|

جابجایی ۱۰ هزار زائر در خاک عراق از طریق ناوگان اتوبوسرانی تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: از آغاز خدمات رسانی شرکت واحد در خاک عراق تا امروز، تعداد ۱۰ هزار زائر در خاک عراق از طریق اتوبوس‌های شرکت واحد جابجا شده‌اند.

جابجایی ۱۰ هزار زائر در خاک عراق از طریق ناوگان اتوبوسرانی تهران

به گزارش شبکه شرق، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: از آغاز خدمات رسانی شرکت واحد در خاک عراق تا امروز، تعداد ۱۰ هزار زائر در خاک عراق از طریق اتوبوس‌های شرکت واحد جابجا شده‌اند.

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: پس از درخواست مسئولان کشور عراق مبنی بر ارائه خدمات حمل‌ونقلی توسط ناوگان اتوبوسرانی تهران، با برنامه‌ریزی صورت گرفته در دو موقعیت این خدمات انجام شده و تا پایان مراسم اربعین و انتقال تمامی زائران به مرز ادامه خواهد داشت.

وی با تشریح نحوه تخصیص ناوگان و خدمات رسانی ادامه داد: در نوبت اول، ۳۰ دستگاه اتوبوس و در نوبت دوم، ۵۰ دستگاه برای انتقال بیش از ۳۶۰۰ زائر از منطقه زرباطیه به شهر کوت به کار گرفته شده است.

علیزاده افزود: از ۳۱ مرداد نیز، عملیات بازگشت زائران به سمت مرزها آغاز شده که اتوبوسرانی تهران در اعزام اول تعداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس برای این منظور اختصاص داده است که زائران را از عمود ۶۶۲ طریق نجف کربلا به مرز مهران منتقل کنند.

علیزاده اظهار کرد: بر اساس برآورد تقریبی صورت گرفته، به طور مجموع تا پایان امروز، در عملیات حمل و نقلی انجام شده تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر از ناوگان اتوبوسرانی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی خدمات دریافت کرده‌اند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها