|

اعطای ۵۳۴ مرخصی به مددجویان زندان رجایی شهر

مدیر زندان رجایی شهر از اعطای ۵۳۴ مورد مرخصی به مددجویان این زندان در سال گذشته خبرداد.

اعطای ۵۳۴ مرخصی به مددجویان زندان رجایی شهر

به گزارش شبکه شرق، «الله کرم عزیزی» گفت: از مجموع مرخصی های اعطا شده ۸۶ مددجو با استفاده از طرح آزادی مرخصی پایان حبس آزاد و به کانون خانواده بازگشته اند.
وی اضافه کرد: شورای طبقه بندی زندان رجایی‌شهر در سال گذشته در اجرای دستورالعمل های سازمانی مبنی بر کاهش آسیب و ناهنجاری های روحی و روانی مددجویان در طول دوران تحمل کیفر و به منظور تقویت روحیه و بازسازی شخصیت آنان واجدین شرایط را به مرخصی اعزام کرد.

عزیزی افزود: مدت زمان مرخصی اعطایی به مددجویان بین ۵ تا ۱۵ روز بوده که در صورت تمایل و موافقت مرجع قضایی مربوطه می توانند نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

مدیر زندان رجایی شهر کرج خاطرنشان کرد: محکومان علاوه بر رعایت ضوابط و مقررات زندان، در برنامه‌های فرهنگی مشارکت کرده و پس از کسب امتیاز لازم مطابق با دستورالعمل سازمانی و اعلام موافقت شورای طبقه بندی زندان از امتیاز ات قانونی اعطای مرخصی بهره مند شدند.

وی گفت: با توجه به آثار مثبت اعطای مرخصی در کاهش آسیب و ناهنجاری های روحی و روانی و به منظور تقویت روحیه و بازسازی شخصیت مددجویان واحد قضایی زندان رجایی‌شهر در سال ۱۴۰۱ تعداد ۵۳۴ نفر از واجدین شرایط را به مرخصی اعزام کرد.

زندان رجایی شهر یکی از چهار زندان مستقر در کرج است که زیر نظر اداره کل زندان های استان تهران اداره می شود.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها