|

حزب‌الله، آمریکا را شریک جنایات اسراییلی‌ها دانست

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جدید، آمریکا را شریک تجاوز اسراییل علیه ملت فلسطین و مسئول کشتار، جنایت و محاصره علیه این ملت دانست

حزب‌الله، آمریکا را شریک جنایات اسراییلی‌ها دانست

به گزارش شبکه شرق، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای آمریکا را در جنایات اسراییل شریک دانست و اعلام کرد که امت اسلام از اعزام ناو هواپیمابر به منطقه نمی‌هراسد.

به گزارش النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به مواضع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد و آمریکا را در جنایات اسراییل شریک دانست.

حزب‌الله تاکید کرد: ما به هیچ وجه از مواضع سیاسی و اقدامات میدانی دولت آمریکا، به ویژه اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور این کشور مبنی بر ایستادن آمریکا در کنار دشمن اسراییلی و اعلام حمایت بدون مرز از ماشین کشتار و تجاوز اسراییلی ها علیه ملت فلسطین شگفت‌زده نشدیم، زیرا این موضوع ماهیت واقعی سیاست آمریکا در حمایت مداوم از تجاوز و تروریسم از آغاز تاسیس این رژیم غاصب و اشغالگر است.

حزب‌الله بیان کرد: آمریکا در تجاوز اسراییلی ها کاملا شریک است و ما مسئولیت کامل کشتار، جنایات، محاصره، تخریب خانه‌ها و قتل عام ترسناک شهروندان بی‌دفاع از جمله کودکان، زنان و سالمندان در فلسطین را متوجه این کشور می‌دانیم.

حزب‌الله از ملت‌های عربی و اسلامی که از حقیقت زشت آمریکا و تجاوز این کشور به مردم عراق، سوریه و افغانستان آگاهی دارند خواست که مداخله آمریکا و شرکای بین‌المللی و منطقه‌ای آن را محکوم کنند و این مداخله را در محافل مختلف و مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی و در تمامی سطوح سیاسی، مردمی، رسانه‌ای و حقوقی هویدا و آشکار کنند.

در ادامه این بیانیه حزب‌الله لبنان تاکید کرد: اعزام ناوهای هواپیمابر به منطقه که با هدف افزایش روحیه دشمن و نظامیان شکست‌خورده و مایوس آن انجام می‌شود، ضعف ماشین جنگی اسراییلی جنایتکار و نیاز به حمایت خارجی مداوم برای تامین حیات این رژیم غاصب موقت را پدیدار می‌کند. این اقدام امت ما و گروه‌های مقاومت را نمی‌ترساند؛ امت و مقاومتی که آمادگی رویارویی با دشمن تا تحقق پیروزی قطعی و آزادی کامل را دارند.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها