|

۲ داوطلب هلال‌احمر به شهادت رسیدند

۲ داوطلب هلال‌احمر در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسیدند.

۲ داوطلب هلال‌احمر به شهادت رسیدند

به گزارش شبکه شرق، دبیرکل هلال احمر با حضور در منزل شهید علیرضا سعادت، اقدامات داوطلبانه این عضو هلال احمر را جهاد در راه خدا توصیف کرد.

یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر با حضور در منزل شهید علیرضا سعادت، داوطلب جمعیت هلال احمر که در حمله تروریستی کرمان و در حین خدمت‌رسانی به مجروحین به شهادت رسید، گفت: شهید سعادت از نوجوانی عضو داوطلب هلال احمر بود و در تمامی فعالیت‌ها و مأموریت‌های هلال احمر نقش ایفا می‌کرد.

او افزود: روز گذشته شاهد بزرگ‌ترین حادثه تروریستی از بدو انقلاب تا کنون از نظر تعداد جان باختگان و مجروحین بودیم و شهید علیرضا سعادت در این عرصه نیز با از خودگذشتگی در راه خدمت به خدا و مردم حاضر شد.

سلیمانی ادامه داد: او یک داوطلب برای کمک به مردم بود و جنایتکاران باید پاسخ دهند که او به چه جرمی هدف قرار گرفت.

دبیرکل هلال احمر تصریح کرد: داوطلبان هلال احمر برای کمک به مردم و بدون چشمداشت در این عرصه حاضر بودند و به درجه رفیع شهادت و جهاد در راه خدا نائل شدند.

سلیمانی تاکید کرد: این اقدامات تروریستی پایه‌های کشور و نظام را تقویت می‌کند و دشمنان در تضعیف کشور ناکام خواهند ماند.

او افزود: درد از دست دادن جوان سخت و دشوار است و برای مادر این شهید، آرزوی صبر داریم. بار دیگر ثابت شد که اعضای هلال احمر مجاهدین در راه خدا هستند و در راه خدا به شهادت رسیدند. بر همین اساس علیرضا سعادت، جان خود را داوطلبانه در راه خدمت به مردم و کشور فدا کرد.

حادثه تروریستی کرمان

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها