|

منوی غذایی رستوران هتل اسپیناس

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام رزرو یک هتل خوب، منوی غذاهای آن است. برخی هتل‌ها وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس به میهمانان خود ارائه می‌دهند. هتل اسپیناس پالاس، هتل لاله و هتل استقلال تهران از این دسته هتل‌ها هستند.

منوی غذایی رستوران هتل اسپیناس

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام رزرو یک هتل خوب، منوی غذاهای آن است. برخی هتل‌ها وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس به میهمانان خود ارائه می‌دهند. هتل اسپیناس پالاس، هتل لاله و هتل استقلال تهران از این دسته هتل‌ها هستند. ارائه یک وعده صبحانه با کیفیت بالا و مطلوب به مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مقاله به بررسی رستوران‌های هتل اسپیناس و منوی آنها می‌پردازیم.

 

هتل اسپیناس

یکی از بهترین و زیباترین هتل‌های ایران، هتل اسپیناس پالاس است. این هتل در بهترین منطقه تهران واقع شده است. هتل اسپیناس یک هتل ۵ ستاره است و جزو برترین هتل‌های تهران محسوب می‌شود. مسافران و میهمانان این هتل از کیفیت خدمات ارائه شده و امکانات رضایت دارند. هتل اسپیناس در ۲۰ طبقه با ۴۹۰ اتاق مختلف ساخته شده است. در ساختمان این هتل یک سالن کنسرت، یک تالار بزرگ و سالن کنفرانس برای برگزاری مراسم‌ها وجود دارد.

در این هتل آرامش و راحتی میهمانان اولویت اول تمامی کارکنان است. به همین دلیل تمام امکانات و خدماتی کخ برای رفاه آنها نیاز است، تأمین می‌شود. از جمله امکانات محبوب این هتل می‌توانیم به استخر، سالن ورزشی و سالن ماساژ اشاره کنیم. در هتل اسپیناس اینترنت رایگان به‌صورت نامحدود در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

رستوران‌های هتل اسپیناس

در هتل معروف اسپیناس پالاس تهران، سه رستوران وجود دارد. رستوران اسکای لانژ، دینا و لاتون رستوران‌های این هتل هستند. علاوه بر این، کافی‌شاپ سان ست درون هتل اسپیناس قرار دارد. هرکدام از این رستوران‌ها با معماری و طراحی مخصوص خود، بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را برای میهمانان هتل اسپیناس سرو می‌کنند. هر رستوران منوی مخصوص به خود را دارد و غذاهای خاصی در آن طبخ می‌شود.

 

رستوران اسکای لانژ

رستوران اسکای لانژ یکی از متفاوت‌ترین رستوران‌هایی است که در تهران پیدا می‌شود. این رستوران در طبقات آخر برج هتل ساخته شده و معماری جالبی دارد. ویوی رستوران صحنه جذابی از تهران را به نمایش می‌گذارد. رستوران اسکای لانژ بهترین مکان برای قرارهای رسمی و خانوادگی است. طراحی داخلی رستوران به افراد احساس راحتی می‌دهد. محبوب‌ترین بخش این رستوران، ایوانی است که به‌راحتی می‌توانید فضای شهر را مشاهده کنید.

منوی غذایی رستوران هتل اسپیناس

غذاهای اصلی منوی رستوران اسکای لانژ از تنوع بالایی برخوردار هستند. غذاهای آسیایی، پیتزا و پاستا و غذاهای مخصوص رستوران ازجمله بخش‌های این منو هستند. این غذاها توسط بهترین سرآشپزها پخته می‌شود. علاوه بر آشپزهای ایرانی، آشپزهای خارجی برای طبخ بهتر غذاهای بین‌المللی در رستوران مشغول به کار هستند. آخرین بخش منو شامل نوشیدنی است.

رستوران دیبا

دومین رستوران هتل اسپیناس پالاس، رستوران دیبا است. رستوران دیبا یک رستوران سنتی است. طراحی داخلی بر اساس فرهنگ ایرانی شکل گرفته است. نمادها و طراحی‌های فرهنگ و هنر ایرانی در این رستوران قابل‌مشاهده است. طبق نظر میهمانان هتل اسپیناس این رستوران فضایی سنتی و درعین‌حال لوکس دارد که ترکیب جالبی را ایجاد کرده است. رستوران دیبا در طبقه همکف ساختمان هتل اسپیناس قرار دارد.

منوی این رستوران یک منوی کاملا ایرانی و سنتی است. در بخش پیش‌غذا تمامی سوپ‌ها و سالادها و دیگر پیش‌غذاهای ایرانی وجود دارند. ازجمله این پیش‌غذاها می‌توانیم به میرزاقاسمی، کشک بادمجان و آش دوغ اشاره کنیم. منوی غذاهای اصلی شامل سه بخش کباب، برنج و غذاهای به‌یادماندنی است. هشت نوع کباب مختلف متناسب با سلیقه افراد طبخ می‌شود. در بخش برنج‌ها می‌توانید غذاهایی همچون زرشک‌پلو با مرغ و باقلاپلو با ماهیچه را انتخاب کنید.

رستوران لاتون

سومین رستوران هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل لاتون است. رستوران لاتون در سومین طبقه از برج هتل اسپیناس قرار دارد. این رستوران یکی از رستوران‌‌هایی لوکس و شیک تهران به شمار می‌رود. طراحی یک فضای آرام و شیک برای این رستوران بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. مهم‌ترین بخش این رستوران اتاق VIP آن است.این اتاق با ظرفیت ۱۰۰ نفر بهترین انتخاب برای جلسات کاری و میهمانی‌های خانوادگی است.

در منوی رستوران لاتون انواع غذاهای ایرانی و خارجی وجود دارد. در بخش پیش‌غذا انواع سالادهای سبک برای قبل از غذا قابل‌مشاهده است. علاوه بر این شما می‌توانید خاویار به همراه مخلفات سفارش دهید. سالاد شیرازی و کشک بادمجان پیش‌غذاهای ایرانی منوی رستوران لاتون است. غذاهای اصلی شامل چهار بخش غذای ایرانی، گوشتی، دریایی و پاستا و پیتزا است. انواع کباب‌ها به همراه برنج و مخلفات آن در این بخش قابل سفارش است.

غذاهای گوشتی غذاهای بین‌المللی هستند که بر اساس دستور پخت مخصوص طبخ می‌شوند. در بخش غذاهای دریایی دو نوع مختلف ماهی به‌علاوه میگو پخته می‌شود. آشپزها انواع پاستا و پیتزا طبق دستور پخت‌های جهانی برای مشتریان آماده می‌کنند. بخش نوشیدنی‌ها دارای نوشیدنی‌های گرم و سرد مختلف است. انواع شیک، ماکتل، قهوه و چای در این رستوران سرو می‌شود. آشپزهای حرفه‌ای و ماهر در این رستوران بهترین غذاها را برای میهمانان هتل اسپیناس آماده می‌کنند.

کافه سان ست

کافی‌شاپ سان ست یکی از برترین کافه‌های تهران است. این کافه یک فضای بسیار مناسب برای جلسات رسمی و کاری است. فضای آرام و طراحی لوکس آن باعث شده تا مسافران زیادی این کافه را برای سرو صبحانه و وعده‌های غذایی خود انتخاب کنند. طراحی این کافه چشم‌نواز است و آرامش خاصی به افراد القا می‌کند. کافه سان ست در سه بخش متفاوت از هتل اسپیناس قرار دارد. این کافه در بخشی از لابی هتل، طبقه اول و تراس واقع شده است. بخش تراس زیباترین بخش این کافه است که یک ویوی جذاب از شهر به شما نشان می‌دهد.

منوی کافه سان ست شامل پنج بخش مختلف است. بخش اول و دوم به نوشیدنی‌های سردوگرم اختصاص دارد. تیم حرفه‌ای که در این کافه فعالیت می‌کنند، بهترین نوشیدنی‌ها را برای شما آماده می‌کنند. بخش دسرها شامل باقلوا، وافل و کرپ است. همچنین شما می‌توانید شیرینی‌های پیشنهاد هر روز را در ویترین مخصوص شیرینی‌ها مشاهده کنید. بخش بعدی در این منو پیش‌غذا است. پیش‌غذاهای این کافه توسط آشپزها طراحی شده‌اند. ترکیب مواد غذایی مختلف باعث ایجاد یک بخش بسیار خوشمزه در این منو شده است. علاوه بر این شما می‌توانید سوپ و سالاد هم به‌عنوان پیش‌غذا برای خود سفارش دهید.

منوی غذایی رستوران هتل اسپیناس

متنوع‌ترین بخش منوی کافه سان ست، بخش غذاهای اصلی آن است. غذاهای اصلی به ۹ دسته متفاوت تقسیم می‌شوند. محبوب‌ترین بخش صبحانه‌های مخصوصی است که برای میهمانان هتل اسپیناس سرو می‌شود. این صبحانه‌ها شامل صبحانه فرانسوی و صبحانه ایرانی است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها