|

احتمال وقوع سیل در محورهای شمالی کشور

جانشین پلیس راه کشور گفت: بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در محورهای شمالی کشور اعم از فیروزکوه، هراز و چالوس همچنان وجود دارد و هموطنان سفرهای خود را تا مساعد شدن شرایط آب و هوایی به تعویق بیاندازند.

احتمال وقوع سیل در محورهای شمالی کشور

به گزارش شبکه شرق، جانشین پلیس راه کشور گفت: بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در محورهای شمالی کشور اعم از فیروزکوه، هراز و چالوس همچنان وجود دارد و هموطنان سفرهای خود را تا مساعد شدن شرایط آب و هوایی به تعویق بیاندازند.

سرهنگ محبی، جانشین پلیس راه کشور گفت: با توجه به سیل روز گذشته که در محور فیروزکوه بعد از سوادکوه در محدوده چم‌چم اتفاق افتاد با حضور همکاران پلیس راه در صحنه بلافاصله مسیر به صورت رفت و برگشت کاملا مسدود شد.

وی ادامه داد: تعدادی خودرو که سرنشینان آن داخل خودروها گرفتار شده بودند توسط همکاران پلیس‌راه، انتظامی و راهداری و عزیزان هلال احمر نجات پیدا کردند. همچنان محور فیروزکوه مسدود است و تردد امکان‌پذیر نیست.

جانشین پلیس راه کشور تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم که اگر قصد سفر به استان‌های شمالی دارند از تردد در محور فیروزکوه پرهیز کنند. مسیرهای جایگزین محور هراز، آزادراه تهران شمال، چالوس و آزاده راه قزوین رشت را انتخاب کنند.بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی احتمال وقوع سیل در محورهای شمالی کشور اعم از فیروزکوه، هراز و چالوس همچنان وجود دارد و هموطنان سفرهای خود را تا مساعد شدن شرایط آب و هوایی به تعویق بیاندازند.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها