|

وزارت آموزش و پرورش: سامانه رتبه‌بندی معلمان به زودی باز می‌شود

وزارت آموزش و پرورش ۲۰ خرداد در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از همان تاریخ به مدت یک ماه باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌شود.

وزارت آموزش و پرورش: سامانه رتبه‌بندی معلمان به زودی باز می‌شود

به گزارش شبکه شرق، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که سامانه رتبه‌بندی معلمان برای بارگذاری و بررسی مدارک به زودی باز می‌شود و آنها این امکان را پیدا می‌کنند که مستندات خود را ارائه کنند.

 وزارت آموزش و پرورش ۲۰ خرداد در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از همان تاریخ به مدت یک ماه باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (عدم احراز رتبه) را کسب نکرده‌اند از تاریخ اولین تأیید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یک‌سال و به شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.

همچنین در این اطلاعیه عنوان شده بود که مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از اول خرداد ۱۴۰۳ و بعد از اولین حکم استخدام باشد معتبر هستند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر ۱۴۰۳ است و فرصت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. با توجه به اینکه همه مدارک و مستندات به طور کامل بررسی می‌شود، افراد باید در بارگذاری مدارک فایل راهنمای بارگذاری مستندات را که در سامانه تعبیه شده است به دقت مطالعه و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

اما اکنون پس از گذشت حدود یک ماه از این اطلاعیه‌ برخی از معلمان اعلام کردند که این سامانه به مدت یک ماه باز نشده است، در این راستا خبرنگار ایرنا این موضوع را از وزارت آموزش و پرورش پیگیری کرد.

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار ایرنا درباره باز شدن سامانه رتبه بندی اعلام کرد: معلمانی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند در حال تکمیل هستند و تقریبا همه تعیین رتبه شده‌اند و مدارک اندک تعداد نفرات باقیمانده هم در حال بررسی است.

همچنین این وزارتخانه عنوان کرد: نومعلمان اگر مدارک لازم را داشته باشند، در رتبه احراز شده قرار می‌گیرند اما اگر مدارک لازم را نداشته باشند، یک سال از مزایای رتبه آموزشیار استفاده می کنند.

با پیگیری های خبرنگار ایرنا مشخص شد که سامانه رتبه بندی معلمان چند روزی با مشکل مواجه و این امر باعث شد که معلمان نتوانند وارد سامانه شوند اما وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد با رفع مشکلات سامانه، به زودی این امکان برای آنها فراهم می شود تا مدارک خود را برای بررسی بارگذاری کنند.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها