|

نقاشی‌ها به فضا رسید

یاسمین مقبلی از هدایایی که برایش ارسال شده بود، تشکر کرد. او نقاشی‌هایی را که کودکان ایرانی برایش فرستاده بودند، در پس‌زمینه زیبایی از کره زمین در ایستگاه فضایی بین‌المللی به نمایش گذاشت. مقبلی در حساب کاربری خود چنین نوشته است: «باعث افتخار من است که بیشتر از صد نقاشی از کودکان ایران به دستم رسیده.

نقاشی‌ها
 به فضا رسید

یاسمین مقبلی از هدایایی که برایش ارسال شده بود، تشکر کرد. او نقاشی‌هایی را که کودکان ایرانی برایش فرستاده بودند، در پس‌زمینه زیبایی از کره زمین در ایستگاه فضایی بین‌المللی به نمایش گذاشت. مقبلی در حساب کاربری خود چنین نوشته است: «باعث افتخار من است که بیشتر از صد نقاشی از کودکان ایران به دستم رسیده. ممنون که به فکر من هستید. امیدوارم بتوانید به تمام آرزوهایتان برسید». نقاشی‌های کودکان در ایستگاه فضایی بین‌المللی در ویدئویی به نمایش در‌آمده است. سیاوش صفاریان که سال‌ها مجری برنامه نجوم در شبکه چهار بود، در صفحه کاربری خود خبر ارسال صد نقاشی کودکان ایرانی به فضا و برای یاسمن مقبلی، فضانورد 

ایرانی-آمریکایی را با جزئیات بیشتری منتشر کرده است. نقاشی تعدادی از کودکان ایران به «ایستگاه فضایی بین‌المللی» رسیده است. آن‌طور که او نوشته، چندین و چند نفر برای انجام این اتفاق تلاش کرده‌اند؛ از‌جمله شهرزاد میرسلطانی که با کودکان کلاس‌ نجوم «کارگاه ستاره» این مجموعه جذاب نقاشی را فراهم کرد و همچنین پوریا ناظمی که کوشیده تا این نقاشی‌ها به فضا برسد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها