفلت کرده باشند.

افراد بدپوشش، زنان و دختران میهن ما هستند/ هوشمند عمل می‌کنیم

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در برنامه «صف اول» گفت: جنس این چند فرمان، جنس خدمت است؛ چرا که رضایت مردم در خدمت به مردم محقق می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: مشتاقانه آسایش و آرامش خود را فدای آسایش و آرامش مردم می‌کنیم تا رضایت خداوند متعال و مردم را کسب کنیم.

وی اظهار کرد: در همین راستا، برنامه ۲۲ گانه‌ای را اعلام کردیم که یکی از کلیدواژه‌های آن توجه به هوشمندی و رفع دغدغه‌های مردم در حوزه انتظامی است.

رادان تصریح کرد: از مهم‌ترین مأموریت‌ها در مرکز مطالعات راهبردی پنج مأموریت عمده در آن بود که بالغ بر ۱۶ وظیفه مهم بود.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: از این پنج مأموریت، یکی معماری فراجای آینده بود که از اساسی‌ترین کارها در مرکز مطالعات بود و تهیه اسناد حوزه‌های مختلف فراجا و تهیه دکترین آن انجام شد و جز اولین‌ها بودیم که در نیروهای مسلح توانستیم معماری پلیس آینده را ارائه دهیم و به تصویب ستاد کل رسید.

وی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌ها که بر عهده همکاران گذاشتیم این است که مصوبات و مقدمات انجام معماری را در سازمان را پیاده کنند.

رادان در ادامه سخنان خود در خصوص رویکرد فراجا نسبت در خصوص حجاب عنوان کرد: همه حرف‌ها در مصاحبه چند روز قبل زده شد، رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم.

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد: نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال؛ در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در این موضوع نیز مردم این موضوع را از ما خواستند و مطالبه به حق مسئولان بود.

وی تصریح کرد: اعتقاد ما این است قلیل افراد بدپوشش زنان و دختران میهن ما هستند که ممکن است غفلت کرده باشند؛ البته ممکن است درصد اندکی عامدانه باشد اما سایر آن غفلت است.

رادان ادامه داد: امروز چون اصلی‌ترین نهاد خانواده را در کشور داریم، هدف گرفته شده که نهاد خانواده را از بین ببرند و قطع به یقین مردم همراهی می‌کنند و ما نیز به وظایف قانونی خود به مدل هوشمند عمل می‌کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در اینکه پیامک ارسال کنیم و مخاطب ما نظرش این باشد که پیامک اشتباه است به نظر او احترام می‌گذاریم و می‌پذیریم که نظر مخاطب ما درست است و این فرصت وجود دارد که اگر پیامکی ارسال شد و گفتند نیست، می‌پذیریم که نیست اما اگر تکرار شد، قطعاً غفلتی صورت گرفته است.

 

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها