|

پارکینگ فرودگاه امام (ره) برای زائران اربعین رایگان است

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: از ۲۴ مرداد تا ۱۴ شهریورماه یعنی تا پایان ماه صفر، هزینه پارکینگ زائران اربعین در ترمینال سلام رایگان است.

پارکینگ فرودگاه امام (ره) برای زائران اربعین رایگان است

به گزارش شبکه شرق، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: تا پایان ماه صفر هزینه پارکینگ زائران اربعین در ترمینال سلام رایگان است.

سعید چلندری در پاسخ به این سوال که هزینه پارکینگ فرودگاه امام  برای مسافران اربعین چقدر خواهد بود،‌گفت: از ۲۴ مرداد تا ۱۴ شهریورماه یعنی تا پایان ماه صفر، هزینه پارکینگ زائران اربعین در ترمینال سلام رایگان است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱ هزار پارکینگ داریم و با تغییرات اعمال شده تا ۱۷ هزار پارکینگ نیز افزایش ظرفیت داده شده است و مشکلی از جهت پارکینگ نداریم.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تصریح  کرد: سال گذشته نیز برای کلیه مسافران پروازهای اربعین پارکینگ تامین شد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که نرخ ورودی خودرو به پارکینگ طبقاتی شماره یک فرودگاه (مسقف) ۱۰ هزار تومان برای دیگر پروازها است، عنوان کرد: هزینه توقف در پارکینگ مذکور برای خودروها تا شش ساعت ۵۰۰۰ تومان و از ساعت هفتم ۱۰ هزار تومان است. همچنین در پارکینگ روباز شماره ۳ و ۴ هزینه ورود خودروها ۷۰۰۰ تومان و هزینه هر ساعت ۲۲۰۰ تومان است. هزینه پارک خودرو در این پارکینگ‌ها به‌صورت شبانه‌روزی ۴۰ هزار تومان است.

چلندری در پایان افزود: همچنین در پارکینگ روباز شماره ۲ و ۵ نیز ورودی برای هر خودرو ۵۰۰۰ تومان است. هر ساعت پارک خودرو در این پارکینگ‌ها و پارک شبانه‌روزی به ترتیب ۱۵۰۰ تومان و ۲۰ هزار تومان است.

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها