|

پرفروش‌ترین فشارسنج های بازار تهران

شاید با خودتان فکر کنید که چگونه می‌توانید بهترین مدل‌های دستگاه فشارخون را بخرید؟ بهترین روش برای این کار، خرید مدل‌های پرفروش در بازار تهران است. برندهای امرون و بیورر بیشترین فروش را دارند.

پرفروش‌ترین فشارسنج های بازار تهران

باید گفت به‌دلیل اهمیت بالایی که دستگاه‌های فشارسنج در صنعت پزشکی و درمانی دارند، مدل‌های بسیار زیادی از آن‌ها در بازار تولید شده است. شما باید به‌عنوان یک مشتری حرفه‌ای بهترین مدل‌ها را بررسی کرده و آن را برای خود تهیه کنید.

البته باید بگوییم که این کار کمی سخت بوده و زمان زیادی را از شما می‌گیرد؛ زیرا باید نکات گوناگون مانند ویژگی‌ها و قیمت دستگاه را بررسی کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که همراه ما باشید تا در ادامه پرفروش‌ترین مدل‌های این دستگاه در بازار را به شما معرفی کنیم.

چرا باید مدل‌های پرفروش فشارسنج را بخریم؟

سوالی که بسیاری از کاربران دررابطه‌با دستگاه فشارسنج پرسیده‌اند این است که چرا باید سراغ خرید مدل‌های پرفروش این دستگاه برویم؟ باید گفت پاسخ این موضوع کاملا روشن است؛ مدل‌های پرفروش به‌دلیل رضایت مشتریان فروش خوبی داشته‌اند.

در واقع کیفیت تولید بالا، آپشن‌های مناسب، عمر باتری خوب و طراحی جذاب در رضایت مشتری و افزایش فروش تأثیر دارند. به همین دلیل است که با خرید مدل‌های پرفروش هرگز پشیمان نخواهید شد. بسیاری از مدل‌های پرطرف‌دار قیمت مناسبی نیز دارند.

بهترین برندهای فشارسنج بازار تهران

قبل‌از اینکه مدل‌های پرفروش فشارسنج در بازار تهران را باهم بررسی کنیم، بهتر است برندهای برتر و محبوب در این زمینه را به شما ارائه دهیم. باید گفت محصولات محبوب و پرطرف‌دار معمولا توسط این برندها تولید می‌شوند؛ به همین دلیل بهتر است هنگام خرید محصولات آن‌ها را انتخاب کنید. بهترین برندهای فشارسنج شامل موارد زیر هستند:

  • برند آلمانی بیورر (Beurer)

  • برند آلمانی رایشتر (Reister)

  • برند ژاپنی امرون (Omron)

  • شرکت بزرگ ژاپنی سیتیزن (Citizen)

  • فشارسنج‌های I Health شیائومی (Xiaomi)

  • برند هومدیک (Homedics)

  • برند رزمکس (RossMax)

  • برند بی ول (B Well)

مدل‌های پرفروش فشارسنج بازار

 

3

نکات مختلفی وجود دارند که شما را در خرید این محصول کمک می‌کنند. مهم‌ترین نکته خرید مدل‌های پرفروش است؛ زیرا علاوه‌بر داشتن قیمت مناسب، مشتریان از کیفیت آن راضی بوده و نظرات مثبتی را نیز ثبت کرده‌اند. پرفروش‌ترین مدل‌های این دستگاه به شرح زیر هستند.

فشارسنج بازویی امرون OMRON M2

اگر بخواهیم یک مدل خاص و پرفروش از محصولات برند امرون را به شما معرفی کنیم، فشارسنج مدل M2 این برند قطعا در برترین اولویت قرار دارد. شما این امکان را دارید که با خرید این محصول جذاب و اقتصادی از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای بهره ببرید.

این محصول فوق‌العاده کاربردی قیمت مناسبی داشته و دارای حافظه‌ای 30 عددی است. در واقع می‌توانید با استفاده از سنسور آن به‌راحتی و با دقت بالا فشارخون را بسنجید. می‌توانید برای انواع بازوهای بزرگ و معمولی نیز از بازوبند این دستگاه استفاده کرده و نگران اندازه آن نباشید.

فشارسنج سخنگو بیورر BM49

برند آلمانی بیورر محصولات خاص و متفاوتی را وارد بازار کرده که هرکدام ویژگی‌های خاص دارند. مدل BM49 را باید از پرفروش‌ترین مدل‌ها در بازار دانست. این مدل علاوه‌بر داشتن یک طراحی ساده و جذاب، به‌راحتی نیز حمل شده و کمترین فضا را اشغال می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی که در این مدل وجود دارد، سخنگو بودن آن است. در واقع پس‌از اندازه‌گیری فشارخون و تحلیل ضربان قلب، این دستگاه می‌تواند عددهای به‌دست ‌آمده را برای شما بخواند. این قابلیت در زبان‌های آلمانی، فرانسه، انگلیسی و حتی فارسی نیز موجود بوده و ویژگی عالی آن به‌حساب می‌آید.

فشارسنج دیجیتالی امرون OMRON M3

شرکت ژاپنی امرون علاوه‌بر مدل M2 از دستگاه‌های فشارسنج، مدل M3 را نیز وارد بازار کرده است. این مدل فوق‌العاده جذاب در کنار داشتن طراحی مدرن و خاص، از نمایشگر باکیفیت و بزرگ بهره می‌برد. جنس بازوبند آن عالی بوده و برای هر بازویی مناسب است.

کاف بازویی آن 22 تا 44سانتی ‌متر بوده و از 60 حافظه ذخیره سازی برای 2 کاربر جداگانه برخوردار است. دقت آن بسیار بالا بوده و می‌تواند در کمترین زمان ممکن فشارخون شما را اندازه‌گیری کند. باید گفت که قیمت آن نیز مناسب است.

فشارسنج بازویی بیورر Beurer BM51 easyClip

اگر به‌دنبال خرید یک مدل پرفروش و کوچک از دستگاه‌های فشارسنج هستید، پیشنهاد ما این است که سراغ خرید مدل‌های easyClip از برند آلمانی بیورر بروید. شرکت بیورر این مدل را در اندازه‌ای کوچک و طراحی خاص تولید کرده که نظرهای زیادی را به خود جذب می‌کند.

ویژگی اصلی که در این دستگاه وجود دارد، استفاده از کاف بازویی مدرن و جدید است که تنها با کمک یک دست می‌توانید آن را سفت کنید. علاوه‌بر این موضوع، دستگاه قادر است نسبت به حافظه خود میزان فشارخون مناسب برای شما را نشان داده و حاد بودن آن را تشخیص دهد.

فشارسنج دیجیتالی امسیگ BO26

اما آخرین ‌مدلی که می‌خواهیم در این مطلب آموزشی به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین فشارسنج‌های بازار تهران به شما معرفی کنیم، دستگاه فشارخون دیجیتال امسیک مدل BO26 نام دارد. این دستگاه قابلیت‌های تمام‌ اتوماتیک داشته و برای بازوهای 24 تا 35سانتی‌متری مناسب است.

شما قادر هستید برای استفاده از این دستگاه آن را به برق متصل کرده یا از باتری قوی آن بهره ببرید. 200 جایگاه حافظه برای این دستگاه وجود دارد که همزمان برای 4 کاربر قابلیت استفاده دارند. همچنین این دستگاه می‌تواند ساعت و تاریخ دقیق را نیز ثبت کرده و اطلاعاتی عالی دررابطه‌با سابقه فشارخون به شما ارائه دهد.

از کجا پرفروش‌ترین فشارسنج‌ها را بخریم؟

2

سوالی که کاربران پرسیده‌اند این است که از کجا باید بهترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های فشارخون را بخریم؟ فروشگاهی عالی که تمامی مدل‌های پرفروش، گران‌قیمت، اقتصادی، جدید و مدرن را دارد، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است. همانند همیشه محصولات این فروشگاه جور بوده و می‌توانید برای خرید دستگاه فشار خون به آن مراجعه کنید.

جمع‌بندی

دستگاه اندازه‌گیری فشارخون محصولی فوق‌العاده مهم است که در دسته‌بندی تجهیزات مهم پزشکی عمومی و بالینی قرار داشته و باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد. به‌دلیل تنوع بالای برند و مدل‌های گوناگون این محصول، انتخاب بهترین مدل برای مشتریان کمی سخت می‌شود.

پیشنهادی که برای شما داریم، خرید مدل‌های پرفروش است. در واقع مدل‌های پرفروش بارها توسط کاربران و مشتریان مختلف استفاده شده و نظرات مثبت آن‌ها را جلب کرده‌اند. به همین دلیل قادر هستید به‌راحتی آن‌ها را خریداری کنید. پرفروش‌ترین مدل‌هایی که از این محصول در بازار تهران وجود دارند را باهم بررسی کردیم. برای خرید هرکدام از این مدل‌ها می‌توانید به دیجی‌کالا مراجعه کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها