|

سازمان سنجش: نتایج نهایی کنکور مهرماه اعلام می شود

معاون فنی و آماری سازمان ملی سنجش گفت: انجام آزمون‌های عملی و تشریحی از دهه دوم مرداد شروع می‌شود و تا دهه اول شهریورماه ادامه دارد.

سازمان سنجش: نتایج نهایی کنکور مهرماه اعلام می شود

به گزارش شبکه شرق، معاون فنی و آماری سازمان ملی سنجش از اعلام نتایج نهایی کنکور در روزهای ۱۰ یا ۱۱ مهر ماه خبر داد.

 احسان جمالی در نشست خبری امروز که در سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور برگزار شد، گفت:  اعلام علاقمندی های رشته‌های هنر و علوم ورزشی از ۱۷ تیر تا ۲۲ تیرماه انجام می‌گیرد و داوطلبان باید با دقت آن را انجام دهند. همچنین داوطلبان دانشگاه فرهنگیان باید دقت لازم را داشته باشند در صورتی که برای آزمون عملی آموزش هنر و یا تربیت بدنی معرفی شده اند، آن آزمون مربوط به ارزیابی تکمیلی تربیت معلم است. اگر می‌خواهند در رشته‌های هنر و علوم ورزشی شرکت کنند باید دوباره ثبت نام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: انجام آزمون‌های عملی و تشریحی از دهه دوم مرداد شروع می‌شود و تا دهه اول شهریورماه ادامه دارد.
 

معاون فنی و آماری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ به صورت نمرات خام و نمرات کل کنکور در هفته آخر مردادماه اعلام می‌شود.

جمالی افزود: همزمان با این موضوع به داوطلبانی که در دو نوبت کنکور ۱۴۰۳ و یا چهار نوبت کنکورهای ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ شرکت کرده اند در گروه‌های آزمایشی مختلف شرکت کرده باشند، اجازه داده می‌شود گروه آزمایشی اصلی خود را انتخاب کنند.

وی گفت: اگر کسی انتخاب نکند آخرین نوبت برگزاری آزمونی که در آن شرکت کرده است ملاک عمل قرار می‌گیرد. همچنین نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ با توجه به تعویق دو هفته‌ای، امیدواریم در دهه اول مهر ماه ۱۴۰۳ یعنی ۱۰ یا ۱۱ این ماه اعلام می‌شود.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها