|

چرا باید به عسلویه سفر کنیم؟

اگر می‌خواهید به عسلویه سفر کنید، بلیط تهران عسلویه ارزان را در فلای تودی بخرید. اگر به این سایت سر بزنید، بعد از این‌که تاریخ مدنظرتان را برای سفر به عسلویه انتخاب کردید، تمام بلیط‌های فعال از ایرلاین‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شود.

چرا باید به عسلویه سفر کنیم؟

تمام تفکرات خود درباره کار در عسلویه و معادن نفت و گاز را یک گوشه ذهنتان نگه دارید تا جا برای نگاه تازه به این بندر باز شود. حالا به این بندر به‌عنوان جای دیدنی و تفریحی نگاه کنید. بله، عسلویه هم زیبایی‌های جذابی دارد که اگر بلیط تهران عسلویه را تهیه کنید؛ آن‌ها را از نزدیک می‌بینید. باور این‌که عسلویه شهری است که می‌توان برای گردشگری هم به آن رفت، سخت است؛ اما در ادامه برایتان دلایلی می‌آوریم که هیچ شک و شبهه‌ای در دلتان نگذارد.

 

غذاهای خوشمزه‌ و بی‌نظیر عسلویه

در عسلویه خوراکی‌های خوشمزه‌ای منتظرتان هستند که در هیچ جای دیگر ایران مثل آن را پیدا نمی‌کنید. درست است که همه قسمت‌های جنوب کشور غذاهای دریایی درست می‌کنند؛ اما طعم و مزه آن‌ها در هر جا متفاوت از سایر مناطق و منحصر به همان منطقه است. اگر بلیط تهران عسلویه گرفتید و به این شهر سفر کردید؛ در رستوران‌های آن به دنبال قلیه ماهی و قلیه میگو بگردید. البته این دو تنها غذاهای خوشمزه این شهر نیستند. ته‌انداز ماهی و لخ‌لخ ماهی به همراه دسر رنگینک خوراکی‌های خوشمزه دیگر این شهر هستند.

جاذبه‌های گردشگری؛ از آبشار دل کوه تا دریای آبی

‌هر جا نام عسلویه بیاید، به‌دنبال آن بحث گرما مطرح می‌شود و ممکن است افراد زیادی از تهیه بلیط تهران عسلویه پشیمان شوند؛ اما واقعیت این است اگر در زمان مناسب به بندر عسلویه سفر کنید، زیبایی‌های طبیعی بسیاری در آن‌جا منتظر شما هستند که بهترین تجربیات را در آن‌جا بسازید. این بندر جاهای تماشایی بسیاری دارند که بهترین خاطرات را در آن مکان‌ها می‌توانید بسازید.

اولین جا آبشار درزو است که در ارتفاعات شرقی بندر عسلویه قرار دارد. اگر به پیاده‌روی طولانی عادت دارید، حتما به آن سر بزنید؛ چون حدود دو ساعت باید پیاده‌روی کنید تا به آبشار درزو برسید. این آبشار چشم‌انداز زیبایی به روستای اخند دریاچه داده ‌است. در پایین این آبشار حوضی طبیعی به رنگ فیروزه شکل گرفته ‌است که می‌توانید آرامش را در آنجا پیدا کنید و برای مدتی از زندگی ماشینی دور شوید.

اگر ماسوله را دیده ‌باشید؛ معماری عجیب آن حتما در ذهنتان مانده ‌است. در بندر عسلویه هم می‌توانید چنین روستایی را پیدا کنید. روستای سیراف که بین بندر کنگان و عسلویه قرار دارد، معماری آن به شکل ماسوله است. علاوه‌بر معماری خاص، در این روستا جاذبه‌های فراوانی مانند سازه آبی و چاه، قلعه نصوری و آتشکده وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها هم سر بزنید.

یکی از نشانه‌های جنوب کشور نخل‌های خرما و تنوع زیاد این خوراکی است. به روستای چشمه کلات که سر بزنید، نخل‌های بلندی را می‌بینید که حضورشان روستا را بسیار زیبا کرده ‌است. در نخل تقی عسلویه هم نخل‌ها زیادی وجود دارد که همه سر به فلک کشیده‌ هستند. علاوه‌بر تمام این موارد، دریا هم جزئی جدانشدنی از عسلویه است. می‌توانید در فصل گرما تنی به آب بزنید و از تفریحات دریایی استفاده کنید. البته عسلویه هم مانند تمام نقاط ایران جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد که با یک بار سفر نمی‌توانید همه آن‌ها را ببینید.

 

 

 

پازارگاد؛ تفریحات هیجان‌انگیز در یک‌جا

اگر می‌خواهید بعد از یک مدت طولانی راهی سفر شوید؛ اما نمی‌دانید کجا می‌توانید بهترین تفریحات را با کم‌ترین تلاش پیدا کنید؛ بهتر است زودتر بلیط تهران عسلویه خود را بگیرید. در مجتمع تفریحی پازارگاد سرگرمی‌های زیادی مانند شهربازی، قایق سواری و انواع تفریحات آبی منتظر شما هستند. حتی برای غذاخوردن هم نیازی نیست که از مجتمع خارج شوید. پازارگاد برای رفاه بیشتر رستوران و کافی‌شاپ هم در خود دارد.

پیداکردن لاک‌پشت‌های کمیاب در عسلویه

هر جایی موجوداتی منحصر به همان منطقه را دارد. در عسلویه لاک‌پشت‌هایی هستند که مانند آن را در جای دیگر ایرانی به‌راحتی نمی‌بینید و بسیار کمیاب هستند. در اوقاتی از سال، آن‌ها به ساحل می‌آیند و تخم‌گذاری می‌کنند. اگر به دیدن موجودات مختلف علاقه دارید، در عسلویه می‌توانید این لاک‌پشت‌ها را تماشا کنید.

دیدن دنیای زیر آب با غواصی در عسلویه

با سفر به عسلویه به لیست تجربیات خود غواصی را هم اضافه کنید. عسلویه شهری است که در هر زمانی‌که به آن سفر کنید، گرمای آن زیاد است؛ اما بهتر است به این شهر سفر کنید و به دنبال تجربه‌های اختصاصی در این شهر بگردید. در این بندر امکان انجام غواصی وجود دارد و خلیج نایبند جایی است که در آن می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر دلتان می‌خواهد دنیای دیگری را کشف کنید؛ با غواصی دنیا زیر آب دریا را ببینید و لذت ببرید.

 

 

 

 

خرید بلیط تهران عسلویه از فلای تودی؛ ارزان و آسان

اگر می‌خواهید به عسلویه سفر کنید، بلیط تهران عسلویه ارزان را در فلای تودی بخرید. اگر به این سایت سر بزنید، بعد از این‌که تاریخ مدنظرتان را برای سفر به عسلویه انتخاب کردید، تمام بلیط‌های فعال از ایرلاین‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شود. می‌توانید به‌صورت آنلاین و در همان لحظه خدمات و هزینه آن‌ها را با هم مقایسه و سپس از میانشان بلیطی را انتخاب کنید که مناسب شما است. با استفاده از تقویم قیمتی این سایت هم پروازهای ارزان به این مقصد هم به شما نمایش داده می‌شود. با توجه به آن می‌توانید بلیطی را انتخاب کنید که قیمت مناسب‌تری نسبت به تاریخ‌های دیگر دارد. یکی دیگر از خدمات فلای تودی رزرو هتل در عسلویه است. اگر نمی‌دانید در مدت سفرتان به کدام هتل بروید، حتما بعد از تهیه بلیط، در فلای تودی هتل های عسلویه را بررسی و سپس از میانشان هتل مناسب خود را رزرو کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها