|

آتش‌سوزی مرز دوغارون مهار شد

مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی اعلام کرد: هم‌اکنون آتش‌سوزی در منطقۀ ویژۀ اقتصادی و مرز دوغارون اطفا شده است و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری آتش هستند. علت حادثه در دست بررسی است.

آتش‌سوزی مرز دوغارون مهار شد

به گزارش شبکه شرق، سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی از اطفاء آتش‌سوزی گسترده تانکرهای حمل سوخت در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد خبر داد.

سید رضا عباسی نیشابوری خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات واصله از شهرستان تایباد ۴ تریلی حامل گازوئیل در منطقه بازارچه منطقی دوغارون دچار حریق شدند.

وی با بیان اینکه با حضور به موقع نیروهای امدادی و آتش‌نشانی حریق اطفاء شده و اکنون در حال لکه‌گیری و پاک‌سازی هستند، تصریح کرد: از علل اصلی آتش‌سوزی و میزان خسارت‌های وارده شده تاکنون گزارشی نرسیده است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه حریق به مخازن سوخت نرسیده است، نیروهای آتش‌نشانی از تایباد، مشهد ریزه، شهرهای اطراف و همچنین از آتش‌نشانی سوی دیگر مرز نیز برای اطفاء حریق به کمک رفته‌اند.

گمرک و پایانه مرزی دوغارون در ۱۸ کیلومتری شهر تایباد، ۲۵۰ کیلومتری مشهد و هم‌جوار با کشور افغانستان یکی از پنج گمرک برتر کشور محسوب می‌شود.

گمرک دوغارون در ۱۸ کیلومتری شهر تایباد در حوزه صادرات، واردات، ترانزیت و رفت و آمد مسافر بین دو کشور ایران و افغانستان فعالیت دارد. 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها