|

مای بیبی حامی ارتقا سلامت نوزادان و کودکان

مای بیبی حامی کنگره‌های استاد امیرحکیمی و استاد محمد قریب در شیراز و تهران

مای بیبی حامی کنگره‌های استاد امیرحکیمی و استاد محمد قریب در شیراز و تهران

مای‌بیبی به عنوان برندی پیشرو در حوزه محصولات بهداشتی نوزادان و کودکان، در نیمه ابتدایی سال 1403 حامی کنگره های استاد امیرحکیمی و استاد محمد قریب در شیراز و تهران شد .

چهارمین کنگره دو سالانه کودکان استاد امیرحکیمی با همکاری انجمن متخصصین کودکان فارس و اساتید گروه کودکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد.

همچنین همایش سالیانه انجمن پزشکان کودکان ایران و چهل و پنجمین بزرگداشت استاد محمد قریب، از سوم تا ششم تیرماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های رازی برگزار شد.

در طی این همایش ۲۰۰  نفر از اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور درباره طب کودکان به بحث و تبادل نظر پرداخته و بیش از ۳۵ میزگرد علمی نیز برپا شد. 

خانم دکتر پریسا محققی، فوق تخصص نوزادان و متخصص کودکان و عضو هیئت مدیره انجمن نوزادان ایران ، با حضور در غرفه مای بیبی به این نکته اشاره فرمودند که مهم ترین عامل ایجاد حساسیت در ناحیه پوشک، عدم تعویض به موقع پوشک است. 

دکتر شمس الله نوری پور فوق تخصص نوزادان، متخصص اطفال و رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کودکان مفید در حاشیه این کنگره با حضور در غرفه مای بیبی عنوان کردند: بسیاری از برندهای معتبر تلاش می‌کنند از مواد اولیه با کیفیت استفاده کنند تا منجر به آسیب به پوست نوزادان نشوند. اما مشاهده می‌شود که والدین تعویض پوشک را در فواصل طولانی انجام داده که این امر به ویژه در فصول گرم سال به دلیل حساسیت زایی ادرار و مدفوع منجر به ایجاد حساسیت در نوزادان می‌شود. ایشان همچنین به نقش تغذیه و کمبود ویتامین در ایجاد حساسیت‌های پوستی اشاره نمودند.

همچین دکتر فرید ایمان زاده، متخصص کودکان و عضو هیئت علمی دانشگاه عنوان فرمودند: برای حفاظت از پوست نوزادان و جلوگیری از ایجاد حساسیت لازم است تا برای شست و شوی لباس نوزادان از محصولات شوینده مخصوص نوزادان استفاده شود.

مای بیبی در این کنگره‌ها به عنوان حامی مالی و معنوی با هدف معرفی محصولات خود به جامعه تخصصی و همچنین حمایت از تحقیقات در حوزه سلامت نوزادان و کودکان شرکت داشت. این سومین حضور مای بیبی در کنگره های تخصصی پزشکی در حوزه سلامت نوزادان است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها