|

طرح جدید مسئولیت اجتماعی اسنپ در همراهی با کاربران راننده

کاربران راننده زن سرپرست خانوار اسنپ از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند

اسنپ در طرح «چرخ زندگی به دست تو می‌چرخه» تمامی کاربران راننده‌ زن سرپرست خانوار خود را از پرداخت کمیسیون معاف می‌کند. مدت اجرای این طرح از ۵ شهریور الی ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ است.

کاربران راننده زن سرپرست خانوار اسنپ از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند

 

به گزارش روابط عمومی اسنپ، علاوه بر زنان سرپرست خانواری که در حال حاضر عضو ناوگان این سامانه هستند متقاضیانی که در مدت اجرای طرح به ناوگان اسنپ بپیوندند نیز تا پایان سال از معافیت بهره‌مند می‌شوند. هدف از اجرای این طرح تسهیل درآمدزایی برای این گروه از زنان فعال در جامعه است.

زنان سرپرست خانوار فعال در ناوگان اسنپ می‌توانند با ارائه‌ مدارک شناسایی خود و مستندات سرپرستی خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند شوند. متقاضیان باید به صورت حضوری مدارک و مستندات خود را به دفاتر اسنپ در مراکز استان‌ها تحویل دهند. زنان سرپرست خانواری که امکان پیوستن به ناوگان اسنپ را دارند نیز پس از ثبت‌نام در اسنپ و تایید صلاحیت می‌توانند مدارک سرپرستی خانوار خود را ارائه دهند و از این طرح بهره‌مند شوند.

 

معافیت از پرداخت کمیسیون چه اهمیتی دارد؟

معافیت از پرداخت کمیسیون یکی از طرح‌های مهم اسنپ برای حمایت از کاربرانی است که شرایط ویژه‌ای دارند. پیش از این طرح و در سال جاری نیز، کاربران راننده‌ مبتلا به تالاسمی از پرداخت کمیسیون معاف شده بودند.

بر اساس گزارش عملکرد ۱۴۰۲ اسنپ، این اپلیکیشن پنج میلیون و ٩١٩ هزار و ۲۹۵ کاربر راننده مرد و ٢٣٣ هزار و ٢١٤ کاربر راننده‌ی زن دارد.

از سـال‌های ابتدایـی فعالیـت اسـنپ‌خودرو، همراهـی بـا افـراد دارای شـرایط ویژه‌ بـه عنـوان یکـی از طرح‌هـای مسـئولیت اجتماعـی همسـو بـا کسـب‌وکار در اولویـت اسنپ قـرار گرفـت. در همیـن راســتا، طــرح معافیــت از کمیســیون ویــژه‌ کاربــران راننــده‌ دارای معلولیــت، جانبــازان، ایثارگــران و خانــواده‌ی شــهدا از ابتــدای ســال ۱۳۹۶ تــا‌کنــون فعــال اســت. عــلاوه بــر ایــن، به‌صــورت دوره‌ای گروه‌هــای مختلفــی از کاربــران راننــده از پرداخــت کمیســیون معــاف می‌شــوند.

طرح‌های مختلف معافیت کاربران راننده از پرداخت کمیسیون در سال گذشته به ۲۰ هزار و ۲۴۴ کاربر راننده تعلق گرفت. کاربران راننده در این طرح‌ها موفق به انجام بیشتر از ۲۰ میلیون ۸۷۸ هزار سفر شدند. ارزش معافیت از پرداخت کمیسیون بیشتر از ۱۱۵ میلیارد تومان بوده است.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها