|

داعش مسئولیت انفجارهای تروریستی در کرمان را برعهده گرفت

داعش مسئولیت انفجار‌های تروریستی در کرمان را برعهده گرفت.

داعش مسئولیت انفجارهای تروریستی در کرمان را برعهده گرفت

به گزارش شبکه شرق، گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار‌های تروریستی در کرمان را برعهده گرفته است.

 گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار‌های تروریستی روز چهارشنبه در کرمان را برعهده گرفته است. طبق بیانیه‌ای که این گروه تروریستی منتشر کرده، انفجار‌های روز گذشته «چهارشنبه، 13 دی ماه 1402» توسط ۲ عامل انتحاری انجام گرفته است.

داعش در بیانیه خود اعلام کرده است: دیروز، «عمر الموحد» و «سیف الله مجاهد» به سوی تجمع بزرگ شیعیان مشرک در کنار مزار «قاسم سلیمانی» در شهر کرمان در جنوب ایران رفته و کمربندهای انفجاری خود را در میان جمعیت منفجر کردند که بیش از ۳۰۰ نفر از شیعیان مشرک را کشت یا زخمی کرد.

داعش

داعش

لازم به ذکر است که به دنبال این دو انفجار، 84 نفر شهید شدند. 

​«ناشر‌نیوز» رسانه گروه تروریستی داعش، ظهر امروز «پنجشنبه، 14 دی ماه 1402» طی خبری از اعلام قریب الوقوع موضوعی خبر داده بود!

نورنیوز نوشته بود: احتمال دارد اعلام موضع داعش به حادثه تروریستی دیروز کرمان مرتبط باشد.

لازم به ذکر است، پیش از این، سخنگوی داعش یک فایل صوتی ۳۳ دقیقه‌ای منتشر کرده بود که طی آن هیچ اشاره‌ای به عملیات تروریستی در کرمان نشده بود. در صوتی که از سخنگوی رسمی داعش، پیرامون موضوع فلسطین و مواضع داعش درباره جنگ اخیر منتشر شده است، صحبت و یا مطلبی از انفجار کرمان نبود.

در این بیانیه سخنگوی داعش از نیرو‌های داعش می‌خواهد با هر چه می‌توانند در هر جای دنیا علیه کفار به ویژه در اروپا و آمریکا عملیات کنند. سخنگوی داعش در این بخش می‌گوید بین غیرنظامیان و نظامی تفاوتی نگذارید؛ همان‌گونه که در غزه غیرنظامیان را به شهادت رساندند.

ساعتی پیش خبری پیرامون توییت اکانت اسرائیلی «ترور آلارم» نیز مبنی بر پذیرش علملیات تروریستی کرمان توسط داعش منتشر شده است که باید این نکته را در نظر داشت این اکانت ارتباطی با گروهک تروریستی داعش ندارد..

داعش

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها