|

هشدار! مسافران در این جاده تردد نکنند

رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال سقوط بهمن دارد، پرهیز کنند و با احتیاط در جاده‌ها رانندگی کنند.

هشدار! مسافران در این جاده تردد نکنند

به گزارش شبکه شرق، رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چالوس از احتمال وقوع بهمن در یکی از محور‌های مواصلاتی این منطقه خبر داد.

مهدی صفایی، رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چالوس با اشاره به احتمال سقوط بهمن در جاده کندوان اظهار داشت: با توجه به روز‌های گرم، احتمال سقوط بهمن در حد فاصل پل زنگوله تا تونل کندوان وجود دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چالوس تاکید کرد: با توجه به گرم شدن هوا بعد از بارش برف، احتمال ریزش بهمن متصور است و درخواست ما این است رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند و به‌منظور افزایش ضریب ایمنی بهتر لازم است از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس افزود: انباشت برف در محدوده کندوان را داریم و افزایش دمای هوا علت اصلی سقوط بهمن خواهد بود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای چالوس اظهار کرد: بر این اساس، رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال سقوط بهمن دارد، پرهیز کنند و با احتیاط در جاده کندوان برانند.

صفایی همچنین افزود: مسافران، با توجه به این شرایط، قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج ـ چالوس مطلع شوند.

او تاکید کرد: آمادگی کامل در جاده کندوان برای هرگونه خدمات وجود دارد.

نیمی از جاده کندوان ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج - چالوس، در حوزه استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استان مازندران واقع شده است.

ریزش بهمن در جاده چالوس

سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز از ریزش بهمن در جاده کرج چالوس در محدوده این استان خبر داد و گفت: مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند.

سرهنگ کرمی در خصوص ریزش بهمن در جاده کرج چالوس، محدوده پیچ آیینه گفت: این حادثه هیچ آسیبی به دنبال نداشت.

او با اشاره به پاکسازی مسیر توسط ماموران راهداری افزود: با توجه به بارش برف و به دنبال آن تغییر دما، احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی البرز به ویژه جاده کرج چالوس متصور است.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان کرد: با توجه به این شرایط مسافران حتماً قبل از سفر از وضعیت راه‌ها، به‌ویژه جاده کرج-چالوس مطلع شوند.

به گفته سرهنگ کرمی، پلیس راه البرز با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان، برای ارائه هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

منبع: همشهری
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها