|

دادستان کل کشور درخصوص مسمومیت سریالی دانش‌آموزان :

منتظر نتیجه سم‌شناسی هستیم/ هنوز نتوانسته‌اند به سرنخ‌های معینی برسند

دادستان کل کشور گفت: درخصوص مسمومیت دانش آموزان در قم احتمالاتی داده می‌شود ولی براساس احتمال نمی‌توان نظر قطعی اعلام کرد، منتظریم کارهای کارشناسی، سم شناسی و آزمایشات به نتیجه نهایی برسد که ببینیم این حادثه تعمدی بوده یا غیر عمدی بوده است.

 منتظر نتیجه سم‌شناسی هستیم/ هنوز نتوانسته‌اند به سرنخ‌های معینی برسند

به گزارش شبکه شرق، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دوشنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۱ در جریان بازدید از دو واحد تولیدی قوطی سازی آلومینیوم کاوه و کارخانجات گاز لوله و قدر در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه در خصوص موضوع مسمومیت دانش آموزان شهرستان قم نیز گفت: دادستانی قم و دادستان کل از لحظه نخست مسمومیت دانش آموزان شهرستان قم به این موضوع ورود کرده ‌اند.

وی افزود: کارهای کارشناسی گسترده‌ای در این خصوص انجام شده و مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف اطلاعاتی، امنیتی، بهداشتی، درمانی و آموزشی کارهای جمعی را شروع کردند و آزمایش‌های فراوانی انجام شده و هنوز نتوانسته‌اند به سرنخ‌های معینی برسند.

وی ادامه داد: البته احتمالاتی داده می‌شود ولی براساس احتمال نمی‌توان نظر قطعی اعلام کرد و منتظریم کارهای کارشناسی، سم شناسی و آزمایشات به نتیجه نهایی برسد که ببینیم این حادثه تعمدی بوده یا غیر عمدی بوده است.

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها