|

بهترین دبیر شیمی کلاسینو

بهترین دبیر شیمی کلاسینو

بهترین دبیر شیمی کلاسینو

بهترین دبیر شیمی کلاسینو کیست؟ با کدام استاد  کلاسینو می توانیم در شیمی 100 زنی کنیم؟

شیمی هفتم تا نهم متوسطه اول و شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های تجربی و ریاضی در کلاسینو توسط اساتید رتبه برتر و با تجربه تدریس می شود که هر کدام از آن ها شیوه تدریس منحصر به فرد خود را دارند.

از آنجایی که برای درس شیمی چندین دبیر با تجربه دوره برگزار می کنند شما دانش آموزان ممکن است هنگام ثبت نام برای انتخاب دبیر شیمی دچار سردرگمی شوید. در این مطلب به معرفی اسامی اساتید شیمی کلاسینو، رزومه کاری و شیوه تدریس بهترین اساتید این درس می پردازیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین دبیر شیمی کلاسینو را بر اساس معیار های خود انتخاب کنید.

اساتید شیمی کلاسینو

 

  • امید مصلایی
  • رضا مصلایی
  • دکتر محمد مرادی
  • کامبیز فرزانه
  • پارمیس محمودی

از لیست فوق می توان حق داد که انتخاب بهترین دبیر شیمی کلاسینو چقدر کار سخت و مشکلی می باشد. تجربه و موفقیت اساتید شیمی کلاسینو آنقدر زیاد است که با بیان توضیحاتی از رزومه و بیوگرافی و شیوه تدریس آن ها می توان از بین بهترین ها بهترین را انتخاب کرد.

استاد امید مصلایی

امید مصلایی یکی از جوان ترین اما با تجربه ترین اساتید درس شیمی کنکور می باشند که علاوه بر داشتن تحصیلات مرتبط، تجربه بالایی از تدریس در مدارس و آموزشگاه های برگزیده کشور و تدریس درس شیمی در دوره های کلاسینو در کنار پدرشان، استاد رضا مصلایی کسب کرده اند.

امید مصلایی چندین سال است که در کلاسینو دوره های آموزش جامع برای درس شیمی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می کنند. ایشان به طور کلی درس شیمی را به شیوه مفهومی و تستی همراه با جزوه ای منحصر به فرد که در آن محتوای آموزش جلسات نوشته شده است (دانش آموزان نیاز به جزوه نویسی ندارند) تدریس می کنند.

پس از درخواست های متعدد دانش آموزان نهمی از ایشان برای تدریس بخش شیمی علوم نهم، از امسال دوره آموزش روش تست زنی شیمی نهم را نیز در کلاسینو برگزار می کنند و دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان را دارند، با شرکت در کلاس های IQ ایشان تکنیک های تست زنی برای پاسخ به تست های شیمی این آزمون سرنوشت ساز را یاد خواهد گرفت. نکته مهم در تدریس شیمی نهم امید مصلایی این است که حین تدریس مباحث شیمی نهم، پیش نیاز های مباحث که در پایه های هفتم و هشتم آورده شده است را نیز کامل آموزش می دهند.

در دوره های کنکوری ایشان شیمی دهم، یازدهم و دوازدهم هر سه پایه با هم تدریس می شود و قاعدتا در دوره های شیمی دهم و یازدهم به ترتیب هر فصل تدریس ایشان به شما ارائه می شود.

تمرکز ویژه استاد مصلایی بر کتاب درسی و خواندن آن همراه با دانش آموزان نقطه اصلی تدریس ایشان است که از دل این روش، سوال های بسیاری از متن و حواشی کتاب استخراج می کنند و نکته محور تدریس می کنند.

استاد رضا مصلایی

استاد رضا مصلایی یکی از قدیمی ترین دبیران شیمی  کنکور و کلاسینو می باشند که بیش از 30 سال سابقه تدریس در مدارس و آموزشگاه های مختلف در شهرهای متفاوت کشور را در رزومه کاری خود دارند و در چند سال اخیر در کلاسینو درس شیمی دوازدهم را تدریس می کنند.

شیوه تدریس استاد مصلایی به صورتی است که مباحث درس شیمی هم به شیوه کنکوری و تشریحی به طور کامل همراه با جزوه تالیف شده توسط ایشان به آن ها آموزش داده می شود.

لحن آرام و دانشین در تدریس، تاکید ویژه بر قسمت های سوال خیز کتاب چه در کنکور و امتحانات، یادگیری مفهومی این درس به روش مبحثی از بارزترین خصوصیات تدریس شیمی استاد رضا مصلایی می باشد.

تدریس های استاد رضا مصلایی برای کنکور و دوزادهم از پرطرفدارترین و جذاب ترین کلاس های آنلاین موسسه کلاسینو می باشد.

استاد محمد مرادی

دکتر محمد مرادی یکی از رتبه ساز ترین دبیران شیمی کلاسینو می باشند. مدرسی که با تماشای چند جلسه از تدریس های ایشان به راحتی می توانید به حدود 50 درصد سوالات جواب دهید.

 دوره های شیمی محمد مرادی در کلاسینو برای پایه های یازدهم و دوازدهم به صورت آنلاین برای رشته های تجربی و ریاضی برگزار می شود.رفع اشکال ایشان در کلاس های درس و تعامل با دانش آموزان و پرسش و پاسخ و آزمون های تستی همیشه در کلاس های ایشان نمایان می باشد

نکته مهم و پرطرفدار تدریس های شیمی استاد مرادی، آموزش کامل تشریحی و مفهومی مباحث این درس همراه با آموزش پیش نیاز ها و سپس آموزش روش های تست زنی است

به این ترتیب دانش آموزان ایشان حتی اگر در این درس ضعف یادگیری داشته باشند و هیچ اطلاعاتی درباره درس شیمی نداشته باشند، با شرکت در کلاس های ایشان به مرور پیشرفت خود را متوجه خواهند شد.

شیمی یک درس محاسباتی-حفظی می باشد و پاسخگویی به سوالات آن با حل زیاد نمونه سوالات امتحان نهایی و تست های شبیه ساز کنکور میسر است پس توضیح خط به خط شیمی استاد مرادی هم برای امتحانات نهایی شما سودمند است و هم برای پاسخگویی به چند سوال سرنوشت ساز کنکور در بخش حفظیات شیمی.

استاد کامبیز فرزانه

استاد کامبیز فرزانه از دیگر دبیرانی هستند که درس کلاسینو دوره های آموزش درس شیمی برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می کنند. ایشان تجربه بالایی در تدریس درس شیمی در مدارس مختلف دولتی و غیر دولتی را در رزومه کاری خود دارند.

ایشان کلیه مباحث را به صورت تشریحی همراه با درسنامه ای کامل که در جزوه هایی که در اختیار دانش آموزان قار می دهند تدریس می کنند و سپس روش های تست زنی را به صورت مبحثی آموزش می دهند.

استاد پارمیس محمودی

خانم پارمیس محمودی مدرس دوره شیمی نهم کلاسینو می باشند. ایشان بیش از 5 سال سابقه تدریس شیمی متوسطه اول به ویژه شیمی نهم ویژه آزمون ورودی تیزهوشان در آموزشگاه های معتبر استاد تهران و کرج را در رزومه کاری خود دارند و در کلاسینو نیز دوره شیمی نهم IQ ویژه دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی تیزهوشان دارند، برگزار می کنند.

روش تدریس ایشان در دوره شیمی نهم کلاسینو به صورتی است که مفاهیم قسمت های شیمی علوم نهم ابتدا کامل آموزش داده می شود و سپس روش های تست زنی.

خانم محمودی علاوه بر تدریس کامل، جزوه کاملی نیز در اختیار دانش آموزان قرار می دهند که محتوای آن درسنامه مباحث و تست های مختلف و سوالات احتمالی آزمون تیزهوشان نهم به دهم می باشد

کدام دبیر شیمی کلاسینو بهترین است؟

انتخاب بهترین استاد از بین این اساتید برجسته کار تقریبا غیر ممکنی است چرا که شما با بهترین های کشور در سبک و روش تدریس خود طرف هستید. کلاسینو به عنوان بزرگترین آموزشگاه آنلاین کشور کلاس های شیمی را در مقاطع و زمان های مختلف برگزار می کند. برای دسترسی به لیست قیمت دوره ها، تماشای جلسات رایگان، دانلود نمونه جزوه ها و ...  کافیست وارد سایت کلاسینو شوید و با شماره های مندرج در سایت در ارتباط باشید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها