|

سخنگوی قوه قضاییه: در مرحله دوم انتخابات ۱۱۳ نفر دستگیر شدند

این افراد مرتکب جرم و تخلف شده بودند که اغلب آنها در همان روز با تعهد و قرار تأمین مناسب و وثیقه آزاد شدند.

سخنگوی قوه قضاییه: در مرحله دوم انتخابات ۱۱۳ نفر دستگیر شدند

به گزارش شبکه شرق، جهانگیر با اشاره به دستگیری ۱۱۳ نفر در روز جمعه ۱۵ تیرماه و در دور دوم انتخابات افزود: این افراد مرتکب جرم و تخلف شده بودند که اغلب آنها در همان روز با تعهد و قرار تأمین مناسب و وثیقه آزاد شدند.

 

اصغر جهانگیر در نشست خبری امروز ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین(ع) گفت: برای احیای اسلام ناب محمدی (ص) حتی امام معصوم نیز جان خود را فدا کرد. مراسم‌های عزاداری امام حسین هر سال با شکوه‌تر برگزار می شود، هر مراسم عزاداری برای ایشان، درس انسانیت است. در طول تاریخ گرچه معاویه و یزید مرده‌اند اما یزید و معاویه‌های زمان هنوز زنده‌اند و ما باید آن‌ها را بشناسیم و با مبارزه با آن‌ها مسیر حق را طی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که منجر به پیروزی مسعود پزشکیان شد، گفت:  جا دارد یکبار دیگر هم به ایشان و هم به مردم فهیم و انقلابی و همیشه در صحنه تبریک بگوییم که مشت محکمی بر یاوه گویان زدند که ادعا داشتند مردم پای صندوقهای رای نمی‌آیند.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: حضور مسئولیت شناسانه مردم با تعداد ۵۵ میلیون رای در دو مرحله نشانگر اوج مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

جهانگیر گفت: باید رقابت‌ها تبدیل به وفاق شود و به دولت محترم کمک کنیم تا سریعتر به مسایل اساسی اعم از اقتصادی  و معیشتی مردم بپردازد و با ساز وکارهایی که دولت در پیش می گیرد، شاهد رفاه بیشتر مردم باشیم.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها