|

تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه را اعلام کرد و گفت: محدودیت‌های توقف از ساعت ۲۴ امشب انجام می‌شود.

تمهیدات ترافیکی مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه

به گزارش شبکه شرق، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ضمن اعلام تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت طلیعه خورشید آزادی، رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس، در خصوص تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه توضیح داد و گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های توقف از همین امشب یعنی ساعت ۲۴ در اطراف محل دانشگاه تهران و خیابان انقلاب از تقاطع وصال تا میدان انقلاب، کنترل می‌شود و ممنوعیت توقف در این معابر را خواهیم داشت.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: همچنین از ساعت ۴ صبح فردا در خیابان انقلاب از خیابان وصال تا میدان انقلاب محدودیت اولیه تردد انجام خواهد شد و در ادامه از ساعت ۵ صبح محدودیت تردد را از میدان فردوسی تا تقاطع بهبودی در خیابان آزادی و همه خیابان‌های عمود بر محور خیابان انقلاب - آزادی انجام خواهیم داد.

وی گفت: به عبارتی از سمت شرق میدان فردوسی، از سمت غرب تقاطع بهبودی - آزادی، از شمال بلوار کشاورز و از جنوب خیابان جمهوری و خیابان‌های عمود بر محور خیابان‌های انقلاب - آزادی محل‌هایی هستند که محدودیت تردد را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در طول خیابان انقلاب و آزادی نیز در مسیر تردد و حین تشییع پیکر شهید اسماعیل هینه نیز ممنوعیت توقف را نیز اعمال خواهیم کرد.

سرهنگ موسوی پور در خصوص مسیرهای جایگزین این مراسم نیز گفت: در خیابان حافظ به جنوب و تونل توحید به صورت رفت و برگشت، مسیرها برای تردد باز است و شهروندان می‌توانند از آنها به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی اظهار داشت: قطعاً این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان مراسم تشییع پابرجا خواهند بود و بعد از اتمام مراسم برداشته خواهد شد.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها