|

قتل خونین راننده تاکسی اینترنتی در جنت‌آباد

اقدامات فنی و اطلاعاتی نشان می‌داد که او در زمان وقوع قتل، در نزدیکی خیابان کوروش غربی حضور داشته و از گذشته با همسرش نیز که راننده تاکسی اینترنتی بوده، اختلافاتی داشته است.

قتل خونین  راننده تاکسی اینترنتی در جنت‌آباد

به گزارش شبکه شرق، به‌دنبال قتل راننده تاکسی اینترنتی با شلیک گلوله در جنت‌آباد شمالی، یک سناریوی پیچیده مقابل تیم جنایی قرار گرفت.

بامداد یکشنبه «هجدهم تیرماه»، رهگذران در خیابان کوروش غربی، منطقه جنت‌آباد شمالی با جسد مردی جوانی که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، روبرو شدند.

بلافاصله پس از گزارش این موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی، در محل حاضر و تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوان از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم جان خود را از دست داده است؛ همچنین در کنار جسد یک کیف پزشکی حاوی لوازم پزشکی کشف شد که این موضوع ظن تیم تحقیق را به سوی یک اقدام جنایتکارانه و احتمالاً توسط فردی آشنا به امور پزشکی برانگیخت.

با توجه به تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی گسترده، همسر مقتول که پرستار خانگی بود، به عنوان مظنون اصلی این پرونده هدف بازجویی قرار گرفت.

زن جوان در ابتدا اظهارات ضدونقیضی راجع به زمان و مکان حضور خود در شب جنایت ارائه کرد، اما اقدامات فنی و اطلاعاتی نشان می‌داد که او در زمان وقوع قتل، در نزدیکی خیابان کوروش غربی حضور داشته و از گذشته با همسرش نیز که راننده تاکسی اینترنتی بوده، اختلافاتی داشته است.

با توجه این تناقض‌گویی و مدارک موجود، تیم جنایی را به همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی قتل مشکوک کرد و وی با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد.

پس از تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات فنی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قاضی موسی رضازاده از شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها