|

الهیان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

در دولت من باید آزادهای سیاسی و اجتماعی جدی گرفته شود

زهره الهیان، نماینده اصولگرای ادوار مجلس اولین زنی است که تا اینجای کار در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است.

در دولت من باید آزادهای سیاسی و اجتماعی جدی گرفته شود

به گزارش شبکه شرق، زهره الهیان، نماینده اصولگرای ادوار مجلس با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او اولین زنی است که تا اینجای کار در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده است.

زهره الهیان، کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: «ایران اسلامی فراز و نشیب های زیادی را طی کرده است و در این نقطه از تاریخ  به ایران که اقتدار لازم را دارد افتخار می کنم. ما این اقتدار را بعد از عملیات وعده صادق و با وجود رهبر معظم انقلاب و خون شهدا داریم. امروز با نگاه جدیدی به آسیب شناسی مدیریتی  و ارائه راه حل های جدید وارد عرصه انتخابات شدم. معتقدم با کمک جوانان می توانیم گشایشی در امور کشور ایجاد کنیم.»

او خاطرنشان کرد: «شعارم دولت سالم، اقتصاد سالم و جامعه سالم است. دولت سالم بن بست ندارد و مبارزه با فساد در اولویت های اموزش است و در دولت سالم و دولت آینده نباید خود را قهرمان برای همه امور بداند،  بلکه با بیان مشکلات و استمداد از مردم و جوانان مدلی را ارائه دهد.  همه جوانان این مرز و بوم بدست بهم بدهند و برای حل مشکلات کشور تلاش کنند و فقط دولت هدایت گر امور باشد.  ذخایر عظیم انسانی و نخبگان و آنچه که ملت بزرگ در مسیر پیشرفت نظام به کار گرفته اند  باید توسط دولت قدر دانسته شود. به واسطه ظرفیت های انسانی هرجا دولت جوانان را به کار گرفته است موفق بوده است. در دولت من باید آزادهای سیاسی و اجتماعی جدی گرفته شود.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها