|

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های شمال/ آزادراه شمال، جاده چالوس و کندوان بسته شد

آخرین وضعیت آزادراه شمال، جاده چالوس و کندوان، و وضعیت جوی و ترافیکی سایر راه‌ها و جاده‌های شمالی کشور اعلام شد.

آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های شمال/ آزادراه شمال، جاده چالوس و کندوان بسته شد

به گزارش شبکه شرق، رئیس مرکز مدیریت آخرین وضعیت آزادراه شمال، جاده چالوس و کندوان، و وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها و جاده‌های شمالی کشور برای امروز «یکشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۳» را اعلام کرد.

جاده کندوان و آزادراه شمال بسته شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از انسداد مسیر رفت و برگشت جاده کندوان و آزادراه تهران-شمال به دلیل عملیات ایمن‌سازی خبر داد.

«سید محسن هاشمی»، رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران  اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت از ساعت ۸ امروز، به دلیل عملیات عمرانی مسدود شده است و تردد از محورهای هراز و سوادکوه ادامه دارد.

او با بیان اینکه در حال حاضر تردد در راه‌های استان از جمله هراز، کیاسر و کناره عادی است، افزود: از نظر جوی بارش باران را در اکثر نقاط استان شاهد هستیم.

هاشمی گفت: محدوده تونل سه‌قلو و سیاه‌بیشه از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای یک‌شنبه هر هفته، جز ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مسدود می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران هدف از اجرای این محدودیت را عملیات رفع نواقص روشنایی تونل‌ها اعلام کرد.

جاده چالوس بسته است

رئیس پلیس راه البرز از بسته بودن جاده چالوس خبر داد و گفت: این محدودیت تا ساعت ۱۹ امروز «یکشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۳» ادامه دارد.

سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد در جاده کرج-چالوس، با توجه به اجرای عملیات عمرانی در حوزه استان مازندران بسته بوده و فقط برای افراد بومی میسر است.

رئیس پلیس راه البرز اظهار کرد: این محدودیت تردد تا ساعت ۱۹ امروز ادامه دارد.

کرمی افزود: مسافرانی که قصد سفر به استان‌های شمالی را دارند در مدت اجرای محدودیت تردد از محورهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: مأموران پلیس راه در ابتدای ورودی جاده چالوس مستقر هستند و مسافران به هیچ وجه اصرار به سفر نکنند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها