|

فرهاد دانشجو استعفا کرد

«فرهاد دانشجو» رئیس دانشگاه تربیت مدرس استعفا کرد.

فرهاد دانشجو استعفا کرد

به گزارش شبکه شرق، «فرهاد دانشجو»، رئیس دانشگاه تربیت مدرس  از سمت خود

«فرهاد دانشجو» رئیس دانشگاه تربیت، مدرس طی نامه‌ای خطاب به  «محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم از سمت خود استعفا کرد.

در متن نامه استعفای دکتر فرهاد دانشجو خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آمده است:

 «با سلام و درود به روان پاک شهدای اسلام و روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی توفیق و سعادت و سلامت برای مقام عظمای ولایت، آیت‌الله امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و با سلام خدمت شما استاد بزرگوار احتراماً با توجه به انتخابات پرشور و تاریخ‌ساز اخیر ریاست جمهوری و تغییرات طبیعی آتی حاصل از آن در مسئولیت‌های اجرایی کشور و نیاز به تعامل موثر بین رئیس‌جمهور محترم که رییس هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس هستند و معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که همگی از اعضای حقوقی هیات امنای دانشگاه تربیت مدرس نیز هستند و همچنین به دلایل شخصی و ضرورت اینکه اینجانب بتوانم به سلامت مادر مهربانم بیشتر رسیدگی کنم و به رسم احترام، استعفای خود را تقدیم می‌کنم.

لازم است از پشتیبانی‌های بی‌دریغ و موثر رئیس‌جمهور شهید و شما استاد بزرگوار و دیگر اعضای هیات امنای دانشگاه و همچنین از همفکری، همیاری و خدمات مفید و موثر همه اعضای بزرگ خانواده معزز دانشگاه شامل اعضای هیات علمی دانشمند، کارمندان بزرگوار و دانشجویان شریف در طی حدوداً سه سال گذشته که باعث پیشرفت‌های چشمگیر آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گردید و دانشگاه را در بین سه دانشگاه برتر کشور قرار داده است تشکر و قدردانی کنم. همه توفیقات دانشگاه به‌خاطر تلاش‌های عالمانه اعضای هیأت علمی و کارمندان آگاه و مسئولیت‌شناس و زحمات مستمر و صبورانه دانشجویان این دانشگاه و مسئولین خدوم دانشگاه در طی بیش از چهل سال گذشته تاکنون، به‌خصوص مسئولین و مدیران فعلی دانشگاه است و از همه عزیزانم خالصانه تشکر و قدردانی می‌کنم و بابت هرگونه کاستی و ایرادات احتمالی از همه عزیزان حلالیت می‌طلبم. تمام سعی من بر این بود تا محیط دوستانه و پر از محبت و آرام و آکادمیک برای پیشرفت امور کنم ، فرهنگی و حرکت عالمانه به سمت اهداف عالیه دانشگاه تربیت مدرس را مهیا نمایم و امیدوارم مقبول حق تعالی و رضایت عزیزان دانشگاهی بوده باشد. به نظر اینجانب محبت، بیشترین نقش را در سازماندهی دانشگاه آرمانی دارد. عنصر محبت، تا آنجا در تحقق برنامه‌هایی که اسلام برای پیشرفت جامعه انسانی پیش‌بینی کرده، موثر است که امام باقر (علیه‌السّلام)، دین اسلام را چیزی جز محبت نمی‌داند و می‌فرماید: «هل الدین الاّ الحُبّ؟»

«انما المومنون اخوه فاصلحوا بین اخویکم و اتقوالله لعلکم تُرحمون (حجرات: 10)»؛ «مومنان برادرند. پس میان برادرانتان، اصلاح کنید و از خدا بترسید. شاید که مورد رحمت واقع شوید.»

در خاتمه، مجدد از حضرت‌عالی تقاضا دارم استعفای اینجانب را بپذیرید.»

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها