|

جزئیات جدید درباره ماجرای تیراندازی خونین و قتل ۲ املاکی در پرند/ ویدئو

جزئیات جدید در خصوص تیراندازی و قتل ٢ املاکی در بلوار جمهوری پرند اعلام شد.

جزئیات جدید درباره ماجرای تیراندازی خونین و قتل ۲ املاکی در پرند/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از دستگیری عامل تیراندازی و قتل ٢ املاکی که از شهروندان و کسبه بلوار جمهوری پرند بودند، در کمتر ١٢ ساعت خبر داد.

«محمد یوسف‌وند» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: «عامل قتل ٢ نفر از شهروندان پرندی که دوشنبه صبح اتفاق افتاده بود، در کمتر از ١٢ ساعت توسط مامورین پلیس آگاهی شهرستان رباط‌کریم، در یکی از شهرستان‌های شمالی کشور دستگیر شد.»

او در ادامه خطاب به کسانی که به دنبال ایجاد اخلال در نظم و امنیت مردم هستند، اعلام کرد که کلیه افعالی که سبب ایجاد اخلال در نظم عمومی گردد، خط‌قرمز دستگاه قضایی بوده و با مجرمین با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

دادستان شهرستان رباط‌کریم در ادامه تاکید کرد: «از نیروی انتظامی، مخصوصاً مامورین پلیس آگاهی شهرستان و نیز تمام نهاد‌هایی که در دستگیری قاتل، علی‌رغم متواری شدن به یکی از شهرستان‌های شمالی، در کمتر از ١٢ ساعت، نقش داشتند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.»

لازم به ذکر است که صبح روز دوشنبه «۵ شهریور ۱۴۰۳»، ٢ نفر از صنف املاک شهر پرند، به دلیل اختلافات مالی، مورد تهدید جانی قرار گرفتند؛ عاملان جنایت با سلاح شکاری، این ٢ املاکی را مجروح کردند و از محل متواری شدند؛ متاسفانه این دو شهروند و کسبه بلوار جمهوری پرند، به دلیل شدت جراحات جان باختند.

تیراندازی و قتل ۲ املاکی در پرند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم، روز گذشته «دوشنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۳»، از تیراندازی و قتل ۲ نفر در پرند خبر داده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم گفته بود: «صبح امروز، ۲ نفر از کسبه املاکی شهر پرند به خاطر اختلاف مالی و ملکی در شهر پرند به قتل رسیدند. ضاربان شناسایی شده و یکی از آن‌ها دستگیر شده و فرد دیگر که متواری شده است، تحت تعقیب گشت‌های پلیس قرار دارد که به‌زودی دستگیر خواهد شد.»

بر اساس این گزارش، صبح دوشنبه «۵ شهریور ۱۴۰۳»، در حادثه‌ای هولناک، درگیری دو املاک‌دار در بلوار جمهوری پرند، به قتل دو نفر منجر شد.

طبق اظهارات مأموران کلانتری، یکی از شرکا که مدعی طلب از شریک دیگر خود بود، در اقدامی ناگهانی و با استفاده از یک قبضه اسلحه شکاری، به سمت او و فردی که تلاش می‌کرد بین آن‌ها میانجی‌گری کند، شلیک کرده است.

متاسفانه این دو نفر مدتی بود که به دلیل اختلافات مالی یکدیگر را تهدید می‌کردند؛ متهم و مقتول سابقه اختلاف خانوادگی نیز داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها