|

حمله مقاومت عراق به پالایشگاه‌های نفت اسرائیل/ حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان اسرائیل حمله کرد

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به پالایشگاه‌های نفت حیفا و حزب‌الله لبنان از حمله تجمع نظامیان اسرائیل در رامیا خبر داد.

حمله مقاومت عراق به پالایشگاه‌های نفت اسرائیل/ حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان اسرائیل حمله کرد

به گزارش شبکه شرق، مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به پالایشگاه‌های نفت در بندر حیفای اسرائیل خبر داد.

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد امروز «شنبه، ۱۸ فروردین ۱۴۰۳»، پالایشگاه‌های نفت در بندر حیفای اسرائیل را با پهپاد هدف قرار داده است.

این دومین حمله مقاومت عراق به این بندر طی یک هفته اخیر است. مقاومت اسلامی عراق هفته گذشته، فرودگاه بین‌المللی حیفا را هدف قرار داده بود.

در بیانیه مقاومت عراق آمده است: «ما بر تداوم حمله به مراکز و مواضع دشمنان در راستای تکمیل مرحله دوم عملیات مقابله با اشغالگران و کمک به برادران در غزه و در پاسخ به جنایت‌های اسرائیل در حق غیرنظامیان فلسطین تاکید داریم.»

مقاومت عراق ساعتی پیش نیز اعلام کرد که هدف نظامی مهمی را در جولان هدف قرار داده است.
حمله به اسرائیل

حمله حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان اسرائیل در رامیا

مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز «شنبه»، از هدف قرار دادن تجمع نظامیان اسرائیلی در نقاط مرزی اسرائیل خبر داد.

به نقل از وبگاه العهد، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تجمع نظامیان اسرائیلی را در اطراف منطقه رامیا در شمال فلسطین اشغالی، هدف حمله راکتی قرار داده است.

متن بیانیه حزب الله لبنان به شرح زیر است: «مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد امروز، «شنبه، ششم آوریل ۲۰۲۴»، تجمع نظامیان اسرائیلی در مجاورت منطقه «رامیا» را هدف حمله راکتی قرار دادند.»

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها