|

هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس:

پرونده اسرای دشمن قبل از پایان جنگ باز نخواهد شد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ما به تمام طرف‌هایی که با ما تماس گرفتند اعلام کردیم که پرونده اسرای دشمن قبل از پایان جنگ با اسرائیل باز نخواهد شد و این پرونده با بهایی قابل قبول خواهد بود.

پرونده اسرای دشمن قبل از پایان جنگ باز نخواهد شد

به گزارش شبکه شرق، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که این جنبش به تمام طرف‌ها اعلام کرده که پرونده اسرای دشمن قبل از پایان جنگ باز نخواهد شد.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد: ما به تمام طرف‌هایی که با ما تماس گرفتند اعلام کردیم که پرونده اسرای دشمن قبل از پایان جنگ با اسرائیل باز نخواهد شد و این پرونده با بهایی قابل قبول خواهد بود.

به نقل از سایت فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه گفت: جنگ طوفان الاقصی یک جنگ فلسطینی است؛ اما باید تمام ملت ما و در راس آن گروه‌های مقاومت در آن حضور داشته باشند. ملت فلسطین در نوار غزه بار دیگر قدرت خود را برای پایداری و مبارزه و آمادگی خود را برای فداکاری در راه آزادی و کرامت خود ثابت کرد و طرح‌های دشمن برای ایجاد دودستگی و جدایی میان ملت و مقاومت جسور فلسطین را ناکام گذاشت.

هنیه گفت: وحشی‌گری دولت فاشیست رژیم صهیونیستی علیه ملت قهرمان ما در غزه به خاطر نتایج هولناکی است که اسراییل به دلیل حملات القسام و گروه‌های مقاومت متحمل آن شده است. دشمن هر کاری کند نمی‌تواند ننگ شکست را از پیشانی خود پاک کند و به زودی بهای سنگینی را به خاطر جنایت‌هایش پرداخت خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها