|

تجهیز یک مرکز توانبخشی حکم جایگزین حبس شد

رئیس دادگستری قائنات اعلام کرد: یک محکوم به‌جای حبس موظف به خرید تجهیزات گرمایشی و خوابگاهی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و تحویل آن به مرکز توانبخشی اعصاب و روان مهرآفرین قائنات شد.

تجهیز یک مرکز توانبخشی حکم جایگزین حبس شد

به گزارش شبکه شرق، رئیس دادگستری شهرستان قائنات از خرید تجهیزات گرمایشی برای مرکز توانبخشی اعصاب و روان مهرآفرین به عنوان حکم جایگزین حبس در این شهرستان خبر داد. رئیس دادگستری شهرستان قائنات از خرید تجهیزات گرمایشی برای مرکز توانبخشی اعصاب و روان مهرآفرین به عنوان حکم جایگزین حبس در این شهرستان خبر داد.

محمدتقی خاکشور گفت: دادگاه انقلاب شهرستان قاینات درخصوص تاکید رئیس کل دادگستری استان و با رویکرد محرومیت‌زدایی، در یکی از آرای خود برای محکوم علیه، با استفاده از ظرفیت قانونی احکام جایگزین حبس، وی را به تهیه و خرید تجهیزات گرمایشی و خوابگاهی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان و تحویل آن به مرکز توانبخشی اعصاب و روان مهر آفرین قاینات مکلف کرد.

رئیس دادگستری شهرستان قائنات با بیان اینکه  اجرای مجازات حبس و جزای نقدی برای این متهم  به مدت چهار سال تعلیق شد، افزود: محکوم علیه مکلف شده در مدت تعلیق مجازات، از معاشرت و تردد با افراد معتاد و رفت و آمد به محل‌های آلوده خودداری کند.

خاکشور تأکید کرد: در صورت مرتکب نشدن جرم عمدی و انجام دستورات دادگاه توسط محکوم علیه، محکومیت وی بلااثر بوده، و چنانچه در مدت تعلیق، مرتکب یکی از جرایم عمدی موجب حد، قصاص، دیه و یا تعزیر تا درجه هفت شود،  علاوه بر مجازات جرم اخیر، مجازات معلق نیز درباره وی اجرا خواهد شد.

 

منبع: برنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها